Sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.575 visninger
30 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

Har man ALTID smerter ved en SA ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Slet ingen som kan hjælpe ??

Anmeld

9. november 2011

freiasmor

Nogen har mere end andre..

jeg selv lider meget under mine aborter :/ ! får de sygeste ryg smerter og underlivs smerter og kramper overalt i kroppen fordi det hele trækker sig sammen og udvider sig (det følelses ihvertfald sådan)

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

Nogen har mere end andre..

jeg selv lider meget under mine aborter :/ ! får de sygeste ryg smerter og underlivs smerter og kramper overalt i kroppen fordi det hele trækker sig sammen og udvider sig (det følelses ihvertfald sådan)

Hold da op

Jeg aner ik om jeg er ved at miste .. jeg har ingen smerter men jeg har blædt en del i morges . men gør ikk mere ..

Anmeld

9. november 2011

freiasmor

Anonym skriver:

Hold da op

Jeg aner ik om jeg er ved at miste .. jeg har ingen smerter men jeg har blædt en del i morges . men gør ikk mere ..

Hvor langt henne er du?? ellers kontakt lægen han sku selv se mig idag, men aflyste for har squ ikke meget lyst til at han skal glo mig op i fjappen når den er... ja, i krig med blødningen

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

Hvor langt henne er du?? ellers kontakt lægen han sku selv se mig idag, men aflyste for har squ ikke meget lyst til at han skal glo mig op i fjappen når den er... ja, i krig med blødningen

Der er ikk rigtig nogen der ved det , men imellem 4+6 og 7+6 ..

Det forstå jeg godt og når man selv ved at man er ved at miste ja så kan jeg godt forstå du ikk vil lade ham kigge ..

Jeg har heller ikk så meget lyst til at kontakte lægen ..
de er ikk så flinke og ser mere at det er godt den finder ud selv ..

Anmeld

9. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

nogen har og andre har ikke ..

jeg har ikke haft under min ..

Anmeld

9. november 2011

freiasmor

Anonym skriver:

Der er ikk rigtig nogen der ved det , men imellem 4+6 og 7+6 ..

Det forstå jeg godt og når man selv ved at man er ved at miste ja så kan jeg godt forstå du ikk vil lade ham kigge ..

Jeg har heller ikk så meget lyst til at kontakte lægen ..
de er ikk så flinke og ser mere at det er godt den finder ud selv ..

altså, vil os sige, vil sku hellere have en spontan abort end at få hjælp til det med medicin og alt det.. for ved at kroppen selv udføre arbejdet, så ved man at der har været noget i vejen med den og det er det jeg tænker på..

nu er det 3 gang jeg mister.. 1 gang var en blanding af spontan abort og medicinsk og 2-og 3 gang har kroppen selv taget sig af det.. desværre nåede jeg lige lidt længere hen end sidst og det er jeg rigtig ked af for håbede virkelig på at 3 gang var lykkens gang.. men ikke for mig denne gang

men krydser da fingre for at din spire bliver derinde og vokser sig stor og stærk og bliver en dejlig lille guldklump ...

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

altså, vil os sige, vil sku hellere have en spontan abort end at få hjælp til det med medicin og alt det.. for ved at kroppen selv udføre arbejdet, så ved man at der har været noget i vejen med den og det er det jeg tænker på..

nu er det 3 gang jeg mister.. 1 gang var en blanding af spontan abort og medicinsk og 2-og 3 gang har kroppen selv taget sig af det.. desværre nåede jeg lige lidt længere hen end sidst og det er jeg rigtig ked af for håbede virkelig på at 3 gang var lykkens gang.. men ikke for mig denne gang

men krydser da fingre for at din spire bliver derinde og vokser sig stor og stærk og bliver en dejlig lille guldklump ...

Det er selvfølgelig rigtig nok , men det er da ikk den fedeste besked at få når man er ked af det .. og der intet positivt kan blive sagt ..

Jeg ønsker da bestemt os at kroppen selv klare det hvis det endelig er .. men man ønsker da aller helst at den lille bliver i maven til uge 40 ..

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

nogen har og andre har ikke ..

jeg har ikke haft under min ..

Okay .. Hvor meget blædte du og kom der klumper ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.