Sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

freiasmor

Anonym skriver:

Det er selvfølgelig rigtig nok , men det er da ikk den fedeste besked at få når man er ked af det .. og der intet positivt kan blive sagt ..

Jeg ønsker da bestemt os at kroppen selv klare det hvis det endelig er .. men man ønsker da aller helst at den lille bliver i maven til uge 40 ..

nej jeg ved hvad du mener, jeg fik selv sådan en besked og det tager enormt hårdt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

nej jeg ved hvad du mener, jeg fik selv sådan en besked og det tager enormt hårdt..

Jaaa det gør det bestemt .. men tak for historien ..

Må nok bare se i øjnene at sådan er det ..

Anmeld

9. november 2011

freiasmor

Anonym skriver:

Jaaa det gør det bestemt .. men tak for historien ..

Må nok bare se i øjnene at sådan er det ..

men du skal være velkommen til at skrive pb hvis du har brug for snak

Anmeld

9. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Okay .. Hvor meget blædte du og kom der klumper ??

jeg blødte i to dage inden der kom små klumper og så to dage hvor der kom klumper  

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

jeg blødte i to dage inden der kom små klumper og så to dage hvor der kom klumper  

Okay ..

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

men du skal være velkommen til at skrive pb hvis du har brug for snak

Tak det skal jeg huske ..

Jeg kunne nok finde på at skive lidt senere ..

Anmeld

9. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Okay ..

har du været hos lægen ? 

ja jeg kan udmærket godt huske den følese, en ting er sikkert, husk bare komme ud med dine føleser.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

har du været hos lægen ? 

ja jeg kan udmærket godt huske den følese, en ting er sikkert, husk bare komme ud med dine føleser.

Ikk idag .. jeg blev scannet i mandags og der så alt fint ud .. jeg skal scannes igen mandag .. og der forventer jeg så at det hele er væk ..

Jeg havde ALDRIG drømt om at jeg skulle stå her .. men det er nu blevet en realitet ..

Anmeld

9. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Ikk idag .. jeg blev scannet i mandags og der så alt fint ud .. jeg skal scannes igen mandag .. og der forventer jeg så at det hele er væk ..

Jeg havde ALDRIG drømt om at jeg skulle stå her .. men det er nu blevet en realitet ..

jeg blev også scannet den ene dag, hvor alt så fint ud,  men da jeg blødte igen ringede jeg til min læge med det samme, og sagde det igen og blev så rådgivet til tag på skadestuen, da jeg var på arbejde ,(dervar langt fra arbejdspladsen til min læge) og blev så scannet der, hvor vi så fik afvide at jeg var igang med sa nu, og skulle tjek en uge efter, da de skulle se om det hele var kommet ud.. men nu kender jeg ikke din historie helt, men jeg syntes da du skal ringe til din læge og finde ud af hvad du skal gør, for hvis du ikke er igang med sa er da træls vær så ked af det allerede ..

du velkommen til skrive til mig pb

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

jeg blev også scannet den ene dag, hvor alt så fint ud,  men da jeg blødte igen ringede jeg til min læge med det samme, og sagde det igen og blev så rådgivet til tag på skadestuen, da jeg var på arbejde ,(dervar langt fra arbejdspladsen til min læge) og blev så scannet der, hvor vi så fik afvide at jeg var igang med sa nu, og skulle tjek en uge efter, da de skulle se om det hele var kommet ud.. men nu kender jeg ikke din historie helt, men jeg syntes da du skal ringe til din læge og finde ud af hvad du skal gør, for hvis du ikke er igang med sa er da træls vær så ked af det allerede ..

du velkommen til skrive til mig pb

Hmm .. det hele startede med jeg testet positivt d 14 15 oktober ..

d 24 oktober begyndte jeg at bløde utrolig lidt , men bliver rigtig ked , kontakter lægen hun mærker på mig og jeg bliver scannet om mandagen ..

jeg begynder at blæde ugen efter om fredagen igen .. og ja jeg bliver så scannet mandag igen ..

siden den fredag har jeg blædt on off hele tiden i lørdages begynder jeg at blæde lidt mere end jeg har gjort før . og idag ja der drypper det ud af mig når jeg sætter mig på toilettet ..

Jeg har fået taget 3 BP som alle var flot stigende ..

Jeg blev scannet i mandags igen hvor det så fint ud , havde en fin blomme sæk ..

Og ja idag der bløder jeg ..

Jeg tror selv det er en sa , for jeg er begyndt at få ondt som ved mens -.-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.