Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ungmor18 skriver:Hmm, Har aldrig hørt om det .. Jeg smed p-pillerne for 2uger nu, skal jeg starte med at tage dem så hurtigt som muligt??
Ja det er godt at begynde på graviditets vitaminpiller fra man planlægger at blive gravid. Der er alt i hvad man skal have. Fra uge 10 i graviditeten skal man så starte op på 40-50 mikrogram jern ved siden af. Det er altid godt at tage graviditetsvitaminer under hele graviditeten da man derfor er sikker på at få det man skal have. Husk dog alligevel at spise en alsidig kost, da vitamin pillen ikke skal erstatte vitaminer og mineraler fra kosten.mvh mai
Janep skriver:Jeg ved ikk engang hva det er Burde ens jordmord ikke indformere en om det?
Maise skriver: Ja det er godt at begynde på graviditets vitaminpiller fra man planlægger at blive gravid. Der er alt i hvad man skal have. Fra uge 10 i graviditeten skal man så starte op på 40-50 mikrogram jern ved siden af. Det er altid godt at tage graviditetsvitaminer under hele graviditeten da man derfor er sikker på at få det man skal have. Husk dog alligevel at spise en alsidig kost, da vitamin pillen ikke skal erstatte vitaminer og mineraler fra kosten.mvh mai
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128