Folinsyre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, både før og imens. Tror lige jeg bruger mine gravitamin med folinsyre færdig, og så blir det nok bare en alm. vitaminpille derefter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Ungmor18

Hmm, Har aldrig hørt om det ..
Jeg smed p-pillerne for 2uger nu, skal jeg starte med at tage dem så hurtigt som muligt??

Anmeld

2. august 2009

Maise

Ungmor18 skriver:

Hmm, Har aldrig hørt om det ..
Jeg smed p-pillerne for 2uger nu, skal jeg starte med at tage dem så hurtigt som muligt??

Ja det er godt at begynde på graviditets vitaminpiller fra man planlægger at blive gravid. Der er alt i hvad man skal have. Fra uge 10 i graviditeten skal man så starte op på 40-50 mikrogram jern ved siden af. Det er altid godt at tage graviditetsvitaminer under hele graviditeten da man derfor er sikker på at få det man skal have. Husk dog alligevel at spise en alsidig kost, da vitamin pillen ikke skal erstatte vitaminer og mineraler fra kosten.
mvh mai

Anmeld

2. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er da temmelig sikker på at der er den dosis man skal have i gravitamin, så det burde være i orden

Gravitamin + gravijern, så er man kørene!!

Anmeld

3. august 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg har taget det/ gravitimin (som de råde en til med alt i) mdr op til jeg bleve gravid og til jeg føde.
Dog den gang kun til 16 uge så  alm vitiminer..
vh Henriette 19+6

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg startede på GraVitamin 2½ måned inden jeg blev gravid og har planer om at tage dem hele graviditeten...

Anmeld

3. august 2009

Nanna1985

Jeg har spist GraVitamin under begge mine graviditeter og os jern-piller ved siden af siden uge 10

Anmeld

3. august 2009

Ni-ko-li-ne

Janep skriver:

Jeg ved ikk engang hva det er
Burde ens jordmord ikke indformere en om det?

man kan sige både og..... det er jo ens eget ansvar :0) hvis du tog gravitamin så er der som regel folinsyre i der

Anmeld

3. august 2009

Ungmor18

Maise skriver:

Ja det er godt at begynde på graviditets vitaminpiller fra man planlægger at blive gravid. Der er alt i hvad man skal have. Fra uge 10 i graviditeten skal man så starte op på 40-50 mikrogram jern ved siden af. Det er altid godt at tage graviditetsvitaminer under hele graviditeten da man derfor er sikker på at få det man skal have. Husk dog alligevel at spise en alsidig kost, da vitamin pillen ikke skal erstatte vitaminer og mineraler fra kosten.
mvh mai

Okay, det gør jeg så
-Tak.

Anmeld

3. august 2009

BabyTosset

Jeg har taget folinsyre, siden jeg fandt ud af min graviditet, for det sagde lægen, at jeg skulle  Og jeg tager det hver dag, som man også skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.