bette skriver:
uh hvor vi ligner hinanden.. jeg var også ALDRIG person.
jeg var eeekstrem negativ.. men det har steffen også vendt for mig..
ja se, negativ har jeg aldrig været...jeg har bare været en person som ikke har ønsket mig ret meget, eller turdet ønsket mig ret meget...
jeg troede f.eks heller ikke på at jeg kunne få kørekort...altså ikke på en negativ måde...men jeg troede virkelig ikke på jeg var dygtig nok...
så det er vel i grunden mit selvværd som har været banket langt ned...
nu...ja nu er jeg hamrende ligeglad, jeg er lidt af den opfattelse at jeg kan alt, og det jeg ikke kan, det lærer jeg hen ad vejen...
så der er sket en del med min personlighed inden for de sidste år.
Jo så er der også den med at stole på folk...altså, tro på de vil mig noget godt...eller vil noget for min skyld, den har jeg også først fået brudt efter jeg mødte Michael...
Første gang jeg opdagede hvad han bestod af, var da min far lå få døden...eller på hans sidste dage, Michael var i KBH som rejsemontør, og han kvittede promte jobbet, kom hjem, og sagde, aldrig mere, jeg rejser ikke fra dig igen, så fra nu af bliver jeg hjemme...og da ihvertfald så længe det med din far står på.
Det er den eneste gang jeg kan mindes nogen mand nogen sinde har ofret noget stort, og kun for min skyld...og måske var det også den dag jeg begyndte at tro på en fremtid sammen med ham, sådan for alvor.
så selvværet har været banket noget ned...igen en dårligsom jeg havde med mig i rygsækken
Anmeld