Jeg kan jo i grunden se på de svar som er faldet, at mange i vores gruppe har haft en " usund" opvækst...
Jeg valgte at undlade det i mit svar til ano, men er selv barn af forældre som drak, ikke at jeg sådan har taget skade, jeg har taget hvad jeg kunne få og klaret mig på bedste vis...Vil da heller ikke sige jeg har været overladt til mig selv, for mine forældre tog sig af os, der var altid mad på bordet, og penge til det der skulle penge til...
Jeg har savnet dem ved specielle lejligheder...gider ikke udpensle dem her, lige nu, men har da manglet dem et par gange, dog ikke noget jeg ikke er kommet over.
Min søster der i mod, har lidt mega meget under det, og hun er nok aldrig blevet helet på sjælen, så noget dårligdom er der da kommet ud af det.
men hvor mange er vi i grunden som har haft en træls opvækst...
man kan godt af og til tro man er helt og aldeles alene i verdenen, men ud af ano´s indlæg kan jeg da se, at vi er flere som har haft det hårdt, enten med alkoholisme, eller psykiske lidelser, tæt inde på familien.
håber dælme nogle melder sig under fanen, så jeg ikke står helt og aldeles alene...
hvem er vi i gruppen her, og hvad har det kostet for jer?
er lidt nysgerrig efter jeg læste alle de flotte svar til ano!
Anmeld