En bette vægt runde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

SLC

Mor til Frederic skriver:

Hvis jeg gruer for vægten, ja så bliver den stående på sin plads - hader at diskutere med den....

Jeps med salt på, mums... Manden brugte lige de sidste på spejlæg idag, så suk ingen æg til mor...

Så må du straks som det første i morgen ud at købe nogle nye   . . lavede hårdkogte æg, til rugbrødsmadder, men gemte lige 4 stk så vi har til blødkogte i morgen tidlig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mor til Frederic og Freya

SLC skriver:

Så må du straks som det første i morgen ud at købe nogle nye   . . lavede hårdkogte æg, til rugbrødsmadder, men gemte lige 4 stk så vi har til blødkogte i morgen tidlig hehe

Uh... når ikke rigtig morgenmad hele næste uge og middagsmad bliver også noget mystisk noget...

Kører i hele næste uge fra 6.30-17.00, så aftensmad er sikker...

Så i weekend skal den stå på blødkogte æg..

Anmeld

14. november 2011

Sucker for love

det er også flot..

Uh har slet ingen fast veje dag..

I starten vejede jeg mig hver dag... fuldstændig åndsvagt 

men så blev det i stedet for til hver søndag, et helt tilfælde 

Anmeld

14. november 2011

Nina Amelia

Ved nr 1 - frederic var der ingen gener i graviditet over hovedet, men det var også år 07/08. Ud over at han så lige havde plantet sig i tværleje..

Nu her med nr 2 har jeg så fået næsten hele pakken af 'skavanker' - ej de er ved at være på retur igen, men apetit er der ikke meget af endnu.

Vi har også et slik skab fuld af alt mulig, men det tiltaler mig ikke endnu.. Åbner det ofte og kigger, men kan ikke bestemme mig for hvad det skal være og lukker igen...

Tror jeg var 5 mdr henne før de sådan rigtig kunne ses, men ligned en der havde slugt den der fodbold...

Hold da op 40 kg? det var det helt vildt.. Var det vand meget af det?

Syntes her anden gang at man tænker mere over hvad man putter i munden end som ved nr 1..

Uh. så var frederic en bettefis med sine 3200 og 52 cm. Fødte du selv? Ja her kom han ud ved pks...

Tror de siger at min normal vægt er 72 kg... og kigger jeg ned af mig sselv og ser de 72 kg, er det alt for meget... Så håber ikke jeg tager meget på denne gang, vil gerne efter fødsel ned på 65 - ved jeg nok aldrig rammer 60 kg. Alt under 70....

Nej har slet ikke tid til at træne mere, med hus - mand - frederic og et arbejde med skiftende og skæve tider... Kører som autoredder, så har alt det en gravid ikke må have (nattevagter - udkald - skæve/tunge løft mm.) Bor også langt fra det nærmeste fitness center, da vi bor i en lille landsby..

Træner du idag?

Hold da op, gjorde det ikke ondt med en bebs i tværleje?

Ud af de 40 kilo tabte jeg 13 på den første ugen stort set uden at bevæge mig pga. et saboteret bækken Og efter 14 dage havde jeg tabt 18 kilo i alt. Resten kom efterhånden som jeg kunne komme ud og gå og ammede.. Landede på 72 og har så selv givet den gas for at smide de sidste 8-10 kilo så jeg kunne ramme min idelvægt
Men det "sjove" ved de 40 kilo er at jeg ikke rørte sukker i min graviditet.. Man mener at min krop overkompenserede fordi jeg var undervægtig da jeg blev gravid.. Det er jeg så ikke denne gang og sjovt nok går det også meget langsommere, heldigvis! -Og jeg har faktisk været usund denne gang, nogle få gange hvor vi har været ude

Njurh hvor har Frederic været lille og fin! Tog de ham så lidt før tid siden det var pks? Ja, jeg fødte selv på et hængende hår..

65 kg til din højde er da også et godt mål. -Jeg syntes også 72 var alt for meget da jeg vejede det men der er selvfølgelig også forskel på om hvor cut man er eller om det bare er fedt det hele..

Ååhh jeg kan godt huske det med skiftende og skæve arbejdstider. Sådan var det også i min sidste grav. og der lavede jeg også alt det man ikke må.. Men jeg havde simpelthen heller ikke tid eller overskud til så at gå i gang med at træne da jeg kom hjem..

Jeg løber og træner igen men tiden er ikke så meget til det som jeg gerne ville have. Jeg holder dog alligevel på min ret da det er vigtigt at jeg holder mit bækken i form så jeg forhåbentlig klarer den igennem uden bækkenløsning denne gang

Anmeld

14. november 2011

Nina Amelia

Nej hvor sjovt at i andre også er gået amok i blødkogte æg ha ha.. så er jeg ikke den eneste

Anmeld

14. november 2011

Nina Amelia skriver:

Hold da op, gjorde det ikke ondt med en bebs i tværleje?

Ud af de 40 kilo tabte jeg 13 på den første ugen stort set uden at bevæge mig pga. et saboteret bækken Og efter 14 dage havde jeg tabt 18 kilo i alt. Resten kom efterhånden som jeg kunne komme ud og gå og ammede.. Landede på 72 og har så selv givet den gas for at smide de sidste 8-10 kilo så jeg kunne ramme min idelvægt
Men det "sjove" ved de 40 kilo er at jeg ikke rørte sukker i min graviditet.. Man mener at min krop overkompenserede fordi jeg var undervægtig da jeg blev gravid.. Det er jeg så ikke denne gang og sjovt nok går det også meget langsommere, heldigvis! -Og jeg har faktisk været usund denne gang, nogle få gange hvor vi har været ude

Njurh hvor har Frederic været lille og fin! Tog de ham så lidt før tid siden det var pks? Ja, jeg fødte selv på et hængende hår..

65 kg til din højde er da også et godt mål. -Jeg syntes også 72 var alt for meget da jeg vejede det men der er selvfølgelig også forskel på om hvor cut man er eller om det bare er fedt det hele..

Ååhh jeg kan godt huske det med skiftende og skæve arbejdstider. Sådan var det også i min sidste grav. og der lavede jeg også alt det man ikke må.. Men jeg havde simpelthen heller ikke tid eller overskud til så at gå i gang med at træne da jeg kom hjem..

Jeg løber og træner igen men tiden er ikke så meget til det som jeg gerne ville have. Jeg holder dog alligevel på min ret da det er vigtigt at jeg holder mit bækken i form så jeg forhåbentlig klarer den igennem uden bækkenløsning denne gang

Jo sad jo skråt i alle stole inkl når jeg kørte bil og var på arbejde, bukked jeg mig bare for at tage strømper  kunne jeg mærke hans hoved smutte på mine riben.

Dertil lå han jo med strakte ben under det hele, så han lå heller ikke som andre normale nyfødte da han kom ud - de ligger som regl med benene i frø stilling...

Hold da helt op du smed de kg ret hurtigt... Har slet ikke gjort noget for at smide dem, nok også derfor de ikke er forsvundet endnu... Men han havde også en hård start på livet, så havde fra start tilsidesat mig selv for ham... Og gør det stadig... Jeg ammed også på faste tider, men turde ikke skære ned på mad eller lign, fordi han skulle have det bedste.. Tænkte konstant; de kg skal jeg nok få tabt igen..

Ja.. han kom ud i 38+2, ikke som idag hvor de tager barnet så tæt på termin som muligt..

He he... her er det vist fedt det hele...

Har trænet on/off i fitness center og begyndte sidste forår at løbe med frederic i løbevognen - men det fik brat ende da jeg har løse hofter Så det er slut med at løbe, da hoften har det med at gå ud/ind ved hvert skridt. Valgte så at gå istedet, men nej så begyndte den anden hofte da bare... Har dertil et lidt for stort svaj i læn, så alle stød/hop/skridt ender oppe i de øverste nakke hvirvler med smerter og kvalme som resultat - men der hjælper mbt sko rigtig meget. Skal ikke gå 10-20 m, før end jeg kan bukke mig ned mod fødderne og høre den nederste del af læn/ryg knække og rette sig ud.

Anmeld

14. november 2011

SLC

Wuhu. . havde "kun" taget 300 gr på siden sidste uge, så 700 gr i det hele. . DEJLIGT. . men det er vidst også lovligt at begynde at tage lidt på fra nu af , er det ikke? . .

Anmeld

29. november 2011

friis1988

Dejligt at finde nogen der også har termin i april 2012...

Jeg venter mig også min den første  Har termin d. 02.04.2012...

Og er omkring 22+3 uger henne. Indtil videre har jeg taget 4-5 kg på, siden jeg blev vejet først gang hos lægen... Og vil beskrive mig selv som almindelig af bygning før graviditet ...

Men synes det er sjovt at høre om hvor stor forskel der er fra kvinde til kvinde. Det er jo i sandhed et bevis på at ingen graviditeter er helt ens for alle hehe...

Anmeld

29. november 2011

friis1988 skriver:

Dejligt at finde nogen der også har termin i april 2012...

Jeg venter mig også min den første  Har termin d. 02.04.2012...

Og er omkring 22+3 uger henne. Indtil videre har jeg taget 4-5 kg på, siden jeg blev vejet først gang hos lægen... Og vil beskrive mig selv som almindelig af bygning før graviditet ...

Men synes det er sjovt at høre om hvor stor forskel der er fra kvinde til kvinde. Det er jo i sandhed et bevis på at ingen graviditeter er helt ens for alle hehe...

Ja der er vildt meget forskel...

Anmeld

7. december 2011

SLC

Jeg har taget 1,3 kg på indtil videre og er godt tilfreds  . . er 22+ idag og satser på at blive under 10 kg  . .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.