Mor til Frederic skriver:
Ved nr 1 - frederic var der ingen gener i graviditet over hovedet, men det var også år 07/08. Ud over at han så lige havde plantet sig i tværleje..
Nu her med nr 2 har jeg så fået næsten hele pakken af 'skavanker' - ej de er ved at være på retur igen, men apetit er der ikke meget af endnu.
Vi har også et slik skab fuld af alt mulig, men det tiltaler mig ikke endnu.. Åbner det ofte og kigger, men kan ikke bestemme mig for hvad det skal være og lukker igen...
Tror jeg var 5 mdr henne før de sådan rigtig kunne ses, men ligned en der havde slugt den der fodbold...
Hold da op 40 kg? det var det helt vildt.. Var det vand meget af det?
Syntes her anden gang at man tænker mere over hvad man putter i munden end som ved nr 1..
Uh. så var frederic en bettefis med sine 3200 og 52 cm. Fødte du selv? Ja her kom han ud ved pks...
Tror de siger at min normal vægt er 72 kg... og kigger jeg ned af mig sselv og ser de 72 kg, er det alt for meget... Så håber ikke jeg tager meget på denne gang, vil gerne efter fødsel ned på 65 - ved jeg nok aldrig rammer 60 kg. Alt under 70....
Nej har slet ikke tid til at træne mere, med hus - mand - frederic og et arbejde med skiftende og skæve tider... Kører som autoredder, så har alt det en gravid ikke må have (nattevagter - udkald - skæve/tunge løft mm.) Bor også langt fra det nærmeste fitness center, da vi bor i en lille landsby..
Træner du idag?
Hold da op, gjorde det ikke ondt med en bebs i tværleje?
Ud af de 40 kilo tabte jeg 13 på den første ugen stort set uden at bevæge mig pga. et saboteret bækken
Og efter 14 dage havde jeg tabt 18 kilo i alt. Resten kom efterhånden som jeg kunne komme ud og gå og ammede.. Landede på 72 og har så selv givet den gas for at smide de sidste 8-10 kilo så jeg kunne ramme min idelvægt 
Men det "sjove" ved de 40 kilo er at jeg ikke rørte sukker i min graviditet.. Man mener at min krop overkompenserede fordi jeg var undervægtig da jeg blev gravid.. Det er jeg så ikke denne gang og sjovt nok går det også meget langsommere, heldigvis!
-Og jeg har faktisk været usund denne gang, nogle få gange hvor vi har været ude 
Njurh hvor har Frederic været lille og fin! Tog de ham så lidt før tid siden det var pks? Ja, jeg fødte selv på et hængende hår.. 
65 kg til din højde er da også et godt mål. -Jeg syntes også 72 var alt for meget da jeg vejede det men der er selvfølgelig også forskel på om hvor cut man er eller om det bare er fedt det hele..
Ååhh jeg kan godt huske det med skiftende og skæve arbejdstider. Sådan var det også i min sidste grav. og der lavede jeg også alt det man ikke må.. Men jeg havde simpelthen heller ikke tid eller overskud til så at gå i gang med at træne da jeg kom hjem..
Jeg løber og træner igen men tiden er ikke så meget til det som jeg gerne ville have. Jeg holder dog alligevel på min ret da det er vigtigt at jeg holder mit bækken i form så jeg forhåbentlig klarer den igennem uden bækkenløsning denne gang