Nina Amelia skriver:
Puh ha, ja det er bare ikke sjovt. Specielt ikke når man også lige skal være mor for nr. 1.. Er din kvalme blevet bedre nu, så? 
Det er sjovt for jeg er normalt ikke til søde sager men de sidste uger har jeg haft lyst til chokolade hele tiden.. Og det skal jeg bare ikke ha noget af! He he 
Da jeg blev gravid med Willow vejede jeg 53 kg til mine 178 cm (aktiv + høj forbrænding) så kan godt nikke genkendende he he.. Min krop valgte så åbenbart bare at overkompensere fuldstændig for min undervægt.
-Det var nemlig helt omvendt af dig. Jeg tog på vildt hurtigt og havde store problemer med at skjule maven indtil vi havde fået lavet NF. Jeg tog 40,3 kg (ja!) på under graviditeten og fødte en lille marcipangris på 3940
. Og jeg spiste INTET af søde sager eller sodavand eller noget der kunne ligne(!?)
Træner du stadig så? -Ja ens forbrænding ændrer sig en del efter en graviditet.. Sjovt egentlig..
-Jeg har dog kun været glad for det da jeg er nået op på min idealvægt +/- og startede denne graviditet på 64 kilo
Så jeg er ret sikker på at alting bliver mere "normalt" denne gang he he 
(Det blev lige lidt rodet og langt

)
Ved nr 1 - frederic var der ingen gener i graviditet over hovedet, men det var også år 07/08. Ud over at han så lige havde plantet sig i tværleje..
Nu her med nr 2 har jeg så fået næsten hele pakken af 'skavanker' - ej de er ved at være på retur igen, men apetit er der ikke meget af endnu.
Vi har også et slik skab fuld af alt mulig, men det tiltaler mig ikke endnu.. Åbner det ofte og kigger, men kan ikke bestemme mig for hvad det skal være og lukker igen...
Tror jeg var 5 mdr henne før de sådan rigtig kunne ses, men ligned en der havde slugt den der fodbold...
Hold da op 40 kg? det var det helt vildt.. Var det vand meget af det?
Syntes her anden gang at man tænker mere over hvad man putter i munden end som ved nr 1..
Uh. så var frederic en bettefis med sine 3200 og 52 cm. Fødte du selv? Ja her kom han ud ved pks...
Tror de siger at min normal vægt er 72 kg... og kigger jeg ned af mig sselv og ser de 72 kg, er det alt for meget... Så håber ikke jeg tager meget på denne gang, vil gerne efter fødsel ned på 65 - ved jeg nok aldrig rammer 60 kg. Alt under 70....
Nej har slet ikke tid til at træne mere, med hus - mand - frederic og et arbejde med skiftende og skæve tider... Kører som autoredder, så har alt det en gravid ikke må have (nattevagter - udkald - skæve/tunge løft mm.) Bor også langt fra det nærmeste fitness center, da vi bor i en lille landsby..
Træner du idag?