En bette vægt runde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

LouiseRH

Jeg er 16+0 og har tabt 2½ kg. Alligevel er jeg hoppet over i lidt ventetøj og kan kun passe mine leggins :I

Mærkeligt at tænke på egentlig, for jeg er en stor pige, men det fylder alligevel lidt i underlivet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

SLC

Er 18+1 og vejer mig hver mandag  . . og WUHU har kun taget 400 gr på indtil videre. . og er jo som sagt før, OVERVÆGTIG, så er meega glad

Anmeld

10. november 2011

Mor til Frederic og Freya

bulderfiz skriver:

Jeg er 16+0 og har tabt 2½ kg. Alligevel er jeg hoppet over i lidt ventetøj og kan kun passe mine leggins :I

Mærkeligt at tænke på egentlig, for jeg er en stor pige, men det fylder alligevel lidt i underlivet

Der er heller ikke noget være end bukser der klemmer....

Jamen hov.. er vi lige langt henne?

Her er en lille bule på vej ud, men ligner mere end der bare har et deform bildæk sådan midt i det hele....

Anmeld

10. november 2011

SLC skriver:

Er 18+1 og vejer mig hver mandag  . . og WUHU har kun taget 400 gr på indtil videre. . og er jo som sagt før, OVERVÆGTIG, så er meega glad

Syntes det er hammer sejt at du som overvægtig kan holde vægten - sådan næsten...

Godt gået, det er super...

Anmeld

12. november 2011

SLC

Mor til Frederic skriver:

Syntes det er hammer sejt at du som overvægtig kan holde vægten - sådan næsten...

Godt gået, det er super...

Hehe taaak. . Kan bare ikke forstå jeg ikke har taget mere på , har haft kagekrise i næsten 2 uger  . . hehe, men håber bare at det er en fase

Anmeld

12. november 2011

SLC skriver:

Hehe taaak. . Kan bare ikke forstå jeg ikke har taget mere på , har haft kagekrise i næsten 2 uger  . . hehe, men håber bare at det er en fase

uh jeg kører blødkogte æg lige for tiden...

Gjorde så den opdagelse at vi ingen ægge bægere har...

Anmeld

13. november 2011

Sucker for love

Jeg er nu 17+5 og har kun taget 500 gram på... hvilket jeg er riiiimelig stolt af, vejer mig hver søndag 

Anmeld

13. november 2011

SLC

Mor til Frederic skriver:

uh jeg kører blødkogte æg lige for tiden...

Gjorde så den opdagelse at vi ingen ægge bægere har...

Hehe gruer for vægten i morgen!!. . Men ja blødkogte æg er også en god start her på morgene i disse dage hehe. . Mmmm med salt  . .

Anmeld

13. november 2011

Sucker for love skriver:

Jeg er nu 17+5 og har kun taget 500 gram på... hvilket jeg er riiiimelig stolt af, vejer mig hver søndag 

det er også flot..

Uh har slet ingen fast veje dag..

Anmeld

13. november 2011

SLC skriver:

Hehe gruer for vægten i morgen!!. . Men ja blødkogte æg er også en god start her på morgene i disse dage hehe. . Mmmm med salt  . .

Hvis jeg gruer for vægten, ja så bliver den stående på sin plads - hader at diskutere med den....

Jeps med salt på, mums... Manden brugte lige de sidste på spejlæg idag, så suk ingen æg til mor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.