Mon jeg er gravid IGEN ;)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

GønskE

test ja glæder mig til update!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

Kan så konstatere jeg nu har testet og den var NEGATIV...

Men hmm bare underligt min mens så ikke kommer.. Nå købte to prøver igen imorgen.. Sidst jeg var gravid testede jeg også mega sent positiv..

Ved ikke om jeg er lettet eller skuffet lidt blandende følelser

Anmeld

8. november 2011

Hailiesmom11

henh01 skriver:

Kan godt følge dig, men som jeg siger til alle de andre herinde så er det bedre at få klarhed end at gå i uvisheden og så kan man jo altid tage stilling til det når manved om der er noget eller ej.

Jamen det er rigtig nok.. Så må jeg jo bare på den og tage den test

Anmeld

8. november 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Men hmm bare underligt min mens så ikke kommer.. Nå købte to prøver igen imorgen.. Sidst jeg var gravid testede jeg også mega sent positiv..

Graviditetshormonet er jo også mest koncentreret i morgenurinen.. 

Anmeld

8. november 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Uh, glæder mig til at læse hvad testen viser med morgentis men hvad mon du håber? Blev du lidt trist, da den sagde negativ?

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Uh, glæder mig til at læse hvad testen viser med morgentis men hvad mon du håber? Blev du lidt trist, da den sagde negativ?

Gøre jeg også ..

Jamen ved det faktisk ikke .. Tror jeg tager det lidt som det kommer... Hvis den er der er det jo dejligt men hvis ikke er det ikke noget jeg bliver vildt ked af det over da det jo ikke er noget jeg går brændende og ønsker

Anmeld

8. november 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Gøre jeg også ..

Jamen ved det faktisk ikke .. Tror jeg tager det lidt som det kommer... Hvis den er der er det jo dejligt men hvis ikke er det ikke noget jeg bliver vildt ked af det over da det jo ikke er noget jeg går brændende og ønsker

Nej, man vil (læs: jeg vil ) gerne have så meget tid sammen med den første, da man aldrig får så meget tid sammen med barn nr. 2, da nr. 1 også skal have opmærksomhed men til trods for det, så er det ABSOLUT heller ikke skidt, HVIS man nu bliver velsignet med endnu en guldklump (dog må det gerne vente bare lidt her, da han kun er 7 uger )

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Nej, man vil (læs: jeg vil ) gerne have så meget tid sammen med den første, da man aldrig får så meget tid sammen med barn nr. 2, da nr. 1 også skal have opmærksomhed men til trods for det, så er det ABSOLUT heller ikke skidt, HVIS man nu bliver velsignet med endnu en guldklump (dog må det gerne vente bare lidt her, da han kun er 7 uger )

Lige præcis... Her har vi dog en på 7 fra min mands tidligere forhold som også tager en del tid..

Og du har helt ret i man gerne vil nå nyde det lidt ekstra... Det jeg tror der vil være værst for mig vil nok være at jeg om nogle mdr ikke ville måtte bærer min lille dreng hvis jeg nu er gravid vil jeg nok ikke kunne lade være med...

Men man siger aldrig nej til en lille guldklump mere især ikke nu hvor vi kan tillade os beholde det økonomisk, aldersmæssigt osv

Men må vente os se.. Håber i hvertfald ikke han bliver mere end de 2 før vi venter os en lille men der er så også over 1.5 år til endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.