Mon jeg er gravid IGEN ;)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

M (:

Anonym skriver:

Haha når ok på den måde.. Troede lige du havde testet positiv eller selv havde fødselsdag.. Men du har helt ret..

Må lige mande mig lidt op og komme i sving Hehe

Glæder mig til update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Hehe jaa så sandt som det er sagt.. venter lige på manden kommer hjem, sønnen sover og skal ned i byen for hente en

Du bliver nødt til at købe to, så du kan teste i aften OG i morgen med endnu bedre tis. Vi kan jo ikke vente på resultatet til i morgen :-O

Anmeld

8. november 2011

henh01

Det er da lidt spændende..  for at du får klarhed, nu du ikke selv helt ved hvad du håber på

Og det med p pillerne - jeg er OGSÅ en KLOVN til at tage dem..

Anmeld

8. november 2011

Hailiesmom11

Underligt at læse står nemlig lidt i samme situation, vi har en dejlig datter på 5 mdr og ved 8 ugers undersøgelsen fik jeg opsat spiral, den fik jeg fjernet i sidste mdr pga jeg ikke kunne tåle den, jeg er nu også på p-piller, men jeg er bare startet på et dumt tidspunkt med at tage dem, troede min mens kom, men der blev jeg snydt har fortsat med dem og har nu 9 piller tilbage i denne måned, men har det nøjagtig som da jeg blev gravid med min datter, så kan sagtens sætte mig ind i din situation så nu må jeg se om mens kommer når p-pillerne slutter eller om jeg skal teste..

Anmeld

8. november 2011

henh01

Wulffi89 skriver:

Underligt at læse står nemlig lidt i samme situation, vi har en dejlig datter på 5 mdr og ved 8 ugers undersøgelsen fik jeg opsat spiral, den fik jeg fjernet i sidste mdr pga jeg ikke kunne tåle den, jeg er nu også på p-piller, men jeg er bare startet på et dumt tidspunkt med at tage dem, troede min mens kom, men der blev jeg snydt har fortsat med dem og har nu 9 piller tilbage i denne måned, men har det nøjagtig som da jeg blev gravid med min datter, så kan sagtens sætte mig ind i din situation så nu må jeg se om mens kommer når p-pillerne slutter eller om jeg skal teste..

Ellers kan du teste nu så du kan nå at stoppe med p pillerne inden den lille tager skade

Anmeld

8. november 2011

Christina.78

M (: skriver:

Et vist pres på mig? But how? Det er jo ikke min tråd (:

ment til TS - pres pres pres var også lige mine ord..mener at hvis TS skriver herinde så skriver de fleste vel at hun skal teste

Anmeld

8. november 2011

M (:

Christina.78 skriver:

ment til TS - pres pres pres var også lige mine ord..mener at hvis TS skriver herinde så skriver de fleste vel at hun skal teste

Åh, okay. Ja, det er vel det eneste svar man kan forvente fra alle os nysgerrige damer - det er nok de færreste af os, der ville svare: "Vent 8-9 måneder endnu, og se, om du får veer"

Anmeld

8. november 2011

Hailiesmom11

henh01 skriver:

Ellers kan du teste nu så du kan nå at stoppe med p pillerne inden den lille tager skade

Ja men hvad så hvis den er positiv, ønsker ikke 2 børn tæt på hinanden.. men hvis baby er der blir den der.. tør bare ikke teste

Anmeld

8. november 2011

celkt

M (: skriver:

Åh, okay. Ja, det er vel det eneste svar man kan forvente fra alle os nysgerrige damer - det er nok de færreste af os, der ville svare: "Vent 8-9 måneder endnu, og se, om du får veer"

hahaha

Anmeld

8. november 2011

henh01

Wulffi89 skriver:

Ja men hvad så hvis den er positiv, ønsker ikke 2 børn tæt på hinanden.. men hvis baby er der blir den der.. tør bare ikke teste

Kan godt følge dig, men som jeg siger til alle de andre herinde så er det bedre at få klarhed end at gå i uvisheden og så kan man jo altid tage stilling til det når manved om der er noget eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.