Mon jeg er gravid IGEN ;)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Troldemommi

Test :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Uhhhh, spændende  Teeeeest  

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Skal ok lige prøve tage mig sammen og teste her senre når vi har været oppe og handle

Anmeld

8. november 2011

M (:

Anonym skriver:

Ved godt det ligger et pres på mig herinde fra men er nok også det der skal til for jeg får taget den test

Har sagt til mig hver dag den sidste uge at nu skal den test købes men får det ikke gjort

Så er i dag en rigtig god dag at gøre det på

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Så er i dag en rigtig god dag at gøre det på

Ok .. Har du testet positiv idag ?

Anmeld

8. november 2011

babymus77

De får jo stor glæde af hinanden senere;-) Så frem med testen;-))

Anmeld

8. november 2011

M (:

Anonym skriver:

Ok .. Har du testet positiv idag ?

Haha nej, desværre ikke (:

Får forhåbentlig mens i morgen, da der ikke liiige er gang i PB.. Har lige en uddannelse, der skal gøres færdig først (er først færdig i 2013, så det er ikke lige om hjørnet)..

Det var mere ment som, at hvis du har ventet en uge, er det da en god dag i dag og få vished (og meget bedre for vores nysgerrighed )

Anmeld

8. november 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Ved ikke lige om den ligger rigtig for prøver ikke blive gravid meeen.

Sagen er den jeg for lidt over 5 mdr siden fødte min dejlige søn, ammer ham ikke så fik ret hurtigt efter min første mens, har siden da fået den sådan ret regelmæssig.. Ved 8 ugers undersøgelse ved lægen fik jeg p-piller men men men er bare ufattelig dårlig til at tage dem.. Det fik HELT galt på en ferie til syden i slut september og siden da faktisk ikke fået dem taget.. (ja bare kald mig dum)

Nu er min mens så udebleven skulle have haft den omkring d 3 men har ikke turdet teste for ved ikke hvad jeg håber på..

Der er ingen der må være i tvivl om at er barnet der så beholder vi det..

Er i fast forhold hvor vi skal giftes næste sommer og har hus bil og det hele samt økonomien er dertil... Er bare bange for det bliver hårdt med så to børn så tæt på hinanden ..

Har lidt stikken og jagen i mit underliv og føler mig lidt utilpas men tænker det vel også kan være lidt sygsom som resten af familien har ..

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg for ved jo godt i kære piger bare vil sige jeg skal tage at teste men kan ikke få mig selv til at tage skridtet..

Changen for jeg er gravid er der jo eller hvad??

TEST DET TIS!

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Haha nej, desværre ikke (:

Får forhåbentlig mens i morgen, da der ikke liiige er gang i PB.. Har lige en uddannelse, der skal gøres færdig først (er først færdig i 2013, så det er ikke lige om hjørnet)..

Det var mere ment som, at hvis du har ventet en uge, er det da en god dag i dag og få vished (og meget bedre for vores nysgerrighed )

Haha når ok på den måde.. Troede lige du havde testet positiv eller selv havde fødselsdag.. Men du har helt ret..

Må lige mande mig lidt op og komme i sving Hehe

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

TEST DET TIS!

Hehe jaa så sandt som det er sagt.. venter lige på manden kommer hjem, sønnen sover og skal ned i byen for hente en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.