Mor i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes det er helt OK!! Du har sikkert brug for det, og du kommer jo hjem igen

Ja, men vil nu indrømme at jeg har ekstremt svært ved det. det er min mor og søster der skal passe ham, og de passer ham her hjemme og sover med ham oppe i soveværelset. Så når vi kommer hjem sover vi i stuen, men kan jo alligevel hører om han kalder på sin mor, DEJLIGT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

2721

16 mdr, putteede ham om aftenen og så ham igen næste dag efterformiddagsluren, han var hjemme sammen med far

Anmeld

10. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

min dreng var 2år 

Anmeld

10. november 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Mit barn vil være 5 mdr. Jeg synes bare jeg trænger til en tur ud...

jeg ammede ikke så det var "let" for mig.. meeeen nej var jo et helt andet menneske da jeg havde vært ude med mine veninder.. også fik manden nytåret. og der gik 4 måneder inden jeg fik behovet igen... Så kan godt forstå dig

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvornår sov I ude første gang, hvor barnet blev passet hjemme ved far, eller hos familie/bekendte? Tænker mest på 1 overnatning.

Anonyme svar tilladt.

Tror Laura var 5 mdr.

Anmeld

10. november 2011

bøgelund

Anonym skriver:

Jeg har lidt dårlig samvittighed over jeg ikke har det sådan. Jeg savner mit barn, men jeg ar været væk en gang 6 timer.. Og det synes jeg var helt ok... Jeg elsker mit barn, jeg tror bare jeg har brug for at lave noget andet... ved ik om det gir mening

Det er der slet ikke noget galt i, at du ikke har det sådan. Jeg ville ønske jeg kunne give mere slip, for annas skyld. At du ikke har det sådan, betyder jo ikke at du ikke elsker dit barn. Tror det er sundt at overlade sit barn til andre en gang imellem. Og det gør jeg os. Har bare kun prøvet i max 3 timer.. 

Anmeld

10. november 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det jeg glad for du siger. Mit barn vil være 5 mdr. og jeg synes bare jeg har brug for lidt luft... Og være mig selv lidt...

Det har man også hlet sikkert.... Det er sku ikk nemt at være mor  Og man skal have lov til at hygge sig om det så er for at tage i byen, i biffen, ud og spise eller bare sidde hjem og se en film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.