Mor i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

bøgelund

Anonym skriver:

Hvornår sov I ude første gang, hvor barnet blev passet hjemme ved far, eller hos familie/bekendte? Tænker mest på 1 overnatning.

Anonyme svar tilladt.

det er ikke sket endnu.. det er kun min kæreste der har sovet ude, sjovt nok fordi han arbejder i Norge, og er væk 14 dage ad gangen.

Anna er 10 mdr.. 

det er ikke fordi, at jeg ikke syns man som mor kan tillade mig det.. men jeg er bare ikke klar til det... jeg har meget svært ved at være væk fra hende i længere tid.. jeg kan sagtens køre ud og shoppe osv, men en nat ville jeg slet ikke kunne nyde.. 

savner hende ALTID.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Mettefpigen

Lukas var 11 dage... Men det var også fordi der skete noget forfærdeligt... Men efter har han været passet 2 gange og han er lidt over 2 måneder nu...

Anmeld

8. november 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hvornår sov I ude første gang, hvor barnet blev passet hjemme ved far, eller hos familie/bekendte? Tænker mest på 1 overnatning.

Anonyme svar tilladt.

min skal passes for første gang på lørdag, han er 2½ mdr.

Anmeld

8. november 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

Jeg synes det er helt fint... Man har stadig brug for at komme ud engang imellem

Anmeld

8. november 2011

Anonym

Jeg synes det er helt fint... Man har stadig brug for at komme ud engang imellem

*Ja, men har sku lidt svært ved det

Anmeld

8. november 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

*Ja, men har sku lidt svært ved det

Jaaaa havde jeg også.. Men tænkte så på at musen kommer hjem dagen efter også ville man have ønsket at man brugte tiden på at hygge sig istedet for at tænke på den lille hele tiden!...

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Anna-Sophie var 3 md da hun var hjemme ved far en nat alene, mens jeg i byen med mine veninder første jule dag som er vores tradition... var hjemme kl 6.30 om morgen og fik lov og sove til kl 10.30  også op og være mor... hårdt men som vi har et ord sprog her hjemme der hedder helt om natten, helt om dagen

Mit barn vil være 5 mdr. Jeg synes bare jeg trænger til en tur ud...

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

bøgelund skriver:

det er ikke sket endnu.. det er kun min kæreste der har sovet ude, sjovt nok fordi han arbejder i Norge, og er væk 14 dage ad gangen.

Anna er 10 mdr.. 

det er ikke fordi, at jeg ikke syns man som mor kan tillade mig det.. men jeg er bare ikke klar til det... jeg har meget svært ved at være væk fra hende i længere tid.. jeg kan sagtens køre ud og shoppe osv, men en nat ville jeg slet ikke kunne nyde.. 

savner hende ALTID.. 

Jeg har lidt dårlig samvittighed over jeg ikke har det sådan. Jeg savner mit barn, men jeg ar været væk en gang 6 timer.. Og det synes jeg var helt ok... Jeg elsker mit barn, jeg tror bare jeg har brug for at lave noget andet... ved ik om det gir mening

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det jeg glad for du siger. Mit barn vil være 5 mdr. og jeg synes bare jeg har brug for lidt luft... Og være mig selv lidt...

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes det er helt OK!! Du har sikkert brug for det, og du kommer jo hjem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.