Mor i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
26 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2011

Anonym trådstarter

Hvornår sov I ude første gang, hvor barnet blev passet hjemme ved far, eller hos familie/bekendte? Tænker mest på 1 overnatning.

Anonyme svar tilladt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Nolle

Da min søn var 4 mdr. vi skulle til 30 og 25 års fødsesldag ved min kærestes storbror uden børn. Var endlige glad få vi ikke hade ham hjemme få vi kom i seng der hvor han pejler at stå op - han sov over ved dem vi lejerhus ved, og de bor kun 3 min fra os af - så kun 15 min fra festen, så hvis der blev noget kørt vi bare ;D

Anmeld

8. november 2011

TaAsJu

Anna-Sophie var 3 md da hun var hjemme ved far en nat alene, mens jeg i byen med mine veninder første jule dag som er vores tradition... var hjemme kl 6.30 om morgen og fik lov og sove til kl 10.30  også op og være mor... hårdt men som vi har et ord sprog her hjemme der hedder helt om natten, helt om dagen

Anmeld

8. november 2011

Maja_4000

Caroline er snart 11 måneder , og jeg har ikke været væk nogle nætter Hendes far har sovet ude en enkelt gang

Anmeld

8. november 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hvornår sov I ude første gang, hvor barnet blev passet hjemme ved far, eller hos familie/bekendte? Tænker mest på 1 overnatning.

Anonyme svar tilladt.

Min datter var 9½ mrd første gang hun ikke sov hjemme  Hun blev passet af barnepigen mens mor og far fejede farmors 50-års fødselsdag  

Anmeld

8. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

Anonyme svar tilladt.

Øhm.. Det var vist i juni? Juli? Så Cajsa har været en 7-8 mdr.. Kunne godt have fundet på det tidligere, men havde ingen undskyldninger

Anmeld

8. november 2011

Zeus

Aarh, troede du mente hvor barnet var hjemme hos far, mens mor tog afsted..

Nå, jamen så var hun 2 mdr.. Vi havde seriøst brug for en pause og lidt søvn herhjemme, pga hun havde kolik, så mosteren kom og kidnappede hende i 24 timer

Anmeld

8. november 2011

NinaNymannMadsen

første gang min den store datter sov ude var den 5 juni-6 juni 2010 fordi mig og en veninde holdt vores 20 års fødselsdag sammen den 5 juni.
min datter er fra den 26 juni 2009.

har en gang før det overnattet med hende hjemme ved mine forældre og det var hun skulle døbes da det var i en kirke tæt på dem og det var kun for at vi kunne nå at blive færdige til tiden.

Anmeld

8. november 2011

henh01

Min søn skal passes med overnatning for første gang om 3 uger - han bliver 1 år på lørdag

Anmeld

8. november 2011

dorthemus

Runa var et år gammel da hun blev passet en nat af min veninde, hjemme hos os selv. Det var en prøveovernatning fordi jeg skulle til bryllup 14 dage efter og min veninde sku passe hende der også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.