Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår sov I ude første gang, hvor barnet blev passet hjemme ved far, eller hos familie/bekendte? Tænker mest på 1 overnatning.
Anonyme svar tilladt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da min søn var 4 mdr. vi skulle til 30 og 25 års fødsesldag ved min kærestes storbror uden børn. Var endlige glad få vi ikke hade ham hjemme få vi kom i seng der hvor han pejler at stå op - han sov over ved dem vi lejerhus ved, og de bor kun 3 min fra os af - så kun 15 min fra festen, så hvis der blev noget kørt vi bare ;D
Anna-Sophie var 3 md da hun var hjemme ved far en nat alene, mens jeg i byen med mine veninder første jule dag som er vores tradition... var hjemme kl 6.30 om morgen og fik lov og sove til kl 10.30 også op og være mor... hårdt men som vi har et ord sprog her hjemme der hedder helt om natten, helt om dagen
Anonym skriver: Hvornår sov I ude første gang, hvor barnet blev passet hjemme ved far, eller hos familie/bekendte? Tænker mest på 1 overnatning. Anonyme svar tilladt.
Min datter var 9½ mrd første gang hun ikke sov hjemme Hun blev passet af barnepigen mens mor og far fejede farmors 50-års fødselsdag
Øhm.. Det var vist i juni? Juli? Så Cajsa har været en 7-8 mdr.. Kunne godt have fundet på det tidligere, men havde ingen undskyldninger
Aarh, troede du mente hvor barnet var hjemme hos far, mens mor tog afsted..
Nå, jamen så var hun 2 mdr.. Vi havde seriøst brug for en pause og lidt søvn herhjemme, pga hun havde kolik, så mosteren kom og kidnappede hende i 24 timer
Min søn skal passes med overnatning for første gang om 3 uger - han bliver 1 år på lørdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128