Værsgo' :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Det har jeg da folk til (de er desværre bare på ferie i øjeblikket)..

Eller Maiken! Det navn synes jeg faktisk er bedst! Men det overhaler kun liiiige Muhahahammed..

Kender det godt... Min vasketøj dame er også på ferie, måske samme sted som dine rengøringfolk??

Maiken er da en muuuuuulighed, synes det er et sødtnavn som passer ind til alle årtier

Feks - Karl passer bedre til en som levede i 30'erne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Kender det godt... Min vasketøj dame er også på ferie, måske samme sted som dine rengøringfolk??

Maiken er da en muuuuuulighed, synes det er et sødtnavn som passer ind til alle årtier

Feks - Karl passer bedre til en som levede i 30'erne

Øv, hvor tarveligt! Min vasketøjsdame hedder mor, da vi ingen vaskemaskine har i blokken..

Hm, tja, det gør det måske. Der er bare ingen der kan finde ud af at stave det (Majken, Magken, Majgen osv.)!

Hm, hvad tænker du med 30'erne? Folk fra 30'erne eller folk i 30'erne?

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Øv, hvor tarveligt! Min vasketøjsdame hedder mor, da vi ingen vaskemaskine har i blokken..

Hm, tja, det gør det måske. Der er bare ingen der kan finde ud af at stave det (Majken, Magken, Majgen osv.)!

Hm, hvad tænker du med 30'erne? Folk fra 30'erne eller folk i 30'erne?

Ved ikke hvad min hedder, det er ikke så vigtigt med et navn - mere vaskepulver Haha...

Nøøøøøh, der er da vel ikke nogen som kunne finde på at stave det - Magken, hahaha...

Jeg mener folk FRA 30'erne, hehe...

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Ved ikke hvad min hedder, det er ikke så vigtigt med et navn - mere vaskepulver Haha...

Nøøøøøh, der er da vel ikke nogen som kunne finde på at stave det - Magken, hahaha...

Jeg mener folk FRA 30'erne, hehe...

Tro mig, har set de mærkeligste bud på stavemåde..

Anmeld

8. november 2011

Clisolka

Honey<3 skriver:

Juuuuuuubiiiiiiiii!!!

JEG SKAL VÆRE MOAR

Jeg testede positivt 3 gange før tid, men en 4 gang ved lægen efter mens skulle have kommet - så nu er der en Lille, på vej til os

Både farmand og jeg er super lykkelige, så det kunne ikke være meget bedre

Og så --- Update på Beregner

Jeg var jo kommet i tvivl om hvorvidt min mens havde været der siden den 1 september, hvilket min læge tog pænt - jeg er blevet henvist til en tryghedsskanning på torsdag, kl 11.00

Enten er jeg 6+1 eller 10+1 - det bliver super dejligt at få klar besked men selvfølgelig også at se den Lille

Sidst men ikke mindst, til Caroline86 - Jeg kan ikke komme med detaljer om opkast, da jeg ingen kvalme har Hehe....

Nå. det var vidst det - nu er tråden lavet

Hej hej

Kæmpe stort tillykke med den lille spire 

Anmeld

9. november 2011

Bambii

Honey<3 skriver:

Juuuuuuubiiiiiiiii!!!

JEG SKAL VÆRE MOAR

Jeg testede positivt 3 gange før tid, men en 4 gang ved lægen efter mens skulle have kommet - så nu er der en Lille, på vej til os

Jeg var jo kommet i tvivl om hvorvidt min mens havde været der siden den 1 september, hvilket min læge tog pænt - jeg er blevet henvist til en tryghedsskanning på torsdag, kl 11.00

Enten er jeg 6+1 eller 10+1 - det bliver super dejligt at få klar besked men selvfølgelig også at se den Lille

Sidst men ikke mindst, til Caroline86 - Jeg kan ikke komme med detaljer om opkast, da jeg ingen kvalme har Hehe....

Hej hej

Stort tillykke søde

Det er da dejligt for jer  Glæder mig til at følge dig og din mave

Anmeld

10. november 2011

lukasmor

STORT tillykke! Hvor er det skønt!!

Anmeld

11. november 2011

MissBee

Honey<3 skriver:

Juuuuuuubiiiiiiiii!!!

JEG SKAL VÆRE MOAR

Hej hej

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.