Værsgo' :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.802 visninger
87 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Darling<3

Juuuuuuubiiiiiiiii!!!

JEG SKAL VÆRE MOAR

Jeg testede positivt 3 gange før tid, men en 4 gang ved lægen efter mens skulle have kommet - så nu er der en Lille, på vej til os

Både farmand og jeg er super lykkelige, så det kunne ikke være meget bedre

Og så --- Update på Beregner

Jeg var jo kommet i tvivl om hvorvidt min mens havde været der siden den 1 september, hvilket min læge tog pænt - jeg er blevet henvist til en tryghedsskanning på torsdag, kl 11.00

Enten er jeg 6+1 eller 10+1 - det bliver super dejligt at få klar besked men selvfølgelig også at se den Lille

Sidst men ikke mindst, til Caroline86 - Jeg kan ikke komme med detaljer om opkast, da jeg ingen kvalme har Hehe....

Nå. det var vidst det - nu er tråden lavet

Hej hej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

VNB

Stort tillykke med den kommende lille nye bebsi! 

Anmeld

8. november 2011

Gaia

Ih stort tillykke. Spændende hvor langt du er henne. Jo dejligt hvis du nærmer dig den 12 uge

Anmeld

8. november 2011

Drømme

Honey<3 skriver:

Juuuuuuubiiiiiiiii!!!

JEG SKAL VÆRE MOAR

Jeg testede positivt 3 gange før tid, men en 4 gang ved lægen efter mens skulle have kommet - så nu er der en Lille, på vej til os

Jeg var jo kommet i tvivl om hvorvidt min mens havde været der siden den 1 september, hvilket min læge tog pænt - jeg er blevet henvist til en tryghedsskanning på torsdag, kl 11.00

Enten er jeg 6+1 eller 10+1 - det bliver super dejligt at få klar besked men selvfølgelig også at se den Lille

Sidst men ikke mindst, til Caroline86 - Jeg kan ikke komme med detaljer om opkast, da jeg ingen kvalme har Hehe....

Hej hej

Stort stort STORT tillykke
Hvor er det fantastisk

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Drømme skriver:

Stort stort STORT tillykke
Hvor er det fantastisk

Tusinde tak

Det er heeelt fatastisk!!

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

VNB skriver:

Stort tillykke med den kommende lille nye bebsi! 

Takker !

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Gaia skriver:

Ih stort tillykke. Spændende hvor langt du er henne. Jo dejligt hvis du nærmer dig den 12 uge

Takker

Ja, det bliver rigtig spændene at finde ud af det - håber mere på de 10 uger end på de 6 Hehe...

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Juuuuuuubiiiiiiiii!!!

JEG SKAL VÆRE MOAR

Hej hej

Stort tillykke! Krydser for svar på torsdag (og man håber vel lidt, at de siger, at du er i uge 11, ikke?)

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Stort tillykke! Krydser for svar på torsdag (og man håber vel lidt, at de siger, at du er i uge 11, ikke?)

Tak smukke!!

Jo, det håber jeg nu at de gør, hehe... Det er altid bedre at være lidt længere henne Hihi...

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Tak smukke!!

Jo, det håber jeg nu at de gør, hehe... Det er altid bedre at være lidt længere henne Hihi...

Ja, for uge 11 = Meget snarlig NF! Jubiii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.