Værsgo' :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

SussieThyssen

Honey<3 skriver:

Hehe, jo det er da skøøønt

Du må prikke til dine døtre og forklare at du virkelig gerne vil have nogle flere børnebørn, hehe..

LOOL..det når jeg nok..foreløbig får jeg jo så rigeligt herinde fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Har du fortalt hende nyheden??

Nej det har jeg ikke søde, hun får det først af vide juleaftenSå hvis du møder hende, så hold det lige hemmeligt.. Hun har blå øjne Hahaha...

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Nej det har jeg ikke søde, hun får det først af vide juleaftenSå hvis du møder hende, så hold det lige hemmeligt.. Hun har blå øjne Hahaha...

Uh, hvordan vil du sige det?

Åh åh, håber ikke hun har sort hår, for så kan det være, at jeg er kommet til at sladre

Anmeld

8. november 2011

Chiip91

Tillykke søde

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Uh, hvordan vil du sige det?

Åh åh, håber ikke hun har sort hår, for så kan det være, at jeg er kommet til at sladre

Ja? Tror jeg giver hende en lille body, med noget skanningsbilled også Så må hun da kunne regne den ud Hehe...

Det er ikke hende så, for min mor er skaldet - hun er tidligere rocker! Haha...

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Ja? Tror jeg giver hende en lille body, med noget skanningsbilled også Så må hun da kunne regne den ud Hehe...

Det er ikke hende så, for min mor er skaldet - hun er tidligere rocker! Haha...

En sød ide (:

Når den tid (endelig!) kommer, overvejer vi (læs: primært jeg) at give kærestens mor en strikkeopskrift på strømper/hue/tæppe/what ever og en rulle garn

Pyha, troede lige jeg havde talt over mig

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

En sød ide (:

Når den tid (endelig!) kommer, overvejer vi (læs: primært jeg) at give kærestens mor en strikkeopskrift på strømper/hue/tæppe/what ever og en rulle garn

Pyha, troede lige jeg havde talt over mig

Ja, ikke?

Det lyder også som en søøød ide, min mor er bare ikke strikke typen, så det må blive på denne måde istedet

Nej det har du vidst ikke alligevel så, det var meget heldigt Høhø...

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Ja, ikke?

Det lyder også som en søøød ide, min mor er bare ikke strikke typen, så det må blive på denne måde istedet

Nej det har du vidst ikke alligevel så, det var meget heldigt Høhø...

Der er sååå mange søde måder at sige det på! Hm, tror du ikke hun kan se den lille babyhule inden jul?

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Der er sååå mange søde måder at sige det på! Hm, tror du ikke hun kan se den lille babyhule inden jul?

Ja det er der, måske finder jeg også på noget andet inden

Nej, det tror jeg ikke hun kan, lige nu ser jeg bare "fed" ud, hehe.. Og jeg kommer kun hjem denne ene gang før jul, så jeg håber da ikke at hun kommer på den tanke hehe..

Eller kigger med herinde.. Hun ved jeg bruger det meste af dagen på baby.dk + at jeg er mega skruk.. Men ikke længere, nu har jeg jo fået hvad jeg ville

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Ja det er der, måske finder jeg også på noget andet inden

Nej, det tror jeg ikke hun kan, lige nu ser jeg bare "fed" ud, hehe.. Og jeg kommer kun hjem denne ene gang før jul, så jeg håber da ikke at hun kommer på den tanke hehe..

Eller kigger med herinde.. Hun ved jeg bruger det meste af dagen på baby.dk + at jeg er mega skruk.. Men ikke længere, nu har jeg jo fået hvad jeg ville

Haha, lidt nedern, hvis hun bare har set det her inde - totalt anti-klimaks!

Hm, og så er der os andre, hvor det bare er fedt det hele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.