hvornår kan jeg tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

millesofie

Christopher&Andreas skriver:

stemt når du er færdig med udd. osv. pga. dine tidligere indlæg herinde

uhh en der holder øje

ej du har ret, jeg har mange tanker i hovedet på en gang og mange ting i gang også på en gang

og så er jeg jo ikke lige den der smider ano indlæg op

men tror nu at mit liv ligner meget andres, jeg skriver bare hele tiden om mit

men er der noget specielt du tænker på? noget jeg har glemt at tage i betragtning?  kom så ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Rødhætte

Har stemt når du har udd og fast job.. Det er bare hvad jeg personligt ville gøre..

Anmeld

8. november 2011

Christopher&Andreas

millesofie skriver:

uhh en der holder øje

ej du har ret, jeg har mange tanker i hovedet på en gang og mange ting i gang også på en gang

og så er jeg jo ikke lige den der smider ano indlæg op

men tror nu at mit liv ligner meget andres, jeg skriver bare hele tiden om mit

men er der noget specielt du tænker på? noget jeg har glemt at tage i betragtning?  kom så ud med det

det eneste var bare jeg tænke at du skrev det var svært med børn hverdag osv. pt. tænker bare at det kun vil gøre det svære/mere udfordrende med 2 børn

Anmeld

8. november 2011

norenberg

Jeg har svaret andet...da du jo ikke er så gammel ville jeg vente og se om mr. right ikke dukker op og gør han ikke det kan du jo senere få et barn mere med en donor...

Anmeld

8. november 2011

come2

Jeg har sværet når du er færdig med udd.

Anmeld

9. november 2011

jydeinden

har stemt når du er færdig med udd, og har et job.. i disse tider ville jeg på ingen måder sætte børn til verden uden at være 100 % sikker på at jeg havde tiden og økonomien og pladsen til dem.

Anmeld

9. november 2011

millesofie

Christopher&Andreas skriver:

det eneste var bare jeg tænke at du skrev det var svært med børn hverdag osv. pt. tænker bare at det kun vil gøre det svære/mere udfordrende med 2 børn

nåå det  ja men det er nok fordi jeg jo allerede har to unger jeg skal have op ud af døren, hjem igen og ulvetime  

men jo du har ret, det er svært for mig nogen gange, og det føles nogen gange som om alt vælter  men andre gange er det hele bare så fedt og dejligt

Anmeld

9. november 2011

millesofie

hold da op der er stemt siden jeg kiggede sidst

det er så fedt at i gider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.