hvornår kan jeg tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår skal det være (læs først)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.165 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. november 2011

millesofie

ihh jeg vil gerne have nr 2, men nu er der alle mulige planer

så hjælp mig lige

jeg har sat afstemning på

landet ligger således

Jeg er 26år jeg har Tinke på 2 år (til dec) jeg lejer et hus sammen med min mor 47 år som har min lillebror på 6 år (af personlige og økonomiske grunde bor vi således)

vi skal flytte til febuar i en lejlighed hvor jeg har to værelser, min mor har et sammen med min lillebror (han har en angst sygdom) udover værelser så er der fælles stue køk bad og repo.

jeg skal starte udd i aug den vil tage ca 2år

jeg har ADHD

jeg skal have hjælp til at blive gravid

når jeg er færdig med udd, finder vi ud af om vi skal have en lejlighed mere eller om vi køber en feriebolig

økonomi er forresten ingen hendring

jeg er så skruk lige for tiden, men kan jo godt se at fremtiden er lidt rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

jette1983

Nu skriver du at du bor sammen med din mor, hvor er faderen henne i billedet altså din kæreste som skal være far til barnet?

Anmeld

8. november 2011

jette1983

Ups havde ikke lige tjekket din profil og kan se at din datter er donor barn, går ud fra at det også er planen med den næste, så har stemt.

Anmeld

8. november 2011

millesofie

jette1983 skriver:

Ups havde ikke lige tjekket din profil og kan se at din datter er donor barn, går ud fra at det også er planen med den næste, så har stemt.

Helt okay. jeg glemmer altid at skrive det, det er jo bare hverdag herhjemme

Anmeld

8. november 2011

Ciss

millesofie skriver:

ihh jeg vil gerne have nr 2, men nu er der alle mulige planer

så hjælp mig lige

jeg har sat afstemning på

landet ligger således

Jeg er 26år jeg har Tinke på 2 år (til dec) jeg lejer et hus sammen med min mor 47 år som har min lillebror på 6 år (af personlige og økonomiske grunde bor vi således)

vi skal flytte til febuar i en lejlighed hvor jeg har to værelser, min mor har et sammen med min lillebror (han har en angst sygdom) udover værelser så er der fælles stue køk bad og repo.

jeg skal starte udd i aug den vil tage ca 2år

jeg har ADHD

jeg skal have hjælp til at blive gravid

når jeg er færdig med udd, finder vi ud af om vi skal have en lejlighed mere eller om vi køber en feriebolig

økonomi er forresten ingen hendring

jeg er så skruk lige for tiden, men kan jo godt se at fremtiden er lidt rodet

Hvis økonomien og de fysiske rammer for familien ligger til rette for nr to, så kan du jo gøre det.

Hvis det bliver meget trangt at bo f eks, så ville jeg have ventet. Mest af hensyn til nr 1.

Men jeg har selv 2 år imellem mine, og synes det er fantastisk at have dem så tæt, så jeg forstår absolut godt dit ønske....

Anmeld

8. november 2011

lycly

Jeg har stemt "når du er færdig udd og har job". Egentlig ikke specielt for dig, sådan synes jeg generelt det skal være for alle, især hvis det er nr. 2. Man hører tit folk sige at det er noget helt andet at have 2 børn og ikke 1. Så det er måske meget rart at være helt på plads med alt andet i sit liv før man får barn nr. 2

Anmeld

8. november 2011

millesofie

tak for jeres ærlige svar

Anmeld

8. november 2011

Benjamins'mor

Jeg synes sagtens du kunne gøre det nu! Hvis du skulle blive hurtigt gravid, når du jo at flytte inden.

Anmeld

8. november 2011

millesofie

Benjamins'mor skriver:

Jeg synes sagtens du kunne gøre det nu! Hvis du skulle blive hurtigt gravid, når du jo at flytte inden.

ja du har ret  men er det nu et klogt valg  men er det nogensinde klogt at få børn

Anmeld

8. november 2011

Christopher&Andreas

stemt når du er færdig med udd. osv. pga. dine tidligere indlæg herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.