Henriette Aaby skriver:
Tirsdag bliver en dejlig dag, kan jeg forstå
Jeg frygter som skrevet d. 24, men hvis jeg skal være helt ærlig frygter jeg den 23. mere. Min ynglings moster havde (har) fødselsdag den dag, og hun gik desværre bort for 3 år siden. Og ja der er for mange minder den dag...
Fedt at have termin på sin egen fødselsdag:-) Min søster blev født på min bedstemors fødselsdag, og det har været en blandet fornøjelse for min søster. Nu mener min mor at jeg jo godt kunne gøre det samme som hun gjorde for sin mor. Altså at føde på min mors fødselsdag. Det er den 8. december...Vil nu gerne at bebs for sin egen fødselsdag
Det er så sjovt det her med at drømme i øjeblikket. Jeg drømte at vandet gik under julemiddagen. Hvilket jo er praktisk for så er der to hold bedsteforældre til at se efter Maja
Har SÅ meget familie der har fødselsdag i december, at det praktisk talt bliver umuligt at ramme udenom en fødselsdag, så kan det jo lige så godt blive min :-)
Men nøj hvor kan jeg blive træt af folk, når de hører hvornår man har termin, bare udbryder "Hold da op det er dårlig planlægning" Altså med henblik på at det er så tæt på jul og ikke ane det er min fødselsdag.
De ser sgu også lidt underlige ud, når man så siger "Nå, det synes jeg jo sådan set ikke, da det er min egen fødselsdag og har altid været glad for den"
Kender sgu ikke nogen mennesker, hvor det med børn, bare har været så nemt, at de har sat sig ned og sagt "hvaså skat, skal vi lave en baby næste weekend, det passer bare rigtig godt ind i min kalender"
Anmeld