Hans sæd....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

norenberg

Nu behøver det jo ikke at være hans sæd der lugter....men der kan ske en surhed og ændring i phén i dit underliv, hvis han kommer oppe i dig...som så vil give en dårlig lugt...det kan nogle gange hjælpe hvis man vasker sig med intim sæbe....straks efter i er færdige...og virker det ikke kan få visse prepapater hos lægen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Heej dejlige tøser
Jeg skriver som anonym da det er en ret personlig ting
Jeg ved godt at overskriften er lidt mærkelig, men her kommer lige en forklaring

Det er sådan at jeg længe har gået og troet at der var noget galt med mig, fordi jeg lugtede forneden, og forstod ikke hvad det var...

Jeg havde en pause med sex med kæresten fordi at jeg syntes det var lidt træls at han skulle lugte til det.. vi havde ikke sex i 7 dage og i den tid stoppede jeg med at lugte... nu har visex igen, og jeg har fundrét ud af at det er hans sæd der lugter, ret grimt :/ hvad kan det være og er der nogen der har oplevet det samme med deres partner? Jeg elsker min kæreste, og ikke for at være sippet, men jeg væmmes lidt ved den lugt .... :/

Oven i det... så er det ligsom om at jeg ikke kan tåle ham.. hver gang vi har haft sex hæver jeg nede ved skedeåbningen og jeg får sådan noget neldefeber lignene noget fra skeden og ned af inderlårene, helt rødt og kløende, jeg forstår det bare ikke... :/

nogen der kan give mig nogle svar på noget af alt det her frustration??

(ved ikke lige om jeg har lagt det ind i den rigtige kategori)

På forhånd mange tak  

Synes i begge skal blive tjekket for kønssygdomme . Det lyder ikke særlig behageligt 

Anmeld

9. november 2011

Levi&LilysMor

Mon din kæreste har et eller andet forneden ?? Ikke at jeg siger han hygger udenom, man kan jo sagtens få noget uden at have været sammen med en anden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.