Hans sæd....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.154 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

Heej dejlige tøser
Jeg skriver som anonym da det er en ret personlig ting
Jeg ved godt at overskriften er lidt mærkelig, men her kommer lige en forklaring

Det er sådan at jeg længe har gået og troet at der var noget galt med mig, fordi jeg lugtede forneden, og forstod ikke hvad det var...

Jeg havde en pause med sex med kæresten fordi at jeg syntes det var lidt træls at han skulle lugte til det.. vi havde ikke sex i 7 dage og i den tid stoppede jeg med at lugte... nu har visex igen, og jeg har fundrét ud af at det er hans sæd der lugter, ret grimt :/ hvad kan det være og er der nogen der har oplevet det samme med deres partner? Jeg elsker min kæreste, og ikke for at være sippet, men jeg væmmes lidt ved den lugt .... :/

Oven i det... så er det ligsom om at jeg ikke kan tåle ham.. hver gang vi har haft sex hæver jeg nede ved skedeåbningen og jeg får sådan noget neldefeber lignene noget fra skeden og ned af inderlårene, helt rødt og kløende, jeg forstår det bare ikke... :/

nogen der kan give mig nogle svar på noget af alt det her frustration??

(ved ikke lige om jeg har lagt det ind i den rigtige kategori)

På forhånd mange tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der har noget at sige ? 

Anmeld

8. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Heej dejlige tøser
Jeg skriver som anonym da det er en ret personlig ting
Jeg ved godt at overskriften er lidt mærkelig, men her kommer lige en forklaring

Det er sådan at jeg længe har gået og troet at der var noget galt med mig, fordi jeg lugtede forneden, og forstod ikke hvad det var...

Jeg havde en pause med sex med kæresten fordi at jeg syntes det var lidt træls at han skulle lugte til det.. vi havde ikke sex i 7 dage og i den tid stoppede jeg med at lugte... nu har visex igen, og jeg har fundrét ud af at det er hans sæd der lugter, ret grimt :/ hvad kan det være og er der nogen der har oplevet det samme med deres partner? Jeg elsker min kæreste, og ikke for at være sippet, men jeg væmmes lidt ved den lugt .... :/

Oven i det... så er det ligsom om at jeg ikke kan tåle ham.. hver gang vi har haft sex hæver jeg nede ved skedeåbningen og jeg får sådan noget neldefeber lignene noget fra skeden og ned af inderlårene, helt rødt og kløende, jeg forstår det bare ikke... :/

nogen der kan give mig nogle svar på noget af alt det her frustration??

(ved ikke lige om jeg har lagt det ind i den rigtige kategori)

På forhånd mange tak  

Få ham til at spise ananas Det skulle gøre at det ikke smager grimt, så måske hjælper det også på lugt? Har dog ingen erfaring  

Bruger i noget glidecreme eller lignende som kan give dig en allergisk reaktion?

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Haha, det kunne være det virkede

- neej, ingen glidecreme eller noget, det er det der er underligt... 

Anmeld

8. november 2011

kimfrit

måske er du alergisk over forhans sæd?

Nogle mænd kan godt have en grim sæd lugt alt afhængigaf hvad de spiser har jeg hørt, men måske det også kunne være en kønsygedom? jeg ville få tjekket det hos lægen for en sikkerhedsskyld.

Håber alt er fint

Anmeld

8. november 2011

Ansemusen

Mænds sæd skulle eftersigende smage forskelligt alt efter hvem de er og hvad de spiser. Så lugten kan nok også variere. Måske en sund kost vil hjælpe (hvis han da ikke allerede spiser sundt).

Kan din rødmen måske skyldes at hans hår irriterer og kradser? Er I for voldsomme i for lang tid, og/eller er du ikke våd nok?

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

måske er du alergisk over forhans sæd?

Nogle mænd kan godt have en grim sæd lugt alt afhængigaf hvad de spiser har jeg hørt, men måske det også kunne være en kønsygedom? jeg ville få tjekket det hos lægen for en sikkerhedsskyld.

Håber alt er fint

Kan man være allergisk over for sæd??

Han skal have testet hans sædkvalitet imorgen, så, måske siger de noget om et der??  

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Mænds sæd skulle eftersigende smage forskelligt alt efter hvem de er og hvad de spiser. Så lugten kan nok også variere. Måske en sund kost vil hjælpe (hvis han da ikke allerede spiser sundt).

Kan din rødmen måske skyldes at hans hår irriterer og kradser? Er I for voldsomme i for lang tid, og/eller er du ikke våd nok?

neej, han spiser ikke særlig sundt.. måske det skulle prøves

synes ikke hans hår irritere eller kradser, det har ikke været et problem før??
og for at være ærlig så tager det ikke så lang tid, hvis du forstår hvad jeg mener

OG det med at jeg er våd er intet problem, det funger fint  

Anmeld

8. november 2011

aklejel

Ikke for at være ond eller noget, men har du tjekket for kønssygedomme ?

Bare for at udelukke at det er det

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

aklejel skriver:

Ikke for at være ond eller noget, men har du tjekket for kønssygedomme ?

Bare for at udelukke at det er det

Nej, der er ikke tjekket for kønssygedomme, men det skulle måske overvejes, tør bare ikke rigtig sie det til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.