Er det muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Dét der er ikke en positivæl test pga ægløsning men pga en graviditet - det er jeg næsten 100 procent sikker på!

Men en SÅ positiv graviditetstest allerede er jeg overbevist om, at du er blevet gravid meget tidligere end du selv forventer!!

tillykke herfra - og smut en tur til læge for at finde ud af hvor langt du så er henne...  

Iihhh tror du virkelig ? Som jeg skrev, så oplevede jeg en pletblødning den 30 okt, ku det så evt være der? Måske ægget der satte sig fast evt ?? Jeg håååber sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

UnderCover37

Anonym skriver:

Iihhh tror du virkelig ? Som jeg skrev, så oplevede jeg en pletblødning den 30 okt, ku det så evt være der? Måske ægget der satte sig fast evt ?? Jeg håååber sådan

Kan naturligvis ikke love dig noget, men den er meget positiv! 

- jeg er selv en af dem der kan teste tidligt når jeg er gravid (3+2-3 stykker) og der er den slet ikke så tydelig, det er den hos mig først når jeg er over tid....

Synes bestemt du skal ringe til lægen i morgen for at høre om du ikke skal ha' en terminsscanning

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Kan naturligvis ikke love dig noget, men den er meget positiv! 

- jeg er selv en af dem der kan teste tidligt når jeg er gravid (3+2-3 stykker) og der er den slet ikke så tydelig, det er den hos mig først når jeg er over tid....

Synes bestemt du skal ringe til lægen i morgen for at høre om du ikke skal ha' en terminsscanning

Nej, det kan du selvfølgelig ikke Meeen jeg tror måske liiige jeg burde vente til forventet mens dag!? Tør slet ikke tro på det endnu Har forresten heller aldrig fået en ÆL test hvor test stregen er tydeligere end kontrol stregen

Og tak for dine svar

Anmeld

7. november 2011

UnderCover37

Anonym skriver:

Nej, det kan du selvfølgelig ikke Meeen jeg tror måske liiige jeg burde vente til forventet mens dag!? Tør slet ikke tro på det endnu Har forresten heller aldrig fået en ÆL test hvor test stregen er tydeligere end kontrol stregen

Og tak for dine svar

Det er op til dig - men jeg ville nu nok ringe, når der faktisk er tvivl om terminen pga den positive test omkring det man troede var en æl (så utålmodig er jeg )

Og tillykke igen!

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Det er op til dig - men jeg ville nu nok ringe, når der faktisk er tvivl om terminen pga den positive test omkring det man troede var en æl (så utålmodig er jeg )

Og tillykke igen!

Tror jeg tester lidt videre et stykke tid i hvert fald Men tak,( Hvis det virkelig passer)

Anmeld

7. november 2011

UnderCover37

Anonym skriver:

Tror jeg tester lidt videre et stykke tid i hvert fald Men tak,( Hvis det virkelig passer)

Selv tak, og husk at update os

Anmeld

7. november 2011

Timse

Uh ja endelig en update

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Det får i ihvert fald

Anmeld

7. november 2011

Lotus86

Den eneste gang jeg har haft en positiv ægløsningstest, var da jeg var gravid den graviditetstest du har taget er jo uden tvivl positiv, så jeg tror godt jeg tør sige tillykke

Anmeld

8. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Tillykke du er gravid.

Den blødning du har set d.30,er en implantationsblødning,hvad også passer med,at du har testede positiv nu,da du nu er 4+0,og der med 14 dage siden ÆL,og forventede mens dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.