Er det muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
28 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

Hej

Er der nogle af jer kloge kvinder der ved om det er muligt at teste positiv på en G-test 2-3 dage efter ægløsning? For det ser ud som om jeg har præsteret dette. Ifølge beregninger havde jeg æl fre el. lør, men her d. 30 pletblødte jeg..? Mon den ku ha været der tidligere? Forrvirringen blir større og større - og så en positiv G-test imorges. Help please

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Er der nogle af jer kloge kvinder der ved om det er muligt at teste positiv på en G-test 2-3 dage efter ægløsning? For det ser ud som om jeg har præsteret dette. Ifølge beregninger havde jeg æl fre el. lør, men her d. 30 pletblødte jeg..? Mon den ku ha været der tidligere? Forrvirringen blir større og større - og så en positiv G-test imorges. Help please

Lige umiddelbart kan det ikke lade sig gøre - så nysgerrigheden er stor.....hvad er det for nogle beregninger, du hentyder til? Har du testet med ægløsningsteste?

Anmeld

7. november 2011

Muffinmus

Umiddelbart er det altså din æl du lige har beskrevet....blædningen KAN forekomme ved Æl og siden du ikke ved præcist hvornår din æl ligger,kan den meget vel ligge et par dage senere end du tror, det gør den jo for mange.

OG, derudover kan flere piger altså opleve meget svage g-teste når de har æl....du må ikke spørge mig hvorfor, men det er noget med at LH og HCG er søskendestoffer....Så talrige piger har oplevet det samme som dig. Så håber du har knaldet løs, for så er der da gode chancer for en reel test om 10-14 dages tid, ikke endnu:-)

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Hehe ok meget underligt så!! Jamen mine egne cyklus beregninger og ja har taget æl test siden i onsdags, og der kom 2 streger hver gang men tror den var positiv fre el. lør da test stregen var ligeså tydlig og tydligere end kontrol stregen. Jeg kan sætte billede af g-testen ind så i kan dømme den 

Anmeld

7. november 2011

Muffinmus

Hmmm, jamen hvis du får en positiv test fredag eller lørdag så falder æl jo søndag eller mandag:-)

Jeg trorpå det er din æl du har oplevet, noget af det tidigeste fol kan teste er ca 6-10 dage efter æl, og her snakker vi folk der seriæst danner hurtigt hcg og folk der venter tvillinger, ikke blot 2-3 dage:-)

Anmeld

7. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hehe ok meget underligt så!! Jamen mine egne cyklus beregninger og ja har taget æl test siden i onsdags, og der kom 2 streger hver gang men tror den var positiv fre el. lør da test stregen var ligeså tydlig og tydligere end kontrol stregen. Jeg kan sætte billede af g-testen ind så i kan dømme den 

- og du er naturligvis opmærksom på, at når du har dannet en vis mængde HCG, så bliver dine ægløsningsteste positive?.....TEORETISK set kan dine positive ægløsningsteste jo være udslag af en graviditet og ikke en ægløsning?? Hm, spændende...

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Hmmm, jamen hvis du får en positiv test fredag eller lørdag så falder æl jo søndag eller mandag:-)

Jeg trorpå det er din æl du har oplevet, noget af det tidigeste fol kan teste er ca 6-10 dage efter æl, og her snakker vi folk der seriæst danner hurtigt hcg og folk der venter tvillinger, ikke blot 2-3 dage:-)

Ok så du siger at g-testen blev positiv pga æl ? Forstår ikk helt hva du mener med at jeg har oplevet æl nemlig

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

- og du er naturligvis opmærksom på, at når du har dannet en vis mængde HCG, så bliver dine ægløsningsteste positive?.....TEORETISK set kan dine positive ægløsningsteste jo være udslag af en graviditet og ikke en ægløsning?? Hm, spændende...

Ja, det har jeg hørt om Se dem lige så.. 1. billede G-test. 2. billede ÆL-test nederst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Ja, det har jeg hørt om Se dem lige så.. 1. billede G-test. 2. billede ÆL-test nederst

tør godt sige tillykke med graviditeren!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

7. november 2011

UnderCover37

Dét der er ikke en positivæl test pga ægløsning men pga en graviditet - det er jeg næsten 100 procent sikker på!

Men en SÅ positiv graviditetstest allerede er jeg overbevist om, at du er blevet gravid meget tidligere end du selv forventer!!

tillykke herfra - og smut en tur til læge for at finde ud af hvor langt du så er henne...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.