Besøg hos lægen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

JonTri

Diana... skriver:

Ha ha skægt du tog den inden lægebesøget. 

Ja det er de nemlige men jeg tror heller ikke den er der. 

Men jeg kan først teste rimelig sent Lucas 12 dage over Nadia 14 dage over så jeg ville mene at vi burde kunne se det nu hvis jeg var. 

SÅ jeg tror heller ikke jeg er, så nu vil jeg bare have min mens NU 

Jamen hvis nu den 8. Test var neg, gad jeg ik køre heeeelt til Viborg:-)... 

Den skal nok komme... Det er jeg sikker på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Lene76

har tænkt på dig idag......  du skriver bare hvis du har brug for at snakke

Anmeld

8. november 2011

Sofia

Diana... skriver:

Vi skal også have en hormonspiral og har også bestilt tid til snak hos lægen. Men problemet er jo at 1300 er MANGE penge for os og vi kan virkelig ikke bare lige tage 1300 ud af månedens buget vi kan ikke engang købe mad til hele måneden uden hjælp fra mine forældre vi har. Så det er bare ikke muligt at tage det ud af buget og leve det hårde den måned for vi kan ikke leve hårde en vi gør nu det tror jeg virkelig er umulig. Takker bare for min dejlige familie som hjælper os også håber jeg at der snart er et job til mig. 

Okay, jeg er ked af det er så stramt for jer med budgettet. Håber det hele snart vender og du finder et job. Måske et par friske øjne på ansøgningerne kunne hjælpe, du kan bare sige til, jeg retter dem gerne for dig.

Anmeld

8. november 2011

DK

Jeg mener at have hørt at når man får en abort kan man i den forbindelse få en gratis spiral sat op.

Hvorfor vil du have en hormonspiral? Hvorfor ikke bare en kobberspiral. De koster under det halve! Sådan en har jeg haft to af (de falder ud af min livmoder, den er et "negativt miljø overfor fremmed legemer"). Men da min mor har haft brystkræft så anbefalede lægen kobberspiralen i stedet. Og det var jo fint da jeg mener den kun kostede 400 kr cirka.

Anmeld

8. november 2011

Diana...

DK skriver:

Jeg mener at have hørt at når man får en abort kan man i den forbindelse få en gratis spiral sat op.

Hvorfor vil du have en hormonspiral? Hvorfor ikke bare en kobberspiral. De koster under det halve! Sådan en har jeg haft to af (de falder ud af min livmoder, den er et "negativt miljø overfor fremmed legemer"). Men da min mor har haft brystkræft så anbefalede lægen kobberspiralen i stedet. Og det var jo fint da jeg mener den kun kostede 400 kr cirka.

Det vil jeg fordi at en kopperspiral giver kraftigere mens smerter og større blødninger jeg har i forvejen mega kraftige mens smerter de er næsten ulidlige så lægen frarådet en kopper til mig hvor en hormon stanser ens mens hos rigtig mange kvinder og det ville nok være den bedste løsning for mig.

Anmeld

8. november 2011

Sofia

DK skriver:

Lige et input.. En kobberspiral er ca 98 procent sikker, mod 99.9999 ved hormonspiral (min læge sagde det svarede til at blive steraliseret). og derudover nedsætter hormonspiral blødning ved mens (de fleste får slet ikke mens), hvorimod kobberspiralen sætter blødningen op. Læs evt MarisS erfaring herinde.. Men jeg valgte en hormon pga de ting her.. Men ja det er aldrig til at blive klog på hvad der er det bedste, for jeg kan jo også godt se at det er bedst helt at undgå hormoner...

Anmeld

8. november 2011

Diana...

Sofia skriver:

Okay, jeg er ked af det er så stramt for jer med budgettet. Håber det hele snart vender og du finder et job. Måske et par friske øjne på ansøgningerne kunne hjælpe, du kan bare sige til, jeg retter dem gerne for dig.

Du må meget gerne læse min ansøgning igennem. Men kan ikke komme på nettet lige nu men kan du ikke sende mig din mail så sender jeg den når jeg har net igen. Har nemlig fundet et job i Ikast jeg bare vil have.

Anmeld

8. november 2011

Rødhætte

Krydser fingre for at den stadig er negativ om nogle dage Puha en træls situation..

Anmeld

8. november 2011

Sofia

Diana... skriver:

Du må meget gerne læse min ansøgning igennem. Men kan ikke komme på nettet lige nu men kan du ikke sende mig din mail så sender jeg den når jeg har net igen. Har nemlig fundet et job i Ikast jeg bare vil have.

Ja, pb sendt

Anmeld

8. november 2011

Diana...

Sofia skriver:

Lige et input.. En kobberspiral er ca 98 procent sikker, mod 99.9999 ved hormonspiral (min læge sagde det svarede til at blive steraliseret). og derudover nedsætter hormonspiral blødning ved mens (de fleste får slet ikke mens), hvorimod kobberspiralen sætter blødningen op. Læs evt MarisS erfaring herinde.. Men jeg valgte en hormon pga de ting her.. Men ja det er aldrig til at blive klog på hvad der er det bedste, for jeg kan jo også godt se at det er bedst helt at undgå hormoner...

Ja det er bla også en af grundende den er mindre sikker end kondom og som skrevet tidliger så har jeg et vidunderligt kondom barn ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.