Besøg hos lægen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.349 visninger
34 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Diana...

Ja nu vil jeg ikke øde lægger ano tråd mere end højest nødvendig  UNDSKYLD ANO. Håber du har fået testet og at den viste lige præcis det du/i ønsker. 

Ja som mange er jer ved er jeg gået en del over tid 17 dage idag. Så lang tid er jeg så aldrig gået over før  Jeg har testet 4 gange her hjemme den første gang 10 dage over (negativ) anden gang 14 dage over (negativ) tredje gang 16 dage over en morgen test (positiv) fjerde gang 16 dage over en aften test (negativ). 

Jeg valgte så at gå til lægen idag for at få det tjekket der, for det er lidt vigtigt at vi finder ud af om jeg er gravid eller ej. 

Den viste så heldigvis negativ  Hvis jeg ikke har fået den om 2 dage skal jeg komme der om igen og vi tester så igen og går nok lidt mere i dybten. 

Som nogen af jer har læst i den anden tråd så vil vi have en abort hvis det viser sig jeg er gravid det også derfor det er så vigtig vi finder ud af om jeg er gravid eller ikk inden jeg er gået for lang tid over. 

Jeg ved der sidder nogen som er dybt mod aborter og det er jeg endelig også men kun for dem der bruger det som beskyttelse 

Vi beskytter os vi bruger kondom til vi havde råd til manden kan blive få snittet. Det fortrød jeg så vi havde valgt da jeg gerne hvis jeg for lyst til en mere om en ca 5 år manden var ikke vild med ideen men han tænker også ud fra vores situation NU. så vi blev enig om at jeg skulle have en hormon spiral i stedet men den skal der jo også lige være råd til. Så det er kondomer men det var jo sådan vi blev gravide med Nadia. 

Vi sidder bare rigtig dum i den lige nu til at kunne få et barn mere og det er ikke kun med økonomien det er også på mange andre måder bla med min deperation, dårlig graviditeter og mange andre ting. 

Håber ikke i ser helt skævt på mig over mit valg for det er virkeligt et svært valg at skulle tage så derfor håber jeg endeligt at min mens kommer i morgen så vi fri for at skulle tage sådan en beslutning. 

KRAM Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Marco2

Stort knus til dig Diana. Håber virkelig for Jer at den er negativ så du kan få det ud af hovedet.

AG

Anmeld

7. november 2011

Sofia

Dejligt den også var negativ hos lægen Diana. Jeg håber virkelig ikke du er gravid. Jeg kan godt forstå din situation. Du tænker på det der er bedst for dig og din familie, som situationen er, kan jeg sagtens se at endnu en graviditet vil gå ud over Lucas og Nadia, og dit of Claus' forhold. Jeg forstår det sagtens. Det er stadig mega hårdt at skulle have en abort, men 7-9-13 det skal du ikke. Jeg synes, at når nu du med Nadia blev gravid på kondom, skal få hormonspiralen med det samme. Jeg ved godt den koster 1300, men måske kan du snakke med din læge og få tilskud, det fik jeg, det var 180 kr. Så det er ca. 1100 I selv skal betale, men jeg synes det er pengene værd, også selvom I skal leve mega skrabet den måned I betaler for den. Men tænk på hvor hårdt det vil være hvis du skal have en abort fordi du bliver gravid på kondom, så hellere leve lidt skrabet og være mere sikret med spiralen.

Knus!

Anmeld

7. november 2011

AnneBJ

Et stort knus herfra! Du/I er ikke dårlige mennesker, fordi I vælger et (evt.!) barn fra, pga. manglende overskud på alle fronter!

Anmeld

7. november 2011

Mettemus

Åh det var godt Diana. Mon ikke den er god nok så - altså at du ikke er gravid? Pyh hvor jeg håber det! Det andet er en skrækkelig beslutning at skulle tage. Også selvom du ikke er i tvivl, så er det bare en træls situation.

KNUS til dig!

Anmeld

7. november 2011

Maria-s

vil bare lige sende en krammer og håber du snart får din mens

Anmeld

7. november 2011

CamiRon

Rart med en update, Diana. 'er for at den forbliver negativ!

Anmeld

7. november 2011

JonTri

Nææ nej selvfølgelig er i ikke dårlige mennesker... heldigvis har man et valg og kan godt forstå jeres! Håber slet ikke i skal stå med valget. 

Men med så mange negative tests, tror jeg ik du er preggy... de er alligevel ret pålidelige, skulle jeg hilse og sige - tog min 8. inden lægebesæg... bare for at være sikker.

Anmeld

7. november 2011

Diana...

Sofia skriver:

Dejligt den også var negativ hos lægen Diana. Jeg håber virkelig ikke du er gravid. Jeg kan godt forstå din situation. Du tænker på det der er bedst for dig og din familie, som situationen er, kan jeg sagtens se at endnu en graviditet vil gå ud over Lucas og Nadia, og dit of Claus' forhold. Jeg forstår det sagtens. Det er stadig mega hårdt at skulle have en abort, men 7-9-13 det skal du ikke. Jeg synes, at når nu du med Nadia blev gravid på kondom, skal få hormonspiralen med det samme. Jeg ved godt den koster 1300, men måske kan du snakke med din læge og få tilskud, det fik jeg, det var 180 kr. Så det er ca. 1100 I selv skal betale, men jeg synes det er pengene værd, også selvom I skal leve mega skrabet den måned I betaler for den. Men tænk på hvor hårdt det vil være hvis du skal have en abort fordi du bliver gravid på kondom, så hellere leve lidt skrabet og være mere sikret med spiralen.

Knus!

Vi skal også have en hormonspiral og har også bestilt tid til snak hos lægen. Men problemet er jo at 1300 er MANGE penge for os og vi kan virkelig ikke bare lige tage 1300 ud af månedens buget vi kan ikke engang købe mad til hele måneden uden hjælp fra mine forældre vi har. Så det er bare ikke muligt at tage det ud af buget og leve det hårde den måned for vi kan ikke leve hårde en vi gør nu det tror jeg virkelig er umulig. Takker bare for min dejlige familie som hjælper os også håber jeg at der snart er et job til mig. 

Anmeld

7. november 2011

Diana...

JonTri skriver:

Nææ nej selvfølgelig er i ikke dårlige mennesker... heldigvis har man et valg og kan godt forstå jeres! Håber slet ikke i skal stå med valget. 

Men med så mange negative tests, tror jeg ik du er preggy... de er alligevel ret pålidelige, skulle jeg hilse og sige - tog min 8. inden lægebesæg... bare for at være sikker.

Ha ha skægt du tog den inden lægebesøget. 

Ja det er de nemlige men jeg tror heller ikke den er der. 

Men jeg kan først teste rimelig sent Lucas 12 dage over Nadia 14 dage over så jeg ville mene at vi burde kunne se det nu hvis jeg var. 

SÅ jeg tror heller ikke jeg er, så nu vil jeg bare have min mens NU 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.