Ja nu vil jeg ikke øde lægger ano tråd mere end højest nødvendig 

UNDSKYLD ANO. Håber du har fået testet og at den viste lige præcis det du/i ønsker.
Ja som mange er jer ved er jeg gået en del over tid 17 dage idag. Så lang tid er jeg så aldrig gået over før
Jeg har testet 4 gange her hjemme den første gang 10 dage over (negativ) anden gang 14 dage over (negativ) tredje gang 16 dage over en morgen test (positiv) fjerde gang 16 dage over en aften test (negativ).
Jeg valgte så at gå til lægen idag for at få det tjekket der, for det er lidt vigtigt at vi finder ud af om jeg er gravid eller ej.
Den viste så heldigvis negativ
Hvis jeg ikke har fået den om 2 dage skal jeg komme der om igen og vi tester så igen og går nok lidt mere i dybten.
Som nogen af jer har læst i den anden tråd så vil vi have en abort hvis det viser sig jeg er gravid det også derfor det er så vigtig vi finder ud af om jeg er gravid eller ikk inden jeg er gået for lang tid over.
Jeg ved der sidder nogen som er dybt mod aborter og det er jeg endelig også men kun for dem der bruger det som beskyttelse 
Vi beskytter os vi bruger kondom til vi havde råd til manden kan blive få snittet. Det fortrød jeg så vi havde valgt da jeg gerne hvis jeg for lyst til en mere om en ca 5 år manden var ikke vild med ideen men han tænker også ud fra vores situation NU. så vi blev enig om at jeg skulle have en hormon spiral i stedet men den skal der jo også lige være råd til. Så det er kondomer men det var jo sådan vi blev gravide med Nadia.
Vi sidder bare rigtig dum i den lige nu til at kunne få et barn mere og det er ikke kun med økonomien det er også på mange andre måder bla med min deperation, dårlig graviditeter og mange andre ting.
Håber ikke i ser helt skævt på mig over mit valg for det er virkeligt et svært valg at skulle tage så derfor håber jeg endeligt at min mens kommer i morgen så vi fri for at skulle tage sådan en beslutning.
KRAM Diana
Anmeld