Søger ven/inde I Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Bella89

Krussedulle skriver:

ja det kunne vi da godt... Bor 5 min fra VUC

hold da op det er jo lige op af  jeg bor ude i sydbyen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

GønskE

Bella89 skriver:

stort tillykke  ved du om det er dreng eller pige?

og hvad laver du til hverdag?

nej det ved vi ikke, er kun  uge 7, men er ret sikker på det en pige hehe. og jeg er vikar i en børnehave til hverdag. hvad med dig?

Anmeld

9. november 2011

Bella89

GønskE skriver:

nej det ved vi ikke, er kun  uge 7, men er ret sikker på det en pige hehe. og jeg er vikar i en børnehave til hverdag. hvad med dig?

hold da op der er læneg til så  det er også dejligt med en pige. har selv en pige  

jeg går på vuc i slagelse under 9kl.

Anmeld

9. november 2011

Krussedulle

Bella89 skriver:

hold da op det er jo lige op af  jeg bor ude i sydbyen.

Ja, det er tæt på det hele.. Og det er nu meget rart har boet derude, da jeg var 17.. Der flyttede jeg i ungdomsbolig derude

Anmeld

9. november 2011

Bella89

Krussedulle skriver:

Ja, det er tæt på det hele.. Og det er nu meget rart har boet derude, da jeg var 17.. Der flyttede jeg i ungdomsbolig derude

ja der bor min bror nu  er heller ikke langt væk.

jeg syntes også min afstand til byen er fin ( dog ikke når det er koldt )

Anmeld

9. november 2011

GønskE

Bella89 skriver:

hold da op der er læneg til så  det er også dejligt med en pige. har selv en pige  

jeg går på vuc i slagelse under 9kl.

ja desværre, og er super utålmodig, men altså, er jo ret sikker på det en pige.. for allerede nu hvor máven er ved at sætte sig lidt, har jeg også fået på siderne, - selvom jeg altid ha været meget tynd.. og har bare altid vidst, at jeg ville få en pige først

Anmeld

9. november 2011

Bella89

GønskE skriver:

ja desværre, og er super utålmodig, men altså, er jo ret sikker på det en pige.. for allerede nu hvor máven er ved at sætte sig lidt, har jeg også fået på siderne, - selvom jeg altid ha været meget tynd.. og har bare altid vidst, at jeg ville få en pige først

man kan aldrig være sikker på sådan noget.. jeg er også meget tynd 45 kg. for det skal være rigtigt og slut på min mave hadet jeg taget på så min vægt sagde 62kg.  syntes selv jeg var fed ( med smuk )  

og jeg har tabt det hele igen.

men håber da det bliver en pige

Anmeld

9. november 2011

GønskE

Bella89 skriver:

man kan aldrig være sikker på sådan noget.. jeg er også meget tynd 45 kg. for det skal være rigtigt og slut på min mave hadet jeg taget på så min vægt sagde 62kg.  syntes selv jeg var fed ( med smuk )  

og jeg har tabt det hele igen.

men håber da det bliver en pige

nej det ved jeg, men har bare altid haft på fornemmelsen at jeg ville få en pige først hehe.

hvor længe har du tilbage på vuc?

Anmeld

9. november 2011

Bella89

GønskE skriver:

nej det ved jeg, men har bare altid haft på fornemmelsen at jeg ville få en pige først hehe.

hvor længe har du tilbage på vuc?

hehe det er også dejligt og have det sådan.

jeg skal gå der til sommer

Anmeld

9. november 2011

GønskE

Bella89 skriver:

hehe det er også dejligt og have det sådan.

jeg skal gå der til sommer

org det ikke så længe endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.