Søger ven/inde I Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.181 visninger
41 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Bella89

Hej alle sammen  

Er ny her inde :! 

Men søger en ven eller veninde jeg kan snakke med om alt og ingen ting om dele min hverdag med, også måske i selvskab sammen med min datter på næsten 3 år  

Sammen bor vi i slagelse med vores kat perle  

Vi bor for os selv da jeg er gået fra far.

( vi snakker dog sammen og kan hygge som en familie ) <3 

Jeg selv går på Vuc i Slagelse for og tage en 9 kl. Igen og min datter idagpleje  glemte og fortælle jeg er 22 år  

Håber at høre fra nogle af jer da det altid er dveninder have en og dele hverdagen med  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Nanastep

Bella89 skriver:

Hej alle sammen  

Men søger en ven eller veninde jeg kan snakke med om alt og ingen ting om dele min hverdag med, også måske i selvskab sammen med min datter på næsten 3 år  

Jeg selv går på Vuc i Slagelse for og tage en 9 kl. Igen og min datter idagpleje  glemte og fortælle jeg er 22 år  

Håber at høre fra nogle af jer da det altid er dveninder have en og dele hverdagen med  

Hej med dig :-)
Og velkommen til baby.dk det er et dejligt sted hvor vi alle hjælper hinanden med svar osv :-).. Jeg er en kvinde på 21 lige om 5dage :-D. jeg bor i kalundborg sammen med min kæreste og søn på snart 8måneder vi bor i eget hus, og nyder familie livet :-)..

Anmeld

7. november 2011

Bella89

Hej nanastep  

Menge tak tror bestemt med tiden jeg bliver glad for siden. 

Og stort tillykke med det :-) håber du får en hyggelig dag. 

Årh..- det er en dejlig alder og det lyder rigtigt hyggeligt med en lille familie du bor jo heller ikke langt fra mig. 

Hvad laver du til daglig? 

Anmeld

7. november 2011

CaWi

Velkommen til siden

Jeg bor selv i Slagelse med min kæreste og lille baby i maven  er sat til 1 maj.

Vi arbejder begge i landbruget, han er 23 og jeg er 25.

Anmeld

7. november 2011

Bella89

Hej cawi

Mange tak  

Og stort tillykke med maven glæder du dig ikke bare?  

Og det må da også være skønt og kunne have samme job , det hadet mig og min ex også da vi lærte hinanden og kende. Det er skønt og være tæt på hinanden.  

Hvis du har lyst kunne vi måske mødes eller starte ud med nogle

e-mails og sms'er  

Anmeld

7. november 2011

Krussedulle

Bella89 skriver:

Hej alle sammen  

Hej med dig velkommen til... Jeg kommer også fra Slagelse, her bor jeg med min mand og vores to drenge, den ene på 4 år, og den anden på 9 måneder (og lillebror i maven) spøjst nok går jeg også på VUC.. Måske vi er løbet ind i hinanden?

Anmeld

7. november 2011

Nanastep

Bella89 skriver:

Hej nanastep  

Menge tak tror bestemt med tiden jeg bliver glad for siden. 

Og stort tillykke med det :-) håber du får en hyggelig dag. 

Årh..- det er en dejlig alder og det lyder rigtigt hyggeligt med en lille familie du bor jo heller ikke langt fra mig. 

Hvad laver du til daglig? 

Uha ja der er liv og glade dage :-). det er en skøøøøn alder hihi.. uha ja tror også du bliver glad for baby.dk det er super hyggeligt, :-). jamen til dagligt der passer jeg min skønne søn også søger jeg jobs så jeg kan komme i job til omkring januar eller februar :-).
Hvad med dig hvad laver du til dagligt :-)?

Anmeld

7. november 2011

Noneother

Velkommen til. Jeg tror vi er nogle stykker fra Slagelse herinde.

Jeg selv er 23. Bor ude i sydbyen. Alene med min søn på 1½ og kattene. -og læser på Roskilde handelsskole

Du skal være velkommen til at skrive. -og ellers håber jeg at du bliver glad for siden.

Anmeld

8. november 2011

Bella89

Krussedulle skriver:

Hej med dig velkommen til... Jeg kommer også fra Slagelse, her bor jeg med min mand og vores to drenge, den ene på 4 år, og den anden på 9 måneder (og lillebror i maven) spøjst nok går jeg også på VUC.. Måske vi er løbet ind i hinanden?

mange tak

hvor dejligt  jeg ønsker mig også en dreng. ( mangler bare lige en mand )

jeg mindes ikke jeg har set dig der oppe em måske vi kunne aftale og mødes en dag

Anmeld

8. november 2011

Bella89

Noneother skriver:

Velkommen til. Jeg tror vi er nogle stykker fra Slagelse herinde.

Jeg selv er 23. Bor ude i sydbyen. Alene med min søn på 1½ og kattene. -og læser på Roskilde handelsskole

Du skal være velkommen til at skrive. -og ellers håber jeg at du bliver glad for siden.

tak

jeg syntes også jeg kan fornemme der er lidt fra denne lille by  det er skønt man ikke skal hele vejen til kbh for og møde nye mennesker.

jeg bor også i sydbyen  med datter og kat.

jeg vil da gerne lære dig bedre og kende kunne da være hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.