Søger ven/inde I Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Bella89

Nanastep skriver:

Uha ja der er liv og glade dage :-). det er en skøøøøn alder hihi.. uha ja tror også du bliver glad for baby.dk det er super hyggeligt, :-). jamen til dagligt der passer jeg min skønne søn også søger jeg jobs så jeg kan komme i job til omkring januar eller februar :-).
Hvad med dig hvad laver du til dagligt :-)?

kunne jeg forstille mig  syntes det er en nem side og finde rundt på så er ret sikker på jeg nok skal blive glad for den.

hvilken job vil du gerne have?

jeg går på vuc i slagelse  tager en 9 klasse igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Nanastep

Bella89 skriver:

kunne jeg forstille mig  syntes det er en nem side og finde rundt på så er ret sikker på jeg nok skal blive glad for den.

hvilken job vil du gerne have?

jeg går på vuc i slagelse  tager en 9 klasse igen!

Ja det er en nem side .

jamen jeg søger sådan lidt af det hele så jeg har mig et job også kan man altid finde noget måske bedre med tiden ,
jeg har en uddannelse indefor rngøring,
Rengøringsinstruktør på sygehus hvilket er et super job så det er jo helt klart noget af det jeg søger .
ja det der skole det er ikke lige mig mere

Anmeld

8. november 2011

GønskE

Bella89 skriver:

Hej alle sammen  

Er ny her inde :! 

Men søger en ven eller veninde jeg kan snakke med om alt og ingen ting om dele min hverdag med, også måske i selvskab sammen med min datter på næsten 3 år  

Sammen bor vi i slagelse med vores kat perle  

Vi bor for os selv da jeg er gået fra far.

( vi snakker dog sammen og kan hygge som en familie ) <3 

Jeg selv går på Vuc i Slagelse for og tage en 9 kl. Igen og min datter idagpleje  glemte og fortælle jeg er 22 år  

Håber at høre fra nogle af jer da det altid er dveninder have en og dele hverdagen med  

Hej, og velkommen

jeg bor dog i korsør, men min kæreste, hund og kat og er 20, vi venter vores første til sommer

Anmeld

8. november 2011

Noneother

Bella89 skriver:

tak

jeg syntes også jeg kan fornemme der er lidt fra denne lille by  det er skønt man ikke skal hele vejen til kbh for og møde nye mennesker.

jeg bor også i sydbyen  med datter og kat.

jeg vil da gerne lære dig bedre og kende kunne da være hyggeligt.

Super jamen du skriver bare. Bum, bum.. Det er sgu lige før at jeg kunne tro at vi var "naboer". -Alle de enlige mødre (der ikke turde bo i nordbyen) er samlet 1 sted herude.

Anmeld

8. november 2011

CaWi

Bella89 skriver:

Hej cawi

Mange tak  

Og stort tillykke med maven glæder du dig ikke bare?  

Og det må da også være skønt og kunne have samme job , det hadet mig og min ex også da vi lærte hinanden og kende. Det er skønt og være tæt på hinanden.  

Hvis du har lyst kunne vi måske mødes eller starte ud med nogle

e-mails og sms'er  

Jo vi glæder os rigtig meget  har to veninder der lige har født, så synes bare tiden går ALT for langsomt

Ja det er dejligt at arbejde inden for samme fag, så kan partneren bedre sætte sig ind i det man snakker om

Anmeld

8. november 2011

Krussedulle

Bella89 skriver:

mange tak

hvor dejligt  jeg ønsker mig også en dreng. ( mangler bare lige en mand )

jeg mindes ikke jeg har set dig der oppe em måske vi kunne aftale og mødes en dag

ja det kunne vi da godt... Bor 5 min fra VUC

Anmeld

9. november 2011

Bella89

Nanastep skriver:

Ja det er en nem side .

jamen jeg søger sådan lidt af det hele så jeg har mig et job også kan man altid finde noget måske bedre med tiden ,
jeg har en uddannelse indefor rngøring,
Rengøringsinstruktør på sygehus hvilket er et super job så det er jo helt klart noget af det jeg søger .
ja det der skole det er ikke lige mig mere

jeg tror nu du findet dit drømme job når der er så længe til

nej skole er heller ikke mig, men bliver desværre nød til og gøre det.

har du nogle ting du laver til daglig som sport?

Anmeld

9. november 2011

Bella89

GønskE skriver:

Hej, og velkommen

jeg bor dog i korsør, men min kæreste, hund og kat og er 20, vi venter vores første til sommer

stort tillykke  ved du om det er dreng eller pige?

og hvad laver du til hverdag?

Anmeld

9. november 2011

Bella89

Noneother skriver:

Super jamen du skriver bare. Bum, bum.. Det er sgu lige før at jeg kunne tro at vi var "naboer". -Alle de enlige mødre (der ikke turde bo i nordbyen) er samlet 1 sted herude.

det kunne være en mulighed  at vi var.

vi kunne skive sammen over e-mail eller fb. hvis du har det?

kan man skive sammen her på siden én vi gøre nu?

og jeg vil heller aldrig ture bo i nordbyen, der er alt for meget ....- jah!  hvor hvilken nummer bor du i? jeg bor i 16.

Anmeld

9. november 2011

Bella89

CAWI skriver:

Jo vi glæder os rigtig meget  har to veninder der lige har født, så synes bare tiden går ALT for langsomt

Ja det er dejligt at arbejde inden for samme fag, så kan partneren bedre sætte sig ind i det man snakker om

bare vent, lige en dag så går det så hurtigt, at du ikke kan følge med mere

og det er dejligt, og meget nemmer. går i på skole sammen eller job?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.