Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Krydser alt hvad krydses kan for at den er der.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uuuhhh!!
og masser af babystøv sendt afsted til dig!
krydser alt hvad der kan krydses!
HELD OG LYKKE
Held og lykke!
kimfrit skriver: Hej Piger Hvis jeg er gravid denne gang vil jeg være 4 + 2 i dag, jeg har ikke testet endnu, da jeg havde bestemt mig for at jeg vil gå dage over tid først. Vi har prøvet at få baby nr. 2 i 7 mdr, og vi har mistede 5 gange, dette er min sidste chance for at få en naturlig baby, da jeg om 2 uger og tid til gynæ og videre behandling. Så please send mig noget baby søv, jeg har gemt min morgen urin og har ikek drukket elelr spist de sidste 3 timer, så jeg venter kun på min mand kommer hjem og vi kan teste... Så den næste time, send mig alt det babystøv i kan undvære
Hej Piger
Hvis jeg er gravid denne gang vil jeg være 4 + 2 i dag, jeg har ikke testet endnu, da jeg havde bestemt mig for at jeg vil gå dage over tid først.
Vi har prøvet at få baby nr. 2 i 7 mdr, og vi har mistede 5 gange, dette er min sidste chance for at få en naturlig baby, da jeg om 2 uger og tid til gynæ og videre behandling.
Så please send mig noget baby søv, jeg har gemt min morgen urin og har ikek drukket elelr spist de sidste 3 timer, så jeg venter kun på min mand kommer hjem og vi kan teste...
Så den næste time, send mig alt det babystøv i kan undvære
Venter spændt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128