1 time tilbage, plz send mig noget babystøv piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2011

kimfrit

Hej Piger

Hvis jeg er gravid denne gang vil jeg være 4 + 2 i dag, jeg har ikke testet endnu, da jeg havde bestemt mig for at jeg vil gå  dage over tid først.

Vi har prøvet at få baby nr. 2 i 7 mdr, og vi har mistede 5 gange, dette er min sidste chance for at få en naturlig baby, da jeg om 2 uger og tid til gynæ og videre behandling.

Så please send mig noget baby søv, jeg har gemt min morgen urin og har ikek drukket elelr spist de sidste 3 timer, så jeg venter kun på min mand kommer hjem og vi kan teste...

Så den næste time, send mig alt det babystøv i kan undvære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kimfrit skriver:

Hej Piger

Hvis jeg er gravid denne gang vil jeg være 4 + 2 i dag, jeg har ikke testet endnu, da jeg havde bestemt mig for at jeg vil gå  dage over tid først.

Vi har prøvet at få baby nr. 2 i 7 mdr, og vi har mistede 5 gange, dette er min sidste chance for at få en naturlig baby, da jeg om 2 uger og tid til gynæ og videre behandling.

Så please send mig noget baby søv, jeg har gemt min morgen urin og har ikek drukket elelr spist de sidste 3 timer, så jeg venter kun på min mand kommer hjem og vi kan teste...

Jeg håber virkelig den er der!! Held og lykke!! 

Anmeld

7. november 2011

Aagaard

uhh håber den er der!

Anmeld

7. november 2011

kimfrit

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg håber virkelig den er der!! Held og lykke!! 

tak skal du have, det håber jeg også

Anmeld

7. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

håber den er der

Anmeld

7. november 2011

Rødhætte

Held og lykke

Anmeld

7. november 2011

camillakrath

kimfrit skriver:

Hej Piger

Held og lykke

Anmeld

7. november 2011

baby012

babystøv hermed sendt

Anmeld

7. november 2011

kimfrit

tak skal i have pige, jeg kommer med update lige så snart vi har testet

Anmeld

7. november 2011

DreamChild

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.