Vores babyer fra 0 - 10/11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Sådan en knap mangler der herinde :b Hehe

JA, det gør der virkelig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Der er 3½ mellem mig og min lillebror , og jeg har altid synes at det var passende Det er nok derfor jeg ikke har så "travlt"

Min kærestes bror var her igår .. Han sagde så lige "I kan da bare få nr. 2 nu .. Så kommer I hurtigt op på de 5"  Haha .. 

5??!!  haha hvor kommer det fra?

der er også 3 år mellem min søster og mig, og det har også altd været super! Så vi har på måde, skam heller ikk så travlt... 

tror mere det er min egen skrukhed der spiller ind.. 

Anmeld

10. november 2011

Maja_4000

5??!!  haha hvor kommer det fra?

der er også 3 år mellem min søster og mig, og det har også altd været super! Så vi har på måde, skam heller ikk så travlt... 

tror mere det er min egen skrukhed der spiller ind.. 

Min kæreste har 4 brødre .. Og han vil gerne selv have 5 børn .. Så nu har jeg 5 "drenge" rendende som tror at jeg skal føde 5 børn  Haha .. Men dét sker sgu ikke ! :b Hvis han skal have 5 børn , må han finde en anden og få de sidste 2 - 3 stykker med

Jeg er da også lidt skruk allerede :b Men vil også gerne lade Caroline være "baby" lidt endnu

Anmeld

10. november 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Min kæreste har 4 brødre .. Og han vil gerne selv have 5 børn .. Så nu har jeg 5 "drenge" rendende som tror at jeg skal føde 5 børn  Haha .. Men dét sker sgu ikke ! :b Hvis han skal have 5 børn , må han finde en anden og få de sidste 2 - 3 stykker med

Jeg er da også lidt skruk allerede :b Men vil også gerne lade Caroline være "baby" lidt endnu

ja man skal helt klart også nyde den første alt det man kan endnu, inden en lille ny baby skal komme og tage meget af opmærksomheden!  

lige nu her, nyder jeg også at det KUN er Viktor, og at vi kan lave så mange ting med ham fordi han efterhånden er stor nok til meget, men stadig også vores "Baby" 

hahahaha puuuuha sikke da et pres! kan godt forstå du ikke er helt med på idéen!!!!  

jeg skal godt nok heller aldrig aldrig aldrig have 5 børn!

Max 3  min kæreste siger max 2 - så nu må vi se 

Anmeld

10. november 2011

Maja_4000

VNB skriver:

ja man skal helt klart også nyde den første alt det man kan endnu, inden en lille ny baby skal komme og tage meget af opmærksomheden!  

lige nu her, nyder jeg også at det KUN er Viktor, og at vi kan lave så mange ting med ham fordi han efterhånden er stor nok til meget, men stadig også vores "Baby" 

hahahaha puuuuha sikke da et pres! kan godt forstå du ikke er helt med på idéen!!!!  

jeg skal godt nok heller aldrig aldrig aldrig have 5 børn!

Max 3  min kæreste siger max 2 - så nu må vi se 

Jamen jeg har regnet ud hvordan jeg "slipper" for det .. Hvis jeg får ks igen næste gang , så "skal" jeg have det 3. gang .. Og de anbefaler ikke en 4. graviditet efter 3 ks'er  

Jeg vil gerne nøjes med 2 .. Men man kan jo ændre mening Eller det kan blive tvillinger næste gang Hehe

Ja .. Det er rigtig dejligt at man kan begynde at lave "rigtige" ting med dem

Anmeld

10. november 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Jamen jeg har regnet ud hvordan jeg "slipper" for det .. Hvis jeg får ks igen næste gang , så "skal" jeg have det 3. gang .. Og de anbefaler ikke en 4. graviditet efter 3 ks'er  

Jeg vil gerne nøjes med 2 .. Men man kan jo ændre mening Eller det kan blive tvillinger næste gang Hehe

Ja .. Det er rigtig dejligt at man kan begynde at lave "rigtige" ting med dem

min søster fået 4 børn, og de er allesammen født ved kejsersnit  så det kan lade sig gøre... Dog fik hun afvide ved nr 4 at hun nok skulle indstille sig på at nr 4 absolut skulle være den sidste. Hendes livmoder kunne jo ikke blive ved med at holde til det! 

og nej, jeg tror bestemt ikke lægerne anbefaler folk at få det 

Jeg må godt nok indrømme at jeg ikke lige magter tanken om tvillinger.. så hellere føde 2 gange mere... 

Anmeld

10. november 2011

Maja_4000

VNB skriver:

min søster fået 4 børn, og de er allesammen født ved kejsersnit  så det kan lade sig gøre... Dog fik hun afvide ved nr 4 at hun nok skulle indstille sig på at nr 4 absolut skulle være den sidste. Hendes livmoder kunne jo ikke blive ved med at holde til det! 

og nej, jeg tror bestemt ikke lægerne anbefaler folk at få det 

Jeg må godt nok indrømme at jeg ikke lige magter tanken om tvillinger.. så hellere føde 2 gange mere... 

Hold da op Det må du ikke fortælle min kæreste xD Haha

Der er "desværre" tvillinger på både min og kærestens side .. Så chancen er der jo .. Kan bare slet ikke overskue tanken  Hehe

Anmeld

10. november 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Hold da op Det må du ikke fortælle min kæreste xD Haha

Der er "desværre" tvillinger på både min og kærestens side .. Så chancen er der jo .. Kan bare slet ikke overskue tanken  Hehe

ja uha så er chancen da ret stor! spændende!!!  hehe!

Vi har vist ingen tvillinger overhovedt i begge vores familier... ikke hvad vi ved af, så er det godt nok meeeeget langt tilbage hvis det er... så jeg tvivler virkelig på at vi skulle få det. 

altså jeg synes tvillinger er MEGA søde! og hvor må det være fantastisk når de blir store! men jeg orker godt nok ikke 2 x baby på én gang! pyyyyh 

Anmeld

10. november 2011

Maja_4000

VNB skriver:

ja uha så er chancen da ret stor! spændende!!!  hehe!

Vi har vist ingen tvillinger overhovedt i begge vores familier... ikke hvad vi ved af, så er det godt nok meeeeget langt tilbage hvis det er... så jeg tvivler virkelig på at vi skulle få det. 

altså jeg synes tvillinger er MEGA søde! og hvor må det være fantastisk når de blir store! men jeg orker godt nok ikke 2 x baby på én gang! pyyyyh 

I min familie var min oldefar tvilling .. Så det er jo laaaangt ude Hehe
Min kærestes brødre er dog tvillinger .. Men han har ikke samme far som dem , så måske det kommer fra faren ? Hehe

Ja , tror tvillinger har et helt specielt bånd gennem hele livet (: Men tænk hvis man får 2 x kolik ! 

Anmeld

10. november 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

I min familie var min oldefar tvilling .. Så det er jo laaaangt ude Hehe
Min kærestes brødre er dog tvillinger .. Men han har ikke samme far som dem , så måske det kommer fra faren ? Hehe

Ja , tror tvillinger har et helt specielt bånd gennem hele livet (: Men tænk hvis man får 2 x kolik ! 

ja nemlig! jeg tænker jo også tanken, at hvis man nu er uheldige at de begge to får kolik eller noget, så er det eddermame hårdt! 

især fordi vi jo har en lille i forvejen som der også skal være plads til! 

jeg tror måske at tvillinge genet tit arves med moderen... det er jo hende som skal enten frigive 2 æg eller hendes æg som skal dele sig i en ekstra baby. men jeg er ikk sikker? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.