hehe du har nu ret
victor/viktor fra december 2010 er de bedste hihi 
Jamen det er helt vildt!! For 11 mdr siden lå de jo bare og gloede :O spiste, sov, sked... Nu kan de jo bare så meget! Ej det går alt for stærkt.. Og nu er jeg slet ikke på barsel længere heller :O Suk suk suk hehe.
Årh, ja det bliver enormt hyggeligt at holde fødselsdag! Vi skal holde to gange fødselsdage. på hans rigtige fødselsdag har vi inviteret mine forældre og søskende herhjem til boller/lagkage og kakao og aftensmad, og weekenden før hans fødselsdag skal vi op til kærestens forældre og holde sammen med dem og hans søskende og olderne
Det bliver rigtig sjovt og hyggeligt! Og SKØNT at få noget nyt til bettemanden!
Hvad får din i fødselsdagsgave af jer?
iiih hvor lyder det bare til at blive hyggeligt! 

Vi holder også på en måde 2... altså vi holder en søndag den 11 hvor alle 4 bedste forældre, oldemor, en kusine, mostre + faster (med påhæng) og en onkel kommer. så der blir vi 14! 

og så holder vi selv noget den 12 da det jo er hans rigtige fødselsdag. Der må dem der har lyst godt komme. ved at Farmor kommer, men ellers er det vist bare stille og roligt den dag.
og ja det blir så dejligt at få noget nyt! Viktor har ikk så meget legetøj som passer til hans alder nu... det er stadig baby legetøjet. og nyt tøj er bare altid lækkert at få!!! 
vi giver ham en blå elefant fra Bobbles, en "put-i-kasse" (eller hvad det nu hedder) og en billede bog jeg har lavet med billeder fra hans første år
hvad med jer?
Anmeld