Vores babyer fra 0 - 10/11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.004 visninger
54 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Mor Christa

jep! synes så bestemt at vi skal smide billeder ind af vores børn fra 0 mdr - 10 eller 11 mdr (alt efter om jeres er blevet 11 mdr )
Et billede fra hver måned!
Det er så vildt at se forskellen nemlig  !!

her er af min dreng..

Okay.. kan ikke finde ud af at putte dem i den rigtig rækkefølge, men det burde være sådan her:
1 = 0 mdr
2 = 1 mdr
3 = 3 mdr
4 = 4 mdr
5 = 5 mdr
6 = 8 mdr
7 = 9 mdr
8 = 10 mdr
9 = 2 mdr
10 = 4 mdr (hov fik vidst 2 x 4 mdr med hehe)
11 = 6 mdr
12 = 11 mdr

Sådan haha kom med jeres!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Maja_4000

Jeg har taget et billede af Caroline hver måned på den samme pude

Tilsidst er der lige helt nyfødt og så det nyeste jeg har
Haha .. Undskyld jeg spammer ;D 

Anmeld

7. november 2011

Toshiba

Ej det var en go ide... (og tak for man liiige fik gennemgået alle billeder fra en så dejlig tid - man får set dem for sjældent )

Her er der af Liva-Trunden

Anmeld

9. november 2011

VNB

eeeei her vil jeg da også lige være med! sikke en god idé 

Første billede er han 4 dage gammel. Sidste billede er han 10 1/2 måned gammel

Gud hvor sker der meget på 1 år!!! 

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

eeeei her vil jeg da også lige være med! sikke en god idé 

Første billede er han 4 dage gammel. Sidste billede er han 10 1/2 måned gammel

Gud hvor sker der meget på 1 år!!! 

Jamen det er helt vildt så meget der sker!!!!!! Ihh nogle gode billeder  

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Toshiba skriver:

Ej det var en go ide... (og tak for man liiige fik gennemgået alle billeder fra en så dejlig tid - man får set dem for sjældent )

Her er der af Liva-Trunden

Smukj som altid en fryd for øjet!

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Jeg har taget et billede af Caroline hver måned på den samme pude

Tilsidst er der lige helt nyfødt og så det nyeste jeg har
Haha .. Undskyld jeg spammer ;D 

det er virkelig en smart ide at du har taget et billede hver måned på samme pude! Man kan VIRKELIG se hvor mehget der er sket med din Caroline!! Synes hun er så sød 

Anmeld

9. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

Jamen det er helt vildt så meget der sker!!!!!! Ihh nogle gode billeder  

Og rigtig rigtig søde billeder af din lille Victor også  

Altså de Victor/Viktor drengebørn fra December 2010 ER nu altså bare de lækreste!!!! hehe

ja jeg er faktisk helt måløs over hvor meget der er sket.... Jeg kan næsten ikke huske at han har været så lille og hjælpeløs  det er jo helt vildt!  tænk hvor meget deres små hjerner og kroppe lærer på så kort tid.... imponerende! 

Vi har lige sent indbydelser ud idag til hans 1 års fødselsdag  det blir bare så sjovt at prøve at holde en rigtig børne fødselsdag med boller, kakao, lagkage og hele moletjavsen! 

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

Og rigtig rigtig søde billeder af din lille Victor også  

Altså de Victor/Viktor drengebørn fra December 2010 ER nu altså bare de lækreste!!!! hehe

ja jeg er faktisk helt måløs over hvor meget der er sket.... Jeg kan næsten ikke huske at han har været så lille og hjælpeløs  det er jo helt vildt!  tænk hvor meget deres små hjerner og kroppe lærer på så kort tid.... imponerende! 

Vi har lige sent indbydelser ud idag til hans 1 års fødselsdag  det blir bare så sjovt at prøve at holde en rigtig børne fødselsdag med boller, kakao, lagkage og hele moletjavsen! 

hehe du har nu ret victor/viktor fra december 2010 er de bedste hihi
Jamen det er helt vildt!! For 11 mdr siden lå de jo bare og gloede :O spiste, sov, sked... Nu kan de jo bare så meget! Ej det går alt for stærkt.. Og nu er jeg slet ikke på barsel længere heller :O Suk suk suk hehe.
Årh, ja det bliver enormt hyggeligt at holde fødselsdag! Vi skal holde to gange fødselsdage. på hans rigtige fødselsdag har vi inviteret mine forældre og søskende herhjem til boller/lagkage og kakao og aftensmad, og weekenden før hans fødselsdag skal vi op til kærestens forældre og holde sammen med dem og hans søskende og olderne Det bliver rigtig sjovt og hyggeligt! Og SKØNT at få noget nyt til bettemanden!
Hvad får din i fødselsdagsgave af jer?  

Anmeld

9. november 2011

VNB

hehe du har nu ret victor/viktor fra december 2010 er de bedste hihi
Jamen det er helt vildt!! For 11 mdr siden lå de jo bare og gloede :O spiste, sov, sked... Nu kan de jo bare så meget! Ej det går alt for stærkt.. Og nu er jeg slet ikke på barsel længere heller :O Suk suk suk hehe.
Årh, ja det bliver enormt hyggeligt at holde fødselsdag! Vi skal holde to gange fødselsdage. på hans rigtige fødselsdag har vi inviteret mine forældre og søskende herhjem til boller/lagkage og kakao og aftensmad, og weekenden før hans fødselsdag skal vi op til kærestens forældre og holde sammen med dem og hans søskende og olderne Det bliver rigtig sjovt og hyggeligt! Og SKØNT at få noget nyt til bettemanden!
Hvad får din i fødselsdagsgave af jer?  

iiih hvor lyder det bare til at blive hyggeligt! 

Vi holder også på en måde 2... altså vi holder en søndag den 11 hvor alle 4 bedste forældre, oldemor, en kusine, mostre + faster (med påhæng) og en onkel kommer. så der blir vi 14! 

og så holder vi selv noget den 12 da det jo er hans rigtige fødselsdag. Der må dem der har lyst godt komme. ved at Farmor kommer, men ellers er det vist bare stille og roligt den dag. 

og ja det blir så dejligt at få noget nyt! Viktor har ikk så meget legetøj som passer til hans alder nu... det er stadig baby legetøjet. og nyt tøj er bare altid lækkert at få!!! 

vi giver ham en blå elefant fra Bobbles, en "put-i-kasse" (eller hvad det nu hedder) og en billede bog jeg har lavet med billeder fra hans første år  

hvad med jer? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.