MissChrista skriver:
puha 14 mennesker! Det er derfor vi laver to fødselsdage
kan slet ikke overskue så mange mennesker!! Så vi deler det bare op
Så får vi også kage to gange på en uge hihihi 
det lyder lækkert med bObles!
Overvejede det selv, men endte med at købe to hummel bodyer, wallstickerts og en bold der kan larme og lyse helt vildt
Og så i julegave får han en hoppe-ko.. Dem der fra babysam hehe.
Jeg ELSKEr når vi får nyt til ham - og han elsker at få nyt legetøj ;D
Vi har også lige hentet det legetøj op, som passer til hans nuværende alder, så nu larme hele huset med musik fra legetøjsguitarer og andet godt
Desuden flyer der med dubloklodser i heele stuen, fordi dem har han fået øjenene op for
haha
hehe ja snedigt med kage 2 dage! 
vi holder også en lille fødselsdag på selve dagen, men der har vi ikke inviteret folk... har dog sagt at dem der gerne vil, må da gerne kigge forbi. hihihih så mon ikke jeg laver en bette kage der også 

Arh ja dublo klodser! Viktor har ikke nogle endnu, men vi har købt nogle til ham i julegave. De havde mega tilbud på dem i Føtex en der vi var derinde, og så købte vi det bare med det samme. han får noget md peter plys og så nogle alm. klodser. Dejligt at have det iorden allerede!
haha men kan sagtens forestille mig at de ligger og flyder i hele stuen + alle andre steder..
hver aften når han er blevet puttet, går jeg min faste runde igennem hele lejligehden for at finde legetøj og rydde det op. Utroligt hvor meget sådan nogle små børn kan rode!!! 
Anmeld