Vores babyer fra 0 - 10/11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

iiih hvor lyder det bare til at blive hyggeligt! 

Vi holder også på en måde 2... altså vi holder en søndag den 11 hvor alle 4 bedste forældre, oldemor, en kusine, mostre + faster (med påhæng) og en onkel kommer. så der blir vi 14! 

og så holder vi selv noget den 12 da det jo er hans rigtige fødselsdag. Der må dem der har lyst godt komme. ved at Farmor kommer, men ellers er det vist bare stille og roligt den dag. 

og ja det blir så dejligt at få noget nyt! Viktor har ikk så meget legetøj som passer til hans alder nu... det er stadig baby legetøjet. og nyt tøj er bare altid lækkert at få!!! 

vi giver ham en blå elefant fra Bobbles, en "put-i-kasse" (eller hvad det nu hedder) og en billede bog jeg har lavet med billeder fra hans første år  

hvad med jer? 

puha 14 mennesker! Det er derfor vi laver to fødselsdage kan slet ikke overskue så mange mennesker!! Så vi deler det bare op Så får vi også kage to gange på en uge hihihi
det lyder lækkert med bObles! Overvejede det selv, men endte med at købe to hummel bodyer, wallstickerts og en bold der kan larme og lyse helt vildt Og så i julegave får han en hoppe-ko.. Dem der fra babysam hehe.
Jeg ELSKEr når vi får nyt til ham - og han elsker at få nyt legetøj ;D
Vi har også lige hentet det legetøj op, som passer til hans nuværende alder, så nu larme hele huset med musik fra legetøjsguitarer og andet godt Desuden flyer der med dubloklodser i heele stuen, fordi dem har han fået øjenene op for haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

puha 14 mennesker! Det er derfor vi laver to fødselsdage kan slet ikke overskue så mange mennesker!! Så vi deler det bare op Så får vi også kage to gange på en uge hihihi
det lyder lækkert med bObles! Overvejede det selv, men endte med at købe to hummel bodyer, wallstickerts og en bold der kan larme og lyse helt vildt Og så i julegave får han en hoppe-ko.. Dem der fra babysam hehe.
Jeg ELSKEr når vi får nyt til ham - og han elsker at få nyt legetøj ;D
Vi har også lige hentet det legetøj op, som passer til hans nuværende alder, så nu larme hele huset med musik fra legetøjsguitarer og andet godt Desuden flyer der med dubloklodser i heele stuen, fordi dem har han fået øjenene op for haha

hehe ja snedigt med kage 2 dage!  

vi holder også en lille fødselsdag på selve dagen, men der har vi ikke inviteret folk... har dog sagt at dem der gerne vil, må da gerne kigge forbi. hihihih så mon ikke jeg laver en bette kage der også 

Arh ja dublo klodser! Viktor har ikke nogle endnu, men vi har købt nogle til ham i julegave. De havde mega tilbud på dem i Føtex en der vi var derinde, og så købte vi det bare med det samme. han får noget md peter plys og så nogle alm. klodser. Dejligt at have det iorden allerede! 

haha men kan sagtens forestille mig at de ligger og flyder i hele stuen + alle andre steder.. 

hver aften når han er blevet puttet, går jeg min faste runde igennem hele lejligehden for at finde legetøj og rydde det op. Utroligt hvor meget sådan nogle små børn kan rode!!! 

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

det er virkelig en smart ide at du har taget et billede hver måned på samme pude! Man kan VIRKELIG se hvor mehget der er sket med din Caroline!! Synes hun er så sød 

Det synes jeg også Min kæreste synes jeg er åndssvag :b Haha .. Men nu kan han godt selv se , at det er lidt sjovt Det bliver bare svære og svære at få hende til at ligge stille :b 

Din Victor er også bare sød

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det synes jeg også Min kæreste synes jeg er åndssvag :b Haha .. Men nu kan han godt selv se , at det er lidt sjovt Det bliver bare svære og svære at få hende til at ligge stille :b 

Din Victor er også bare sød

Jeg synes det er en skide god ide!! Endnu en ting jeg vil gøre med den næste også hehe

hihihi ja han er jo også min unge  haha..

Ej han lginer mig faktisk helt enormt!!!!
prøv at se her : 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Jeg synes det er en skide god ide!! Endnu en ting jeg vil gøre med den næste også hehe

hihihi ja han er jo også min unge  haha..

Ej han lginer mig faktisk helt enormt!!!!
prøv at se her : 

Haha .. Kan faktisk næsten ikke se forskel
Hvor vildt

ALLE siger at Caroline ligner sin far .. Vi har bare desværre ingen babybilleder af ham til at sammenligne med :b Men selv MIN mor siger , at hun kun kan se Karsten i hende  Godt at folk så mig med mave , så de ved , at jeg altså ér hendes mor Haha 

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

hehe ja snedigt med kage 2 dage!  

vi holder også en lille fødselsdag på selve dagen, men der har vi ikke inviteret folk... har dog sagt at dem der gerne vil, må da gerne kigge forbi. hihihih så mon ikke jeg laver en bette kage der også 

Arh ja dublo klodser! Viktor har ikke nogle endnu, men vi har købt nogle til ham i julegave. De havde mega tilbud på dem i Føtex en der vi var derinde, og så købte vi det bare med det samme. han får noget md peter plys og så nogle alm. klodser. Dejligt at have det iorden allerede! 

haha men kan sagtens forestille mig at de ligger og flyder i hele stuen + alle andre steder.. 

hver aften når han er blevet puttet, går jeg min faste runde igennem hele lejligehden for at finde legetøj og rydde det op. Utroligt hvor meget sådan nogle små børn kan rode!!! 

ja - de roder fuldstændig sindssygt nogle dage haha . De kaster jo også bare rundt med tingene!! Klodser er en skide god ide lige nu kaster han dem bare rundt, eller tager dem fra den kasse de ligger i og putter over i vasketøjskurven men inden længe bygger han jo med dem også!!! har også overvejet at få fat i nogle store klodser, så han kan lære at bygge med dem hvis du forstår -de er lidt nemmere at have med at gøre når man er så motorikspasser som de små jo nu engang er haha..
Jaaa det er ikke helt tosset med to føselsdage
og ja - det er SÅ lækkert at have styr på gaverne i god tid!!! 

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Haha .. Kan faktisk næsten ikke se forskel
Hvor vildt

ALLE siger at Caroline ligner sin far .. Vi har bare desværre ingen babybilleder af ham til at sammenligne med :b Men selv MIN mor siger , at hun kun kan se Karsten i hende  Godt at folk så mig med mave , så de ved , at jeg altså ér hendes mor Haha 

hahaha.. Måske det er ham der var gravid  
Ej, jeg troede faktisk at hun lignede dig - nu har jeg j oike set dig, men havde altid forestillet mig at hun lignede dig
Jamen han ligner mig helt sindssygt!!! Man kan nemlgi næsten ikke se forskel, nej! Det er helt vildt! Det må han gerne blive ved med, så længe han bliver lidt mere maskulin i det haha

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahaha.. Måske det er ham der var gravid  
Ej, jeg troede faktisk at hun lignede dig - nu har jeg j oike set dig, men havde altid forestillet mig at hun lignede dig
Jamen han ligner mig helt sindssygt!!! Man kan nemlgi næsten ikke se forskel, nej! Det er helt vildt! Det må han gerne blive ved med, så længe han bliver lidt mere maskulin i det haha

Hehe .. Det er fordi jeg ligner en idiot på billeder

Min kæreste siger også at Caroline skal blive mere feminin end ham (; Haha

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Det er fordi jeg ligner en idiot på billeder

Min kæreste siger også at Caroline skal blive mere feminin end ham (; Haha

haha det håber vi så at hun bliver, og at victor bliver mere maskulin  haha jeg ligner også altid en klovn på billeder! Er så absolut ikke fotogen

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

haha det håber vi så at hun bliver, og at victor bliver mere maskulin  haha jeg ligner også altid en klovn på billeder! Er så absolut ikke fotogen

Dét synes jeg så ikke Bare vær glad for du ikke har set mig (; Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.