Er den positiv- ÆL-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Rockertand

Positiv - og tag dem kun i tidsrummet kl. 10 - 20.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Mine ÆL teste blev aldrig mere "positive" end din er der. Jeg er faktisk i tvivl om hvorvidt at den "positive" streg nogensinde blev lige så kraftig som din.

Men uanset hvad, så blev jeg gravid første gang vi prøvede med ÆL testene, så den positive test var god nok, selv om den aldrig blev bragende flot som din

Årh det er jeg glad for at høre... Blev også gravid første gang jeg prøvede med ÆL teste ved mit andet barn

Derfor jeg håber det også virker denne gang men det er også snart 5 år siden med den anden såååå var bare mega meget i tvivl du ved

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Positiv - og tag dem kun i tidsrummet kl. 10 - 20.

Okay hvorfor?

På brugerforvirringen stod der med morgen urin!?

Anmeld

7. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Okay hvorfor?

På brugerforvirringen stod der med morgen urin!?

Ja, jeg kan forstå, at der er nogle ægløsningsteste, der bliver solgt med en brugsvejledning, hvor der står på morgenurin. Jeg ville aldrig selv tage en LH-test om morgenen, idet måling af LH-niveauet går under betegnelsen "betydelig irregulær døgnvariation" - hvilket betyder, at der kan være store udsving i de første 3 timer. Som jeg har fået det forklaret, så kan døgnvariationen give (eksempelvis) 10% stærkere udslag på en test, og det kan så være nok til at give en (falsk) positiv test, som ellers ville være nær-positiv, men ikke helt - man kan så diskutere, om det er nok til at undgå at teste om morgenen, men jeg ville vælge at vente til lidt op ad dagen og så også teste om aftenen, når forventet tidspunkt meldte sig.

Held og lykke.

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ja, jeg kan forstå, at der er nogle ægløsningsteste, der bliver solgt med en brugsvejledning, hvor der står på morgenurin. Jeg ville aldrig selv tage en LH-test om morgenen, idet måling af LH-niveauet går under betegnelsen "betydelig irregulær døgnvariation" - hvilket betyder, at der kan være store udsving i de første 3 timer. Som jeg har fået det forklaret, så kan døgnvariationen give (eksempelvis) 10% stærkere udslag på en test, og det kan så være nok til at give en (falsk) positiv test, som ellers ville være nær-positiv, men ikke helt - man kan så diskutere, om det er nok til at undgå at teste om morgenen, men jeg ville vælge at vente til lidt op ad dagen og så også teste om aftenen, når forventet tidspunkt meldte sig.

Held og lykke.

Årrrh okay det var jeg faktisk slet ikke klar over...!

Må bare teste igen i aften indenjeg hopper under dynen med manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.