Er den positiv- ÆL-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen girlies..

Jeg har til morgen taget en ÆL-test og ved godt de skal være lige tydelige for at den er positiv men har svært ved at se om de er lige tidelige eller jeg måske skal give den en dag mere!

Hvad synes i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Risen

Anonym skriver:

Godmorgen girlies..

Jeg har til morgen taget en ÆL-test og ved godt de skal være lige tydelige for at den er positiv men har svært ved at se om de er lige tidelige eller jeg måske skal give den en dag mere!

Hvad synes i?

Jaa 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Jaa 

Okay så skal ikke give den en dag mere? Er bare i tvivl er på 13 dagen efter mens i dag så det kan jo sagtens passe men det er første gang jeg har brugt sådan en i denne omgang her og det er mange år siden jeg har brugt sådan en sidst så er lidt i tvivl

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Slet ikke flere?

Anmeld

7. november 2011

Malli

umiddelbart ser den positiv ud, men det bedse og mest sikre resultat får du ved at teste mellem kl 10-22 så måske du skulle tage en i eftermiddag igen... og ellers er det vel bare med at få hygget sig i dag, og så gør du jo ingen skade i at tage en til i morgen

Anmeld

7. november 2011

Rødhætte

Helt sikkert ja.. Så er det bare med at hoppe i kanene.. Krydser fingre for at du står med en lignende test om 14 dage

Anmeld

7. november 2011

Muhmi

Det vil jeg mene at den er, skynd dig at hoppe på hubbie

Anmeld

7. november 2011

Risen

Anonym skriver:

Okay så skal ikke give den en dag mere? Er bare i tvivl er på 13 dagen efter mens i dag så det kan jo sagtens passe men det er første gang jeg har brugt sådan en i denne omgang her og det er mange år siden jeg har brugt sådan en sidst så er lidt i tvivl

Synes bare du og manden skal gå i gang både i dag og i morgen Så burde i være dækket ind .. hehe 

Anmeld

7. november 2011

DK

Mine ÆL teste blev aldrig mere "positive" end din er der. Jeg er faktisk i tvivl om hvorvidt at den "positive" streg nogensinde blev lige så kraftig som din.

Men uanset hvad, så blev jeg gravid første gang vi prøvede med ÆL testene, så den positive test var god nok, selv om den aldrig blev bragende flot som din

Anmeld

7. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Godmorgen girlies..

Hvad synes i?

Den ser meget positiv ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.