Nu springer jeg ud ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

camillakrath

C@mill@ skriver:

Synes dit mod fortjener et tuttelituut

Du fandeme sej og sender dig os li et

Årh tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

1000Ben

camillakrath skriver:

Hvor er det dejligt at du spørger, når du er i tvivl.

Det er en personlighedsforstyrrelse.

Håber det er okay at jeg lige linker:

http://www.borderlineforeningen.dk/content/view/62/53/

Åh gud søde, det lyder da ikke sjovt. Mange tak for link, det blev jeg meget klogere af 

Man lærer noget nyt hver dag. 

Knus

1000Ben

Anmeld

7. november 2011

Muffin_girl

camillakrath skriver:

Jeg har været ved at lave det her indlæg flere gange, men har ikke haft mod til at gennemføre det.

Jeg har borderline.

Jeg har faktisk levet med psykiske lidelser lige siden jeg var 17, og været indlagt på en ungdomspsyk. afdeling. Før min graviditet var jeg i behandling i et år for borderline. Det gjorde at jeg rykkede mig ekstremt. Jeg føler dog ikke, at jeg helt er der hvor jeg ønsker mig at være. Blandt andet i forhold til min søn. Jeg har derfor valgt at gå i behandling, og er netop blevet indkaldt til psykiatrien igen her først i december.

Jeg var flov - og er flov. Nok mest bange for at blive dømt. Men måske er faren for at blive dømt størst når folk ikke kender min baggrund?

Knus Camilla, som nu står frem med sit sande jeg.

Kæmpe kram 

Anmeld

7. november 2011

camillakrath

1000Ben skriver:

Åh gud søde, det lyder da ikke sjovt. Mange tak for link, det blev jeg meget klogere af 

Man lærer noget nyt hver dag. 

Knus

1000Ben

Jeg synes det er helt vildt svært at forklare sådan kort i hvertfald. Men det er jo nok også det der gør sygdommen så svær. At den er så kompliceret.

Men nu ser jeg kun fremad

Anmeld

7. november 2011

camillakrath

AalborgPigen skriver:

Kæmpe kram 

Årh tusind tak. Man blir helt stærk af al det cyper-støtte

Anmeld

7. november 2011

liwsmor

camillakrath skriver:

Jeg har været ved at lave det her indlæg flere gange, men har ikke haft mod til at gennemføre det.

Jeg har borderline.

Jeg har faktisk levet med psykiske lidelser lige siden jeg var 17, og været indlagt på en ungdomspsyk. afdeling. Før min graviditet var jeg i behandling i et år for borderline. Det gjorde at jeg rykkede mig ekstremt. Jeg føler dog ikke, at jeg helt er der hvor jeg ønsker mig at være. Blandt andet i forhold til min søn. Jeg har derfor valgt at gå i behandling, og er netop blevet indkaldt til psykiatrien igen her først i december.

Jeg var flov - og er flov. Nok mest bange for at blive dømt. Men måske er faren for at blive dømt størst når folk ikke kender min baggrund?

Knus Camilla, som nu står frem med sit sande jeg.

da jeg læste det, tænkte jeg hvorfor er hun flov?  jeg syntes du mega sej og fedt du står frem og siger hvem du er, og du skal da bare vær stolt af dig selv, at du tag ansvar for dig selv og dit liv, og du viser overfor dig selv og dem du kender du tager imod hjælp.. 

du får lige krammer herfra

Anmeld

7. november 2011

camillakrath

liwsmor skriver:

da jeg læste det, tænkte jeg hvorfor er hun flov?  jeg syntes du mega sej og fedt du står frem og siger hvem du er, og du skal da bare vær stolt af dig selv, at du tag ansvar for dig selv og dit liv, og du viser overfor dig selv og dem du kender du tager imod hjælp.. 

du får lige krammer herfra

Jeg tror bare det er fordi jeg er så bange for at folk dømmer mig

Anmeld

7. november 2011

liwsmor

camillakrath skriver:

Jeg tror bare det er fordi jeg er så bange for at folk dømmer mig

nogen gange skal man lad være og tænke på hvad andre syntes, så længe man selv syntes man er sej.. 

men kender godt følesen, med hvad andre syntes, men nød til tro på sig selv at man god nok som man er

Anmeld

7. november 2011

Muffin_girl

camillakrath skriver:

Årh tusind tak. Man blir helt stærk af al det cyper-støtte

Ja gør man sørme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.