Første gang "tvang" min veninde mig til at tage en test pga jeg i flere uger havde gået og været træt. Tog testen. Meget positiv. Skyndte mig ud og købe en gravitets bog til far + Politikens store gravitetsbog. Pakkede bogen ind sammen med testen. Stod klar til at gi ham gaven da han kom hjem fra arbejde. Lidt chokeret, men endelig ik ret overrasket. Han havde nemlig luret at mens var 2 uger forsinket. Havde ik selv tænkte over det, da jeg lige var stoppet med p-piller og trode mens lige sku juster sig selv... Denne gang, som er helt ny (derfor anonym) har jeg selv luret det først.. Tog testen, igen meget positiv. Lage den i hans I-pad, som er det første han snupper når han kommer hjem, så tænkte han ville se den med det samme. Han tog så bare ik I-Paden som han plejer, så da han havde været hjemme i 30 min var jeg nød til at tvinge ham til at hente den. Det gjorde han så. Så testen, blev rigtig glad og sagde... JA DET VIDSTE JEG DA GODT, DU SKU JO HA HAFT MENS FOR 1 UGE SIDEN!! Humm så her ved han det bare altid før mig..
Anmeld