Hvordan fortalte i jeres mand det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.716 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2011

Anonym trådstarter

Hvordan fortalte i jeres mand om det positve resultat fra gravilitetstesten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Lullaby

1. gang var han med på badeværelset og tage testen.

2. gang var han på arbejde og eftersom jeg var gået 17 dage over tid og alle tests havde vist negativt troede han ikke på mig da jeg sagde jeg var gravid

Anmeld

6. november 2011

Nessie

Første gang kom han spændt hjem fra arbejde og fik svaret jeg havde fået fra klinikken. Det var kun halvt positivt, skulle have taget n blodprøve ugen efter, og der satte jeg et par bittesmå babysko uden for døren, så vidste han at den var god nok (havde dog en MA i uge 12)

2. gang kunne han ikke vente til han kom hjem, så han ringede hjem og fik svaret.

3. gang stod han nervøst og ventede udenfor et badeværelse i New York mens jeg tissede på en pind. Det var fars dag 2010. (endte i en SA i uge 7-8)

4. gang venter vi stadig utålmodigt på

Anmeld

6. november 2011

Fru Aagaard

Vi tog testen sammen, så han stod ved siden af og kiggede sammen med mig, da de to streger dukkede op

Anmeld

6. november 2011

B&J

jeg var ikke sikker og det var første gang jeg skulle prøve en g-test så jeg sagde jeg lige skulle tisse da jeg kom hjem fra arbejde.. og tog den og sagde jeg havde verdens største gave til ham og gav ham testen han smilte og gav mig et kæmpe kys og en krammer og sagde til lille mor

Anmeld

6. november 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hvordan fortalte i jeres mand om det positve resultat fra gravilitetstesten?

Vi var igang med projekt baby, og han fulgte nøje med, og da de to streger kom op var vi begge fuldstændige målløse over det endelig var lykkedes, så jeg fortalte ham det ikke, han vidste det 

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Ihh jeg ved bare ikke hvordan jeg skal sige det vi har været igang med pb siden april så jeg er da næsten sikker på at han bliver glad meen en lille frygt nærer mig alligevel.. 

Jeg havde tænkt mig at tage i h&m i morgen og købe en babybody med skriften "i love dad" på og pakke den ind sammen med en positiv stav?? Men han kommer først hjem sent og jeg har kun øjne til kl 22 de seneste uger ( træt krop ) 

Anmeld

7. november 2011

BabyMus

Anonym skriver:

Ihh jeg ved bare ikke hvordan jeg skal sige det vi har været igang med pb siden april så jeg er da næsten sikker på at han bliver glad meen en lille frygt nærer mig alligevel.. 

Jeg havde tænkt mig at tage i h&m i morgen og købe en babybody med skriften "i love dad" på og pakke den ind sammen med en positiv stav?? Men han kommer først hjem sent og jeg har kun øjne til kl 22 de seneste uger ( træt krop ) 

Det er da en rigtig sød idé. (:

Kunne du evt. sove lidt i løbet af aftenen, og så være vågen når han kommer hjem sent?

Hvis I har været i gang siden april, så kunne jeg da ikke forestille mig andet end han bliver glad for det. Og hvis du allerede ved det så skal han da næsten bare have det at vide med det samme så I kan tale om det sammen. (:

Anmeld

7. november 2011

freiasmor

1. jeg stod op sammen med kæresten inden han skulle på arbejde, og tog testen og kom løbende ind og fik gejlet vores hund op fordi jeg var glad og viste ham den positive test.. han stod bare og gloede på mig og begyndte derefter at tudbrøle imens står hunden bare og logre og kigger på os det endte desværre med en MA i uge 11.

2. tog jeg testen og lod den ligge, kom tilbage tilbage et kvarter efter og så den var positiv - tog en ny for at sikre mig - og der kom en svagt svagt lyserød streg inden for 5 min. Fik en SA i uge 4.

3. tog vi den efter en tur i bilka sent om aftenen, vi tog den sammen og den blev positiv efter 20 sek. det var ham selv der opdagede det.. Er i uge 5+3 nu, og venter spændt på at skulle scannes i næste uge

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Det er da en rigtig sød idé. (:

Kunne du evt. sove lidt i løbet af aftenen, og så være vågen når han kommer hjem sent?

Hvis I har været i gang siden april, så kunne jeg da ikke forestille mig andet end han bliver glad for det. Og hvis du allerede ved det så skal han da næsten bare have det at vide med det samme så I kan tale om det sammen. (:

ja jeg vil ihvertfald prøve   vi bare så gerne se hans ansigt når jeg fortæller det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.