Hvordan fortalte i jeres mand det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

1. jeg stod op sammen med kæresten inden han skulle på arbejde, og tog testen og kom løbende ind og fik gejlet vores hund op fordi jeg var glad og viste ham den positive test.. han stod bare og gloede på mig og begyndte derefter at tudbrøle imens står hunden bare og logre og kigger på os det endte desværre med en MA i uge 11.

2. tog jeg testen og lod den ligge, kom tilbage tilbage et kvarter efter og så den var positiv - tog en ny for at sikre mig - og der kom en svagt svagt lyserød streg inden for 5 min. Fik en SA i uge 4.

3. tog vi den efter en tur i bilka sent om aftenen, vi tog den sammen og den blev positiv efter 20 sek. det var ham selv der opdagede det.. Er i uge 5+3 nu, og venter spændt på at skulle scannes i næste uge

uhh  det er jeg ked af. Men dejligt du er gravid igen og håber virkelig det bedste for dig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

www.baby.NU ;)

Jeg havde sagt jeg gerne ville ud og spise så vi havde bestilt bord.

Og da vi så havde sat os ved bordet sagde jeg at jeg havde nogen sjove billeder han skulle se på min tlf.

De første var bare sådan bla bla billeder, og pludselig et billed af en clear blue test hvor der stod gravid

Har gik helt i stå og bare gloede på billed og mig skiftende hele tiden, til sidst fik han fremstammet "er det rigtig" med et kæmpe smil på læben... mens jeg sad helt lykkelig med tåre i øjenen og sagde ja... Han tog min hånd og blev meget glad...

I samme sekund kom tjeneren så over og spurgte om vi havde besluttet hva vi skulle have... Og tror at tjerneren blev lidt overrasket da der sad 2 med tårer i øjnenen og sagde nej ikke endnu

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

1 gang var ikke planlagt (jeg var kun 18 han lige fyldt 20) jeg havde ikke lgie styr på jeg var gået over tid men besluttede at tage en test med en veninde da han var på skole i århus og kun var hjemme i weekenderne. Så efter ejg havde testet positiv måtte jeg jo ringe til han og fortælle det! Han gik helt i panik stakkels mand...!

2 gang var planlagt og havde taget en test en aften han ikke var hjemme... Da han kom hjem viste jeg ham testen og det første han udbryder er " Ej for helved har du nu ÆL igen"? haha haha men måtte jo så fortælle det ikek var en ÆL test men en G-test.... Også var han ovenud lykkelig...

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

www.baby.NU ;) skriver:

Jeg havde sagt jeg gerne ville ud og spise så vi havde bestilt bord.

Og da vi så havde sat os ved bordet sagde jeg at jeg havde nogen sjove billeder han skulle se på min tlf.

De første var bare sådan bla bla billeder, og pludselig et billed af en clear blue test hvor der stod gravid

Har gik helt i stå og bare gloede på billed og mig skiftende hele tiden, til sidst fik han fremstammet "er det rigtig" med et kæmpe smil på læben... mens jeg sad helt lykkelig med tåre i øjenen og sagde ja... Han tog min hånd og blev meget glad...

I samme sekund kom tjeneren så over og spurgte om vi havde besluttet hva vi skulle have... Og tror at tjerneren blev lidt overrasket da der sad 2 med tårer i øjnenen og sagde nej ikke endnu

sikke en sød historie!!

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

1 gang var ikke planlagt (jeg var kun 18 han lige fyldt 20) jeg havde ikke lgie styr på jeg var gået over tid men besluttede at tage en test med en veninde da han var på skole i århus og kun var hjemme i weekenderne. Så efter ejg havde testet positiv måtte jeg jo ringe til han og fortælle det! Han gik helt i panik stakkels mand...!

2 gang var planlagt og havde taget en test en aften han ikke var hjemme... Da han kom hjem viste jeg ham testen og det første han udbryder er " Ej for helved har du nu ÆL igen"? haha haha men måtte jo så fortælle det ikek var en ÆL test men en G-test.... Også var han ovenud lykkelig...

hahah han har da humor!! æl igen....  

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

hahah han har da humor!! æl igen....  

Haha ja og første gang kom han hjem dagen efter totalt rød i hele 25 øren og da jeg gav ham et kram ømmede han sig helt vildt... Det viste sig så at han havde taget sol hvilket han aldrig have prøvet før... men fordi hanvar gået så meget i panik var han gået i sol og taget hold fast 30 min... haha haha haha

Anmeld

7. november 2011

Corn

Første gang var jeg egentlig til læge for at få svar på nogle andre prøver, da jeg bad dem teste mig, mens jeg alligevel var der.

Så da jeg kom hjem, spurgte han lidt nervøst hvordan det var gået, og jeg måtte sige, at jeg havde fået en ny tid... Det gjorde ham rigtig bekymret, så da jeg sagde det var graviditetsbesøg hos lægen, så troede han mig slet ikke...

Anden gang kunne jeg mærke det og sagde ugen efter ÆL: Jeg tror sørme du skal være far igen.

Og tredje gang var jeg slet ikke i tvivl, fire dage efter sex var jeg mega forkvalmet og havde ondt i underlivet, så da han bad mig teste, måtte jeg sige at det var for tidligt. Først 3-4 uger senere var den positiv

Anmeld

7. november 2011

Jonatansmor

Efter massivt gruppepres bukker jeg under og får købt graviditetspinden. Går rundt om den hele eftermiddagen - koldsved, klamme håndflader, kilder i maven - tør først når han er kommet hjem. Har på det tidspunkt holdt mig i over 1 time, fordi jeg skal, skal, SKAL når han kommer hjem. Lukker døren efter mig på badeværelset, mindste badeværelse på kloden føltes det som. Og murene rykkede tættere og tættere på da de 2 helt tydelige streger kom frem. Åbner døren og det første jeg ser er min kærestes amsigt med det største, mest smørrede grin jeg har set ham med. Kan tydeligt huske hans ord "Det en dreng - jeg ved det bare!"

Han fik ret.... ligenu plotter han en af de der flerbørnsfødsler..........

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Haha ja og første gang kom han hjem dagen efter totalt rød i hele 25 øren og da jeg gav ham et kram ømmede han sig helt vildt... Det viste sig så at han havde taget sol hvilket han aldrig have prøvet før... men fordi hanvar gået så meget i panik var han gået i sol og taget hold fast 30 min... haha haha haha

hahah 30min er måske lige i overkanten men hva pokker han skal jo være far!!!!

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Efter massivt gruppepres bukker jeg under og får købt graviditetspinden. Går rundt om den hele eftermiddagen - koldsved, klamme håndflader, kilder i maven - tør først når han er kommet hjem. Har på det tidspunkt holdt mig i over 1 time, fordi jeg skal, skal, SKAL når han kommer hjem. Lukker døren efter mig på badeværelset, mindste badeværelse på kloden føltes det som. Og murene rykkede tættere og tættere på da de 2 helt tydelige streger kom frem. Åbner døren og det første jeg ser er min kærestes amsigt med det største, mest smørrede grin jeg har set ham med. Kan tydeligt huske hans ord "Det en dreng - jeg ved det bare!"

Han fik ret.... ligenu plotter han en af de der flerbørnsfødsler..........

Jamen dog, pas på dig selv han lyder lidt falig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.