40 kvm, puha det var ikk meget plads..
Er det bare midlertidigt eller ?
Mere fordi jeg tænker at da jeg boede på så lidt plads var jeg KUN mig selv 
Men... Jeg ville umiddelbart sige at de vigtigste ting i starten er:
Barnevogn MED lift, så du ka bruge den i tremmesengen, sengerend behøves ikke før de ikk ka ligge i liften mere.
Tremmeseng plus dertilhørende uro eller lign, så den også ka bruges som kravlegård (dog husk og evt fjern ting når baby ska sove så de ved det ikk er en legeplads altid)
Badekar, evt flexibath, da det kan slåes sammen.
Puslekommode i kan pusle på samt ha tøj til bebs og andet i. Ellers hvis der er MEGET lidt plads, så et væghængt puslebord, det har vi selv.. og vi har ok plads, vi der bare ikk ha det fylder.
Og vi har kurve op over med lidt tøj i og man ku evt hænge nogle hylder oppe over med nogle duplo kasser til tøj.
Skråstol - vi har haft en med musik og vibration, kan klart anbefales.. også når barnet skal til og ha ske mad, ellers skal i her bruge en autostol i stedet.. det er ikk nemt når man sidder med dem på skødet. Højstol kan / er det bedst de først bruger fra når de kan sidde selv, altså ca 6 mdr gammel. Din mor ku jo evt opbevare den indtil i ska bruge den, så fylder den ikk 
Aktivitets tæppe er også godt, du kan evt købe nogen af dem der er små og smalle så det kan ligge i tremmesengen eller på sofaen ved siden af jer. Vi har også hund og lærte den bare den ikk sku op på det 
Ellers vil jeg sige resten er efter behov, der er jo flere forskellige slags hjælpemidler og lign.. Men det fylder og koster penge det hele jo
Har personligt ikk selv brugt bæresele, så tog jeg hellere en blød lift med eller lign. Klapvogn brugte vi først fra hun var et halvt år af også ca. Så heller ikk nødvendig endnu.. Men der kan jeg anbefale Dino paraplyklapnogn.. fylder ik så meget klapper sammen og den er til og ligge ned i ryggen.
Anmeld