Jeg er lidt på barbund.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

NinaNymannMadsen

EKBJ skriver:

Gode råd til hvilket legetæppe man kan/skal købe? :-). 

nej. men mange af dem man kan få i dag kan pakkes sammen så de ikk fylder noget når det ikk bliver brugt.

ved de har et i fætter br det ser rigtig fint ud.
det vi havde lignede en sommerfulg og så havde det 2 stænger hen over på kryds hvor legetøjet kunne hænge i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

EKBJ

GønskE skriver:

Har en veninde der har fået en pige med hendes kæreste og de bor på 40-42 kvm, og de har tremmeseng i sove værelset, og puslebord og kommode i stuen ved siden af deres sofa - og de har et lille bor de kan spise ved og stue bor det de ikke har, er alle de der lege tæppet til gulvet, kravlegård osv, men det har en helt lille en heller ikke brug for nødvendigvis - så jeg vil sige, at det et spørgsmål om indretning af lejligheden hvis man tager det med måde, kan det sagtens være der. De har en 3 personers sofa,

Jeg skal ikke have en kravlegård, jeg sætter hjul på tremmesengen så den kan bruges til begge dele :-). 

Anmeld

6. november 2011

EKBJ

GønskE skriver:

Har en veninde der har fået en pige med hendes kæreste og de bor på 40-42 kvm, og de har tremmeseng i sove værelset, og puslebord og kommode i stuen ved siden af deres sofa - og de har et lille bor de kan spise ved og stue bor det de ikke har, er alle de der lege tæppet til gulvet, kravlegård osv, men det har en helt lille en heller ikke brug for nødvendigvis - så jeg vil sige, at det et spørgsmål om indretning af lejligheden hvis man tager det med måde, kan det sagtens være der. De har en 3 personers sofa,

Tror legetæppe er en dårlig idé da vi har hund :-). 

Anmeld

6. november 2011

PsychedeliC

EKBJ skriver:

hmm, kunne være jeg skulle overveje og købe en :-).  

Bilka har vist en til 199 kr

Anmeld

6. november 2011

TaAsJu

Ville heller ikke være foruden en skråstol.. de er undværlige.. det samme med en bæresele..

Som en anden skriver kommoden fra ikea er virkelig smart, ellers kan man få pudsleborde til at hønge på væggen..

Anmeld

6. november 2011

EKBJ

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ville heller ikke være foruden en skråstol.. de er undværlige.. det samme med en bæresele..

Som en anden skriver kommoden fra ikea er virkelig smart, ellers kan man få pudsleborde til at hønge på væggen..

tak for rådet :-). 

Anmeld

6. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

barnevogn med lift der kan tages ud... det er det eneste sted han pt vil sove :p så er det bare surt når man har købt en fin tremmeseng og sat op

Klapvogn der kan ligges helt ned i ryggen...

Hvis bil så self en autostol også med ryg der kan ligges helt ned...

Babytæppe, sådan et superblødt tæppe til hvis man lige skal have dem op fra bilen til lejligheden f.eks.

puslebord med hylder under bordet...

aktivitetstæppe- et af dem hvor der kan hænges ting henover babyen når den ligger på det... er han allerede nu (7 uger) superglad for at ligge på og daske til dyrene der hænger og det er også det han ligger på når vi øver at kravle så han ikke ligger direkte på gulvet...

badekar...

det var lige de større ting som vi indtil nu er glade for at have...

Anmeld

6. november 2011

Molly8

Jeg blev overrasket over, hvor lidt man egentlig kunne nøjes med - også af tøj. Man får jo også en del forærende. Jeg havde intet legetøj købt inden, men blev overrasket over, hvor meget vi fik forærende hen ad vejen.

Én ting, jeg nødigt ville have undværet er min strækvikle, som jeg brugte fra dag ét. Jeg ved simpelt hen ikke, hvordan jeg skulle have fået noget at spise de første dage, hvor den lille bare ville være hos mig, hvis jeg samtidig skulle have holdt ham i armene..

Vi har i øvrigt et Brio vægophængt puslebord i metal over badekarret. Vi bruger badekarret hver dag, men puslebordet er let at lukke sammen og vi sparer en masse plads.

Vi brugte i øvrigt bare en ren håndvask de første ca. 3 måneder til babyvask. Herefter har vi brugt et Flexi bath, som kan foldes sammen og ligge på et skab, når det ikke bliver brugt.

Kh Molly

Anmeld

6. november 2011

norenberg

med hensyn til badekar er et flexibadekar smart sådan et har vi og det slår vi bare sammen efter brug så fylder det ikke og puslebord har vi et som hænger og kan slås op når det ikke bruges....og med hensyn til skråstol har jeg ikke haft til mine 3 og har heller ikke manglet det...

Anmeld

6. november 2011

baby012

Tremmeseng

Barnevogn

Pusle måtte

Højstol

Skråstol

Lift

Autostol (også selvom man ikke har bil)

Kommode til baby tøj/bleer osv. 

Badekar (medmindre du har en okay stor håndvask)

40 kwm  er ikke ret meget til 3 menesker, jeg har personligt 85 kwm. og jeg er kun mig og bebs. er det kun i starten i vil bo i så lille en ejlighed eller hvordan ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.