Jeg er lidt på barbund.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Maja_4000

EKBJ skriver:

Det har jeg også bare tænkt mig :-). 

Behøver man købe en skråstol eller lign?  

Jeg ville ikke have undværet vores skråstol ! Men vi brugte den først fra hun var 4 måneder .. Det var meeeget nemmere at give skemad , når hun sad i den , end hvis vi selv skulle sidde med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

EKBJ

Maja_4000 skriver:

Jeg ville ikke have undværet vores skråstol ! Men vi brugte den først fra hun var 4 måneder .. Det var meeeget nemmere at give skemad , når hun sad i den , end hvis vi selv skulle sidde med hende

Jeg har en højstol når h*n skal til at have skemad :-). 

Anmeld

6. november 2011

NinaNymannMadsen

Synes bare den virker utrolig stor!! Kan man ikke lægge noget i kanterne så den virker mindre? 

man kan få en senge rand.
vi gjorde det af i starten lå vores den store pige i liften i tremmesengen så den ikke var så stor til hende. men nu er hun så gammel at hun er i junior seng. og den bette sover inde i mellem os i en seng-i-seng.

Anmeld

6. november 2011

EKBJ

NNM skriver:

man kan få en senge rand.
vi gjorde det af i starten lå vores den store pige i liften i tremmesengen så den ikke var så stor til hende. men nu er hun så gammel at hun er i junior seng. og den bette sover inde i mellem os i en seng-i-seng.

Det er meget smart med liften i tremmesengen:-). 

Anmeld

6. november 2011

GønskE

EKBJ skriver:

Jeg går sådan lidt rundt og tænker på hvilke ting man bare SKAL have og ikke kan undvære når man skal have en lille bebs..

Mig og min kæreste skal flytte i juli måned, 40 kvm, derfor er det klart vi skal begrænse os med ting.. 

Hvad synes i man bare ikke kan undvære? :-).  

Har en veninde der har fået en pige med hendes kæreste og de bor på 40-42 kvm, og de har tremmeseng i sove værelset, og puslebord og kommode i stuen ved siden af deres sofa - og de har et lille bor de kan spise ved og stue bor det de ikke har, er alle de der lege tæppet til gulvet, kravlegård osv, men det har en helt lille en heller ikke brug for nødvendigvis - så jeg vil sige, at det et spørgsmål om indretning af lejligheden hvis man tager det med måde, kan det sagtens være der. De har en 3 personers sofa,

Anmeld

6. november 2011

Maja_4000

EKBJ skriver:

Jeg har en højstol når h*n skal til at have skemad :-). 

Hvis du starter på skemad når h*n er 4 måneder , synes jeg personligt at baby er aaalt for lille til en højstol ! .. Men det er jo en vurderingssag .. Vores datter kom først i højstol da hun kunne sidde selv .. Omkring de 6 måneder

Anmeld

6. november 2011

NinaNymannMadsen

EKBJ skriver:

Det er meget smart med liften i tremmesengen:-). 

nemlig. andre ting vi også var glade for at ha til baby var skråstol,højstol(når barnet er gammelt nok til at bruge den, de skal nemlig kunne sidde for at må bruge den) badekar, puslepude, bæresele, legetæppe.

Anmeld

6. november 2011

EKBJ

NNM skriver:

nemlig. andre ting vi også var glade for at ha til baby var skråstol,højstol(når barnet er gammelt nok til at bruge den, de skal nemlig kunne sidde for at må bruge den) badekar, puslepude, bæresele, legetæppe.

Gode råd til hvilket legetæppe man kan/skal købe? :-). 

Anmeld

6. november 2011

EKBJ

Maja_4000 skriver:

Hvis du starter på skemad når h*n er 4 måneder , synes jeg personligt at baby er aaalt for lille til en højstol ! .. Men det er jo en vurderingssag .. Vores datter kom først i højstol da hun kunne sidde selv .. Omkring de 6 måneder

Jeg har fået den af mine forældre da den bare står og ikke bliver brugt. Ved ikke hvornår jeg får brug for dem, men nu har jeg den da i hvert fald :-). 

Anmeld

6. november 2011

Dutti

Man kan også bare købe en malm komode fra ikea og bruge til puslebord . Så har man også plads til tøj osv der i ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.