Måske gravid igen?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

CA

Diana... skriver:

Jeg tager til lægen idag for de nød til at finde ud af om jeg er gravid. 

Uh spændende!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Diana...

Anonym skriver:

Er virkelig nervøs for svaret. Derfor jeg ikke har testet endnu. Ved ikke hvad jeg gør hvis den er positiv.. Men er der ingen mens dukket op imorgen tidlig, tager jeg en test imorgen formiddag

Husk din krop kan også snyde dig. Jo mere man tænker på det jo mere kan din krop snyde dig  hvis man kan sige det sådan  Så jeg ville helt sikker tage den. For vis du ikke er så vi din mens komme inde for et døgn sikkert det plejer min at gøre hvis jeg går og er nervøs for at være gravid så tager jeg en test op vupti så går der ikke længe før den dukker op fordi så jeg afslappet igen. 

Anmeld

7. november 2011

Diana...

Carina87 skriver:

Uh spændende!!! 

He he jeg synes jo så ikke det spændende for jeg ved jo desværre hvad der skal gøres hvis jeg er så jeg ber virkelig til den ikke er der. Men hvor pokker bliver min mens af 3 negative svar og et "positivt" bom bom. 

Anmeld

7. november 2011

Maja88

først et ..

kan jo desværre ikke fortælle dig hvad du skal gøre hvis den er positiv...

men jeg ville nok tage det som det kommer også selvom det ikke lige ville passe ind i min planlægning så er et barn jo en gave.. og det skal nok gå selvom der ikke er lang tid i mellem dem

håber du kommer med en update

Anmeld

7. november 2011

CamiRon

Har du testet, ano?

Og hvad med dig, Diana? Hvornår skal du til lægen?

Anmeld

7. november 2011

CA

Diana... skriver:

He he jeg synes jo så ikke det spændende for jeg ved jo desværre hvad der skal gøres hvis jeg er så jeg ber virkelig til den ikke er der. Men hvor pokker bliver min mens af 3 negative svar og et "positivt" bom bom. 

Så det er besluttet, at hvis testen er positiv, så skal du have en abort? 

Har du været ved lægen? 

Anmeld

7. november 2011

Diana...

Så det er besluttet, at hvis testen er positiv, så skal du have en abort? 

Har du været ved lægen? 

Jeg har ikke noget valg! hvis jeg skal gå hjemme 1 1/2 år mere så vi nød til at sælge hus og flytte hjem til vores forældre. Jeg jo arbejdsløs og det har sænket vores økonomi så meget i bund at vi ikke engang kan få mad på boret de sidste 14 dage af måneden og er nød til at få hjælp af forældre og venner. 

Jeg er meget meget syg under mine graviditeter og tager meget hård på mig og jeg nød til at tænke på min krop også. Graviditeten, fødslen og økonomien resulteret i en depration denne gang og den er jeg ikke over endnu så hvis jeg skal til at ligge syg igen i 8 måneder jamen så ryger jeg jo direkte tilbage igen. 

Så for min families og min egen skyld er det noget vi er nød til! MEN meget mod min vilje men det ville simpelthen være alt for egoistisk af mig. 

Hvis jeg havde fast arbejde, manden ikke stod til vinterfyring, vi ikke var igang med den store renovering af huset og jeg ikke havde en deperation jamen SÅ havde jeg ikke været et sek i tvivl om at jeg ville beholde det. Men nej ikke som det hele ser ud nu. 

Så jeg håber og ber til at jeg ikke er gravid og at det simpelthen bare er stress over det hele lige nu! 

Anmeld

7. november 2011

Diana...

CamiRon skriver:

Har du testet, ano?

Og hvad med dig, Diana? Hvornår skal du til lægen?

Jeg skal til lægen her inde jeg henter Nadia i DP. 

Anmeld

7. november 2011

CA

Har du testet, TS?  

Anmeld

7. november 2011

CamiRon

Diana... skriver:

Jeg skal til lægen her inde jeg henter Nadia i DP. 

Jeg læste lige dit svar ovenover og jeg krydser for at du ikke er gravid, Diana. Det ville være rigtig ærgeligt i jeres situation!

Kommer du med en update?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.