Så det er besluttet, at hvis testen er positiv, så skal du have en abort?
Har du været ved lægen?
Jeg har ikke noget valg! hvis jeg skal gå hjemme 1 1/2 år mere så vi nød til at sælge hus og flytte hjem til vores forældre. Jeg jo arbejdsløs og det har sænket vores økonomi så meget i bund at vi ikke engang kan få mad på boret de sidste 14 dage af måneden og er nød til at få hjælp af forældre og venner.
Jeg er meget meget syg under mine graviditeter og tager meget hård på mig og jeg nød til at tænke på min krop også. Graviditeten, fødslen og økonomien resulteret i en depration denne gang og den er jeg ikke over endnu så hvis jeg skal til at ligge syg igen i 8 måneder jamen så ryger jeg jo direkte tilbage igen.
Så for min families og min egen skyld er det noget vi er nød til! MEN meget mod min vilje men det ville simpelthen være alt for egoistisk af mig.
Hvis jeg havde fast arbejde, manden ikke stod til vinterfyring, vi ikke var igang med den store renovering af huset og jeg ikke havde en deperation jamen SÅ havde jeg ikke været et sek i tvivl om at jeg ville beholde det. Men nej ikke som det hele ser ud nu.
Så jeg håber og ber til at jeg ikke er gravid og at det simpelthen bare er stress over det hele lige nu!
Anmeld