Måske gravid igen?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

piadas

Diana... skriver:

Hvem er gravid? 

Anne har givet dig svaret - og så måske dig selv?

Der er da noget, der tyder på, at du er, for jeg mindes, at du også testede positivt sent ved de to andre...skal du ikke ned at have fat i endnu en test imorgen? Det må være skrækkeligt at gå i uvished...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Maja88

har du testet??

Anmeld

6. november 2011

JonTri

Test test!!!! Håber den viser luge hvad du håber... Kender jo alt til at stå der, helt rundt på gulvet... Glæder mig til at høre hvem du er...jeg har ingen anelse:-). 

Anmeld

6. november 2011

Kit

Har ingen anelse om, hvem du er.

Men  for det resultat på testen som DU/I ønsker.

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Er virkelig nervøs for svaret. Derfor jeg ikke har testet endnu. Ved ikke hvad jeg gør hvis den er positiv.. Men er der ingen mens dukket op imorgen tidlig, tager jeg en test imorgen formiddag

Anmeld

6. november 2011

piadas

Anonym skriver:

Er virkelig nervøs for svaret. Derfor jeg ikke har testet endnu. Ved ikke hvad jeg gør hvis den er positiv.. Men er der ingen mens dukket op imorgen tidlig, tager jeg en test imorgen formiddag

Det kan jeg godt forstå - det er altså bedre at få syn for sagen, og så ved du også, hvad du har at forholde dig til.

Pøj pøj!

Anmeld

6. november 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er altså bedre at få syn for sagen, og så ved du også, hvad du har at forholde dig til.

Pøj pøj!

Enig med Pia! 

Og så må du jo bruge os herinde, uanset svaret, hvis du har brug for hjælp til "friske øjne" på sagen!...

Anmeld

6. november 2011

CA

Uh! Der er gang i den herinde! Kan godt forstå du er rundt på gulvet! Men kan som de andre sige: Test og tag den derfra. Og så brug os herinde 

Anmeld

7. november 2011

Diana...

piadas skriver:

Anne har givet dig svaret - og så måske dig selv?

Der er da noget, der tyder på, at du er, for jeg mindes, at du også testede positivt sent ved de to andre...skal du ikke ned at have fat i endnu en test imorgen? Det må være skrækkeligt at gå i uvished...

Jeg tager til lægen idag for de nød til at finde ud af om jeg er gravid. 

Anmeld

7. november 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Jonathan og Tristans mor : JonTri 

Ihh hvor dejligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.