Måske gravid igen?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.882 visninger
45 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Anonym trådstarter

Puha jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke og gøre... jeg havde sidste første dag mens d 3 oktober... har en normal cyklus på 28 dage ... iføllge mine hurtige hovedudregninger så er jeg gået noget over tid??

Er helt rundt på gulvet og skriver som anonym, da der ikke er nogen som skal vide noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

bøgelund

Anonym skriver:

Puha jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke og gøre... jeg havde sidste første dag mens d 3 oktober... har en normal cyklus på 28 dage ... iføllge mine hurtige hovedudregninger så er jeg gået noget over tid??

Er helt rundt på gulvet og skriver som anonym, da der ikke er nogen som skal vide noget

Puha.. Ned efter en test! Håber det bedste for dig! Kæmpe kram.. 

Anmeld

6. november 2011

Sofia

Du må teste og tage den derfra

Anmeld

6. november 2011

AnneBJ

Enig, en test for at give klarhed, og så må du tage den derfra!! 

'er for det udfald du ønsker dig mest!

Anmeld

6. november 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Du må teste og tage den derfra

Held og lykke!

Anmeld

6. november 2011

Diana...

Åhh kender det bare alt for godt. Jeg er 16 dage over tid idag og har testet 3 negative og 1 positiv og den positive tror vi måske lå for længe men hvor pokker bliver min mens så af!!!! 

Held og Lykke. 

Kram 

Anmeld

6. november 2011

piadas

Så er vi ved at være i gang igen herinde, hva'! 1 gravid og måske 2 mere på vej!

Men træls - hvis det ikke er ønsket, eller måske er det? Du skriver som om, du er i tvivl...under alle omstændigheder kan du lige så godt teste, så du kan få vished.

Jeg er spændt på at finde ud af hvem du er - men har måske en ide!

Du skal i hvert fald have en stor krammer

Anmeld

6. november 2011

Diana...

piadas skriver:

Så er vi ved at være i gang igen herinde, hva'! 1 gravid og måske 2 mere på vej!

Men træls - hvis det ikke er ønsket, eller måske er det? Du skriver som om, du er i tvivl...under alle omstændigheder kan du lige så godt teste, så du kan få vished.

Jeg er spændt på at finde ud af hvem du er - men har måske en ide!

Du skal i hvert fald have en stor krammer

Hvem er gravid? 

Anmeld

6. november 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Hvem er gravid? 

Jonathan og Tristans mor : JonTri 

Anmeld

6. november 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Åhh kender det bare alt for godt. Jeg er 16 dage over tid idag og har testet 3 negative og 1 positiv og den positive tror vi måske lå for længe men hvor pokker bliver min mens så af!!!! 

Held og Lykke. 

Kram 

Øhm... da jeg blev gravid med Felix var min test også positiv efter en time først... efter nogle dage var det inden for "korrekt" tid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.