Glukosebelastning andre????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

oOhelene&larsOo

Malene76 skriver:

Det er overhovedet ikke slemt og du mærker det stort set ikke. Håber det går godt.

KH Malene

mange tak  mon ikke det gør det, så længe det bare er stik i fingeren  det mere de to timer jeg frygter for er så utålmodig det helt utroligt.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

CmarianN

oOhelene&larsOo skriver:

ja det er vidst ikke så meget andet end bare og få det overstået desværre  det bare underligt for det er vildt forskelligt nogen får det at vide med det samme, og andre gør ikke..  virkelig forvirende 

Ja det er da underligt  Men ja, så er der jo ikke andet for, end at se tiden an, hvordan det gøres der hvor du skal have det fortaget 

Anmeld

7. november 2011

CmarianN

Vivian87 skriver:

Ja puha  Og jeg var oven i købet rigtig forkølet og hostede og havde ondt halsen, så det sved bare hele vejen ned gennem halsen

Puha  Jeg var ved at kaste det op flere gange... Og ØV hvor er der bare MEGET altså!!!

Anmeld

7. november 2011

oOhelene&larsOo

CmarianN skriver:

Ja det er da underligt  Men ja, så er der jo ikke andet for, end at se tiden an, hvordan det gøres der hvor du skal have det fortaget 

nej det kan du ha ret i 

Anmeld

7. november 2011

kekp

Øv jeg har lige læst den pjece jeg har fået med. Jeg skal have taget en rigtig blodprøve Hvor er det dog åndsvagt at man skal være nernøs over det. Men jeg må ligge ned, så plejer det at gå

Anmeld

7. november 2011

oOhelene&larsOo

kekp skriver:

Øv jeg har lige læst den pjece jeg har fået med. Jeg skal have taget en rigtig blodprøve Hvor er det dog åndsvagt at man skal være nernøs over det. Men jeg må ligge ned, så plejer det at gå

ej jeg har ondt af dig  men ja så må du heller ligge dig ned 

Anmeld

7. november 2011

kekp

oOhelene&larsOo skriver:

ej jeg har ondt af dig  men ja så må du heller ligge dig ned 

Ja det er så pinligt hvis de skal stå der og samle mig op fra gulvet

Anmeld

7. november 2011

oOhelene&larsOo

kekp skriver:

Ja det er så pinligt hvis de skal stå der og samle mig op fra gulvet

hehe ja, men det er nok ikke første gang hvis det skulle ske 

Anmeld

22. november 2011

Camulla

oOhelene&larsOo skriver:

jeg skal til Glukosebelastning på tirsdag hos min læge, og syntes virkelig det er øv, men det selvfølgelig ikke noget og gøre ved.

men vil lige høre om andre har været til den og hvad i fik af resultat ud af det?

OG hvad pokker fik i tiden til og gå med i 2 timer hos lægen??? 

Jeg fik lavet en glucosebelastning i uge 18, men kastede så meget op, så de måtte sende  mig hjem. De sagde at jeg skulle ind og have det lavet igen i uge 30, men det kunne jeg simpelthen ikke overskue, så dårligt som jeg fik det, så min jmd. sagde, at jeg bare kunne få taget en blodprøve i stedet og det ville jeg meget hellere. Den fik jeg lavet i sidste uge og der var heldigvis ingenting. Jeg har ellers været med i et forsøg der viste, at eftersom min mor havde graviditetssukkersyge da hun var gravid med mig, så har jeg 8 gange så stor chance for at få det! Så jeg er lidt stolt af mig selv!  

Hvordan gik det med dig derinde??

Anmeld

22. november 2011

oOhelene&larsOo

Camulla skriver:

Jeg fik lavet en glucosebelastning i uge 18, men kastede så meget op, så de måtte sende  mig hjem. De sagde at jeg skulle ind og have det lavet igen i uge 30, men det kunne jeg simpelthen ikke overskue, så dårligt som jeg fik det, så min jmd. sagde, at jeg bare kunne få taget en blodprøve i stedet og det ville jeg meget hellere. Den fik jeg lavet i sidste uge og der var heldigvis ingenting. Jeg har ellers været med i et forsøg der viste, at eftersom min mor havde graviditetssukkersyge da hun var gravid med mig, så har jeg 8 gange så stor chance for at få det! Så jeg er lidt stolt af mig selv!  

Hvordan gik det med dig derinde??

Ja det kan jeg da godt forstå at du er stolt over så 

men det gik fint, jeg havde ikke noget  og hold da helt op hvor var jeg glad over det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.