Glukosebelastning andre????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

kekp

oOhelene&larsOo skriver:

BLODPRØVE?????????  skal der tages sådan en også...... ork satan min læge fortæller aldrig noget som helst, skal altid finde ud af alt lortet selv ved og skrive med andre....

Magter ikke flere nåle, er så skide bange for nåle, og var i onsdags på sygehuset og få en vacination fordi jeg har rhesus negativ og mit barn har rhesus positiv....  

Ja jeg hader også nåle

Men det er okay hvis det bare er prikket i fingeren, det er ikke så slemt som en blodprøve. Prikket er hurtigt overstået

Har også lidt svært med det med at man skal faste, er jo sulten hele tiden hihi.... men mon ikke vi overlever

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Vivian87

Kan ligesom forstå at det er meget forskelligt hvordan det foregår 

Jeg var til det for en uges tid siden, på sygehuset. Der skulle jeg drikke 200-300 ml. sukkervand og så sidde i 2 timer og så have taget en blodprøve i armen.. Jeg har ikke hørt fra dem, men ville også kun komme til at høre fra dem hvis der var noget, hvis alt så fint ud ville jeg intet høre! 

Anmeld

6. november 2011

CmarianN

oOhelene&larsOo skriver:

jeg skal til Glukosebelastning på tirsdag hos min læge, og syntes virkelig det er øv, men det selvfølgelig ikke noget og gøre ved.

men vil lige høre om andre har været til den og hvad i fik af resultat ud af det?

OG hvad pokker fik i tiden til og gå med i 2 timer hos lægen??? 

Jeg har fået testen lavet... Føj  Og skal igen!!! Piv!!!

Jeg havde en veninde med til at underholde mig 

Man får ikke svar samme dag, kan faktisk ikke huske hvor længe der gik.

Pøj pøj med det  Det skal bare overståes...

Anmeld

6. november 2011

CmarianN

Vivian87 skriver:

Jeg var til det for en uges tid siden, på sygehuset. Der skulle jeg drikke 200-300 ml. sukkervand og så sidde i 2 timer og så have taget en blodprøve i armen.. Jeg har ikke hørt fra dem, men ville også kun komme til at høre fra dem hvis der var noget, hvis alt så fint ud ville jeg intet høre! 

Sådan forgik det også for mig 

AD det sukkervand der..... 

Anmeld

6. november 2011

Vivian87

CmarianN skriver:

Sådan forgik det også for mig 

AD det sukkervand der..... 

Ja puha  Og jeg var oven i købet rigtig forkølet og hostede og havde ondt halsen, så det sved bare hele vejen ned gennem halsen

Anmeld

7. november 2011

oOhelene&larsOo

kekp skriver:

Ja jeg hader også nåle

Men det er okay hvis det bare er prikket i fingeren, det er ikke så slemt som en blodprøve. Prikket er hurtigt overstået

Har også lidt svært med det med at man skal faste, er jo sulten hele tiden hihi.... men mon ikke vi overlever

jo det er jeg sikker på 

Anmeld

7. november 2011

oOhelene&larsOo

Vivian87 skriver:

utroligt at der er så stor forskel fra sted til sted 

Anmeld

7. november 2011

oOhelene&larsOo

CmarianN skriver:

Jeg har fået testen lavet... Føj  Og skal igen!!! Piv!!!

Jeg havde en veninde med til at underholde mig 

Man får ikke svar samme dag, kan faktisk ikke huske hvor længe der gik.

Pøj pøj med det  Det skal bare overståes...

ja det er vidst ikke så meget andet end bare og få det overstået desværre  det bare underligt for det er vildt forskelligt nogen får det at vide med det samme, og andre gør ikke..  virkelig forvirende 

Anmeld

7. november 2011

oOhelene&larsOo

Malene76 skriver:

Ja du får taget to blodprøver inden du drikker glukose-drikken og to blodprøver igen når de to timer er gået. Dert er to små stik i fingeren som du stort set ikke mærker. Det er ikke så slemt.

KH Malene

nååh okay er det bare den i fingeren  så overlever jeg 

Anmeld

7. november 2011

Malene76

oOhelene&larsOo skriver:

nååh okay er det bare den i fingeren  så overlever jeg 

Det er overhovedet ikke slemt og du mærker det stort set ikke. Håber det går godt.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.