oOhelene&larsOo skriver:
jeg skal til Glukosebelastning på tirsdag hos min læge, og syntes virkelig det er øv, men det selvfølgelig ikke noget og gøre ved.
men vil lige høre om andre har været til den og hvad i fik af resultat ud af det?
OG hvad pokker fik i tiden til og gå med i 2 timer hos lægen??? 
Jeg er så "heldig" at jeg har været afsted 2 gange, fordi min BMI lige ramte over 27 tror jeg det var. når jeg så også har sukkersyge i familien, så skal man testes to gange. Var der lige igen i fredags. Jeg drak et stort glas glukose-vand med citron i. Jeg skulle derefter sidde ude i venteværelset 2 timer. Jeg havde en bog med, det havde jeg også sidste gang. Denne her gang, endte jeg med at blive lidt utilpas et kvarters tid inden jeg skulle testes igen. Jeg kom så ind og igge ned i et tomt lokale. Det hjalp. Mine tal var 5,5 og 5,7 inden jeg og rak det der snask og efter to timer var tallene på 7,4 og 7,5. Sygeplejersken sagde det var helt perfekt. Det var også helt fint den første gang jeg var afsted. Det der er værst, synes jeg, er ventetiden!!! Nøj det er kedeligt. Det hjælper lidt at have en god bog med.
Håber ikke du synes det bliver alt for slemt.
KH Malene
Anmeld