Opdate på uge 27 - blødning ! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Witt

lailamik skriver:

OMG :O gali eg fekk sjokk nú eg læs hettar -men so er tá man ikki er so aktivur herinni longur

Ynskji tær og tíni alt tað besta, og hopi tað gongur sum skal  og tú skalt vita eg hugsi um teg kjera Og lítla prinsessan bíðar eitt sndur enn við at koma út ..

STÒRT  til tín. (:

stakkalin, nú var tad ikki fyri at geva tær eitt chok :p . Men nej, bestemt ikki skeeeg . endadi har aftur tysdag, hehe, so sry sprogi, men fuck eg orki ikki meira, eri so eym í øllum kroppinum..

Jaa eg havi sæd at tú ikki hevur veri her inni so ofta, ella ja, tá eg havi veri her.. :p .

Takk fyri tankanir góda ! .. Glad fyri at hoyra, og hopi alt gongur gott hjá tær og baby ..

Biiiig hug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Witt

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Først et stort  til dig... Sikke noget i skal igennem, håber godt nok hun bliver i mavsen noget tid endnu... 

Men hvor er det godt du er i gode hænder, så håber vi de kan få styr på det hele igen... Men du må huske alt holde os updateret... 

Kram

Heeeeej ven ..

Jaa virkelig noget rod, og huff det hårdt, men sådan er det jo.. men kom derned igen tirsdag til onsdag.. Men nu håber jeg det går fremad igen nu ..

men skal nok lige holde jer opdateret ..

Anmeld

10. november 2011

Witt

norenberg skriver:

Ja jeg fødte som sagt i herning uge 27+4 og kommer de til verden i så tidlig er det meget hårdt for dem og hvis de overlever, får det et meget langt sygehus ophold som reglt indtil termin....men de første 14 dage er værst hvor det kan svinge fra godt til skidt på få timer....og de er meget udsatte for at få hjerne blødninger som min søn også fik...pt ved vi ikke om han får mën det kan kun tiden vise som reglt inden han bliver 5 år...kunne læse at du har veer igen, forstår ikke hvorfor de sender dig hjem...hvis du pludselig skulle føde hurtigt er det ikke godt for lille pigen...har mødt mange på aalborg sygehus der har oplevet det samme og dem har de beholdt indlagt indtil uge 32 for at sikre både mor og barn den bedste hjælp, hvis vandet pludselig skulle gå, for så risikere man at barnet ryger med ud og ikke klare skærene det var hvad der var ved at ske for os...håber ikke min historie skræmmer dig...men det er bare langt fra rosen rødt at blive forældre så tidligt...

omg, det lyder virkelig til at være en hårdt omgang, i har været igennem :// .. Og håber noet så inderlidt at prinsessen bestemmer sig for at blive derinde lidt endnu .. har slet ikke tid til hun kommer nu, hehe ! :p .. Men neej, kommer hun, ja så kommer hun, men ..

Skræmt ?? Jeg er stræmt fra hvid og sans, hehe, men man må jo igennem det, hvis hun bestemmer sig for at komme nu .. Man må tage det sure med det søde ..

Men nej, jeg kan heller ikke forstå at de ikke vælger at beholde mig bare fordi jeg ikke har haft veer i 1 dag.. Og der er skisme langt fra lemvig her herning hvergang .. Men der jo ikke andet at gøre.. i tirsdags ringede vi efter en taxi pga de ikke ville sende en falk bil, pga de ikke vidste hvor slemme de var .. Så kæreste og jeg tog en taxa, og det er SATME dyrt.. vi kunne ikke finde nogen der kunne gøre og kæresten bil, køre ikke lige for tiden .. Men anyways, det kan vi altså ikke gøre hvergang, så næste gang jeg får veer, ringer jeg efter en ambulance, istedet for fødegangen, for har ikke råd til en taxi hver gang, hvis det sker ti gange mere det her.. (fortår mig ret)

Anmeld

10. november 2011

norenberg

Witt skriver:

omg, det lyder virkelig til at være en hårdt omgang, i har været igennem :// .. Og håber noet så inderlidt at prinsessen bestemmer sig for at blive derinde lidt endnu .. har slet ikke tid til hun kommer nu, hehe ! :p .. Men neej, kommer hun, ja så kommer hun, men ..

Skræmt ?? Jeg er stræmt fra hvid og sans, hehe, men man må jo igennem det, hvis hun bestemmer sig for at komme nu .. Man må tage det sure med det søde ..

Men nej, jeg kan heller ikke forstå at de ikke vælger at beholde mig bare fordi jeg ikke har haft veer i 1 dag.. Og der er skisme langt fra lemvig her herning hvergang .. Men der jo ikke andet at gøre.. i tirsdags ringede vi efter en taxi pga de ikke ville sende en falk bil, pga de ikke vidste hvor slemme de var .. Så kæreste og jeg tog en taxa, og det er SATME dyrt.. vi kunne ikke finde nogen der kunne gøre og kæresten bil, køre ikke lige for tiden .. Men anyways, det kan vi altså ikke gøre hvergang, så næste gang jeg får veer, ringer jeg efter en ambulance, istedet for fødegangen, for har ikke råd til en taxi hver gang, hvis det sker ti gange mere det her.. (fortår mig ret)

jeg ville også ringe efter en ambulance hvis det var mig 

Anmeld

10. november 2011

Witt

norenberg skriver:

jeg ville også ringe efter en ambulance hvis det var mig 

Ja ikke ?, Sys det er for dårligt .. Men sviger siger at de nok ikke beholder mig dernede, pga vi er jo sidst på året og kassen er tom :p . Hihi, men skulle tro hun har ret ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.