norenberg skriver:
Ja jeg fødte som sagt i herning uge 27+4 og kommer de til verden i så tidlig er det meget hårdt for dem og hvis de overlever, får det et meget langt sygehus ophold som reglt indtil termin....men de første 14 dage er værst hvor det kan svinge fra godt til skidt på få timer....og de er meget udsatte for at få hjerne blødninger som min søn også fik...pt ved vi ikke om han får mën det kan kun tiden vise som reglt inden han bliver 5 år...kunne læse at du har veer igen, forstår ikke hvorfor de sender dig hjem...hvis du pludselig skulle føde hurtigt er det ikke godt for lille pigen...har mødt mange på aalborg sygehus der har oplevet det samme og dem har de beholdt indlagt indtil uge 32 for at sikre både mor og barn den bedste hjælp, hvis vandet pludselig skulle gå, for så risikere man at barnet ryger med ud og ikke klare skærene det var hvad der var ved at ske for os...håber ikke min historie skræmmer dig...men det er bare langt fra rosen rødt at blive forældre så tidligt...
omg, det lyder virkelig til at være en hårdt omgang, i har været igennem :// .. Og håber noet så inderlidt at prinsessen bestemmer sig for at blive derinde lidt endnu .. har slet ikke tid til hun kommer nu, hehe ! :p .. Men neej, kommer hun, ja så kommer hun, men ..
Skræmt ?? Jeg er stræmt fra hvid og sans, hehe, men man må jo igennem det, hvis hun bestemmer sig for at komme nu .. Man må tage det sure med det søde ..
Men nej, jeg kan heller ikke forstå at de ikke vælger at beholde mig bare fordi jeg ikke har haft veer i 1 dag.. Og der er skisme langt fra lemvig her herning hvergang
.. Men der jo ikke andet at gøre.. i tirsdags ringede vi efter en taxi pga de ikke ville sende en falk bil, pga de ikke vidste hvor slemme de var .. Så kæreste og jeg tog en taxa, og det er SATME dyrt.. vi kunne ikke finde nogen der kunne gøre og kæresten bil, køre ikke lige for tiden .. Men anyways, det kan vi altså ikke gøre hvergang, så næste gang jeg får veer, ringer jeg efter en ambulance, istedet for fødegangen, for har ikke råd til en taxi hver gang, hvis det sker ti gange mere det her.. (fortår mig ret)
Anmeld